Działania marketingowe
-
- Posty: 7888
- Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
- Lokalizacja: Klimzowiec
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Będzie strefa Betclic i Totalizator Sportowego hmm...
jakas niewidzialna ręka nam pomaga?
jakas niewidzialna ręka nam pomaga?
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.
-
- Posty: 8387
- Rejestracja: 1 mar 2008, o 22:56
- Kontakt:
-
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 399
- Rejestracja: 6 maja 2023, o 01:35
- Lokalizacja: Piaśniki
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Ogromnie ubolewam nad stanem naszego internetowego sklepu. 5 szalików do wyboru z czego tylko dwa dla osoby dorosłej. Brak rozmiarówki dla większości odzieży. Gdyby nie to, że miałem w zapasie dodatkowe szaliki, to dla moich nowo przybyłych przyjaciół nie byłoby ani jednego, bo już dwie, trzy godziny przed meczem na Stadionie wszystkie wyprzedano. Czy naprawdę tak trudno jest zatrudnić kompetentną osobę, która będzie zajmowała się merchandisingiem internetowym i zaopatrzeniem? Jaki jest problem powrzucać zdjęcia wszystkich istniejących szalików, które są w ofercie, nawet jeśli nie są w sprzedaży (aby można było chociaż zobaczyć, jakie są do wyboru - wtedy kiedy są dostępne!)?
- Adam1983
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 2627
- Rejestracja: 7 paź 2009, o 10:48
- Lokalizacja: Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Nowych produktów takich np. jak termos z kubkami dalej nie ma w ofercie. Sklep internetowy leży i kwiczy...
- Scypion
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 8018
- Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57
Re: Działania marketingowe
Cały nasz marketing leży i kwiczy. Nie, to nie jest moj kolejny marudzący post. Za 2 msce swieta. Pamietacie caly katalog swiateczny sprze 2 czy 3 lat? Pamietacie chorzowskie alko? Oby jak najszybciej ten poziom został odbudowany.
-
- Posty: 7888
- Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
- Lokalizacja: Klimzowiec
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Scypion zdecydowanie przesadzasz. Marketing właśnie odwalił kawał fantastycznej roboty.
Jeśli sprzedaż tych gadżetów rzeczywiście dawała pieniądz klubowi, to należało by wydzielić tą cześć biznesu. Nie da się robić 150 rzeczy na raz przez jedne i te same osoby, a wyzwania są coraz to większe. Obsluga tego detalicznego kibica jest mimo to bardzo ważna, bo to jest pierwotne źródło dopływu pieniędzy. To jest kula śnieżna i naczynia połączone.
Jeśli sprzedaż tych gadżetów rzeczywiście dawała pieniądz klubowi, to należało by wydzielić tą cześć biznesu. Nie da się robić 150 rzeczy na raz przez jedne i te same osoby, a wyzwania są coraz to większe. Obsluga tego detalicznego kibica jest mimo to bardzo ważna, bo to jest pierwotne źródło dopływu pieniędzy. To jest kula śnieżna i naczynia połączone.
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.
- Scypion
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 8018
- Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57
Re: Działania marketingowe
To jo wiem. I caly czas pisze. Klub musi byc doiwestowany i wzmocniony kadrowo. Nie tylko w segmencie sportowym a takze oeganizacyjnym. Zeby dobrze funkcjonowac nie mozna za bardzo zejsc z kosztow. Problemem Ruchu jest uklad wlascicielski. Na to nic nie poradza. Ale chciolbych wiecej kasy w klubie zostawic ino nie ma na co.
- Przemo1234
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 317
- Rejestracja: 7 sie 2011, o 14:22
- Lokalizacja: SH
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Propozycja ankiety:
Jakiś czas temu byłem na meczu Hradec Kralove w Czechach na meczu tamtejszego klubu.
Otworzyli nowy stadion w tym sezonie i dziś dostałem takiego maila (przetłumaczone poniżej).
Myślę że dobrą opcją byłoby zebranie feedbacku od strony kibiców nt. Stadionu Śląskiego, aby wiedzieć co poprawić. W razie czego jeśli ktoś z klubu to czyta to mogę pomóc w przeprowadzeniu takiej ankiety jak i interpretacji wyników. Oczywiście z pytaniami dostosowanymi do naszych realiów i tematów.
