Nooo wroci z dwoma Nonami

Bez nowego stadionu nie mamy co liczyć na nowego właściciela.
A bez nowego właściciela nie ma co liczyć na stadion....
To jest kit, który łykacie bez żadnej refleksji.
Jeśli obwodnica ma kosztowac w granicach 1mld pln to ile tunel? Z 3? na tunel nie ma szansMavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:47Estakada to debilizm. Tzn budowanie nowej, oczywiście remont tego trupa za kotali mam nadzieję że będzie mocno prześwietlony, wydano kupę siana na remont trwający 4 lata, gdzie po 10 latach od remontu estakada nadaje sie na hasiok... tylko nieudolność czy już niegospodarność?
W PRL-u o tym pewnie nie pomyśleli, ale najlepszym rozwiązaniem byłby tunel. Technologia poszła do przodu, nawet gdyby koszt miał być większy niż budowa estakady, to byłoby to najbardziej optymalne rozwiązanie.
Radvan138 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:54Jeśli obwodnica ma kosztowac w granicach 1mld pln to ile tunel? Z 3? na tunel nie ma szansMavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:47Estakada to debilizm. Tzn budowanie nowej, oczywiście remont tego trupa za kotali mam nadzieję że będzie mocno prześwietlony, wydano kupę siana na remont trwający 4 lata, gdzie po 10 latach od remontu estakada nadaje sie na hasiok... tylko nieudolność czy już niegospodarność?
W PRL-u o tym pewnie nie pomyśleli, ale najlepszym rozwiązaniem byłby tunel. Technologia poszła do przodu, nawet gdyby koszt miał być większy niż budowa estakady, to byłoby to najbardziej optymalne rozwiązanie.
Tunel pod rondem w Kato kosztowoł koło 200 mln. Także tunel w Chorzowie wyniósłby nie więcej niż 600.Radvan138 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:54Jeśli obwodnica ma kosztowac w granicach 1mld pln to ile tunel? Z 3? na tunel nie ma szansMavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:47Estakada to debilizm. Tzn budowanie nowej, oczywiście remont tego trupa za kotali mam nadzieję że będzie mocno prześwietlony, wydano kupę siana na remont trwający 4 lata, gdzie po 10 latach od remontu estakada nadaje sie na hasiok... tylko nieudolność czy już niegospodarność?
W PRL-u o tym pewnie nie pomyśleli, ale najlepszym rozwiązaniem byłby tunel. Technologia poszła do przodu, nawet gdyby koszt miał być większy niż budowa estakady, to byłoby to najbardziej optymalne rozwiązanie.
nie do końca bo od Posti z Krakusa ulicą Metalowców nowym mostem będzie można dotrzeć do Siemianowickiej i tam już kierunek albo Siemianowice albo Katowice.Warunek nowy most drogowy.Mavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:59Radvan138 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:54Jeśli obwodnica ma kosztowac w granicach 1mld pln to ile tunel? Z 3? na tunel nie ma szansMavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:47Estakada to debilizm. Tzn budowanie nowej, oczywiście remont tego trupa za kotali mam nadzieję że będzie mocno prześwietlony, wydano kupę siana na remont trwający 4 lata, gdzie po 10 latach od remontu estakada nadaje sie na hasiok... tylko nieudolność czy już niegospodarność?
W PRL-u o tym pewnie nie pomyśleli, ale najlepszym rozwiązaniem byłby tunel. Technologia poszła do przodu, nawet gdyby koszt miał być większy niż budowa estakady, to byłoby to najbardziej optymalne rozwiązanie.
Obwodnica to co najmniej kilka miliardów, więc raczej odpada. Pomysły jej umiejscowienia to też już są raczej średnim pomysłem, bo parkowa jest już przebudowana, a w przypadku obwodnicy spuścilibyśmy też w kiblu inwestycję przy hali targowej. Tunel to pewnie 300-500 milionów.
Sorry...koło 800 ten w Kato wiec ten w Chorzowie faktycznie może koło 2 mld.Adam1983 pisze: ↑9 cze 2025, o 19:23Tunel pod rondem w Kato kosztowoł koło 200 mln. Także tunel w Chorzowie wyniósłby nie więcej niż 600.Radvan138 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:54Jeśli obwodnica ma kosztowac w granicach 1mld pln to ile tunel? Z 3? na tunel nie ma szansMavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:47Estakada to debilizm. Tzn budowanie nowej, oczywiście remont tego trupa za kotali mam nadzieję że będzie mocno prześwietlony, wydano kupę siana na remont trwający 4 lata, gdzie po 10 latach od remontu estakada nadaje sie na hasiok... tylko nieudolność czy już niegospodarność?
W PRL-u o tym pewnie nie pomyśleli, ale najlepszym rozwiązaniem byłby tunel. Technologia poszła do przodu, nawet gdyby koszt miał być większy niż budowa estakady, to byłoby to najbardziej optymalne rozwiązanie.
przebudowa estakady to ponoc w granicach 250-300 mln tak ze tunel na bank bedzie ok miliarda zl albo i wiecejMavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:59Radvan138 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:54Jeśli obwodnica ma kosztowac w granicach 1mld pln to ile tunel? Z 3? na tunel nie ma szansMavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:47Estakada to debilizm. Tzn budowanie nowej, oczywiście remont tego trupa za kotali mam nadzieję że będzie mocno prześwietlony, wydano kupę siana na remont trwający 4 lata, gdzie po 10 latach od remontu estakada nadaje sie na hasiok... tylko nieudolność czy już niegospodarność?
W PRL-u o tym pewnie nie pomyśleli, ale najlepszym rozwiązaniem byłby tunel. Technologia poszła do przodu, nawet gdyby koszt miał być większy niż budowa estakady, to byłoby to najbardziej optymalne rozwiązanie.
Obwodnica to co najmniej kilka miliardów, więc raczej odpada. Pomysły jej umiejscowienia to też już są raczej średnim pomysłem, bo parkowa jest już przebudowana, a w przypadku obwodnicy spuścilibyśmy też w kiblu inwestycję przy hali targowej. Tunel to pewnie 300-500 milionów.
Radvan138 pisze: ↑9 cze 2025, o 20:02przebudowa estakady to ponoc w granicach 250-300 mln tak ze tunel na bank bedzie ok miliarda zl albo i wiecejMavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:59Radvan138 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:54Jeśli obwodnica ma kosztowac w granicach 1mld pln to ile tunel? Z 3? na tunel nie ma szansMavo1920 pisze: ↑9 cze 2025, o 18:47Estakada to debilizm. Tzn budowanie nowej, oczywiście remont tego trupa za kotali mam nadzieję że będzie mocno prześwietlony, wydano kupę siana na remont trwający 4 lata, gdzie po 10 latach od remontu estakada nadaje sie na hasiok... tylko nieudolność czy już niegospodarność?
W PRL-u o tym pewnie nie pomyśleli, ale najlepszym rozwiązaniem byłby tunel. Technologia poszła do przodu, nawet gdyby koszt miał być większy niż budowa estakady, to byłoby to najbardziej optymalne rozwiązanie.
Obwodnica to co najmniej kilka miliardów, więc raczej odpada. Pomysły jej umiejscowienia to też już są raczej średnim pomysłem, bo parkowa jest już przebudowana, a w przypadku obwodnicy spuścilibyśmy też w kiblu inwestycję przy hali targowej. Tunel to pewnie 300-500 milionów.
Użytkownicy przeglądający to forum: 19krz20, Bing [Bot], iglo, koperniol1984, NG1920, scaneRboy i 75 gości