Screeny:
Jakiś czas temu byłem na meczu Hradec Kralove w Czechach na meczu tamtejszego klubu.
Otworzyli nowy stadion w tym sezonie i dziś dostałem takiego maila (przetłumaczone poniżej).
Myślę że dobrą opcją byłoby zebranie feedbacku od strony kibiców nt. Stadionu Śląskiego, aby wiedzieć co poprawić. W razie czego jeśli ktoś z klubu to czyta to mogę pomóc w przeprowadzeniu takiej ankiety jak i interpretacji wyników. Oczywiście z pytaniami dostosowanymi do naszych realiów i tematów.
Screeny:

Drodzy fani piłki nożnej w Hradec Kralove,
rozegraliśmy już sześć meczów na nowej arenie w Malšovicach. Informacje zwrotne od fanów, którzy uczestniczyli w meczach Votrok, są ważne dla klubu. Prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże nam zoptymalizować usługi na nowym stadionie.

Kwestionariusz dotyczący zadowolenia z podstawowych usług na stadionie dla kibiców, którzy uczestniczyli w meczu.
1) Którym wejściem wszedłeś na stadion? *
2. Jak podobał Ci się mecz u siebie z Teplicami? *
3. Jak oceniasz odprawę przy wejściu na stadion? *
4. Jak oceniasz pojemność toalet na stadionie? *
5. Jak oceniasz program kibicowski podczas sobotniego meczu? *
6. Jak oceniasz poczęstunek? *
7. Jak oceniasz sklep kibica? *
8. Jak podobała Ci się Strefa Kibica przed meczem ze Spartą i Teplicami? *
9. Na wypadek, gdyby klub wprowadził tylko płatności bezgotówkowe (kartą) na stadionie.
- Zapłacę kartą.
- Chcę płacić tylko gotówką.
- Chciałbym mieć obie opcje.
10. Miejsce na ewentualną ocenę słowną.
Pierwszy mecz: Ruch Chorzów 3-2 Odra Wodzisław Śląski (20 kwietnia 2010 r.)
Karnetowicz: od 2011 roku
Wielki Ruch: członek od kwietnia 2019 r.
Karnetowicz: od 2011 roku
Wielki Ruch: członek od kwietnia 2019 r.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 20 wrz 2011, o 11:04
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Wydaje mi się, że dobrym pomysłem mogłaby być sprzedaż biletów na mecz z legią zaraz po ostatnim ligowym meczu u siebie (nie znając nawet daty meczu). można to nieźle rozreklamować, np w grudniu cała akcja promocyjna wszystkich gadżetów i ubrań a PRZEDE WSZYSTKIM biletów jako najlepszy Niebieski prezent na Święta (np 5% zniżki na gadżety przy kupnie biletu).
Zaraz po Świętach akcja "Wy Kupujecie Bilety My kupujemy zawodników" czyli za każde sprzedane np. 10tyś biletów klub obliguje się do ściągnięcia 1 zawodnika (wszyscy wiemy, że bez wzmocnień ciężko będzie się utrzymać więc i tak klub kogoś sprowadzi, ale nie o zawodników nawet tu chodzi tylko bardziej o to, żeby ludzie zrozumieli, że kupując wcześniej bilety mają REALNY wpływ na losy KLUBU i czuli się za niego odpowiedzialni, poza tym nawet jak ktoś kupi bilet ale nie będzie mógł przyjść na mecz-tak jak ja na mecz ze Śląskiem będzie czuł, że i tak dołożył swoją cegiełkę do tego zwycięstwa jakim będzie utrzymanie
)
Zaraz po Świętach akcja "Wy Kupujecie Bilety My kupujemy zawodników" czyli za każde sprzedane np. 10tyś biletów klub obliguje się do ściągnięcia 1 zawodnika (wszyscy wiemy, że bez wzmocnień ciężko będzie się utrzymać więc i tak klub kogoś sprowadzi, ale nie o zawodników nawet tu chodzi tylko bardziej o to, żeby ludzie zrozumieli, że kupując wcześniej bilety mają REALNY wpływ na losy KLUBU i czuli się za niego odpowiedzialni, poza tym nawet jak ktoś kupi bilet ale nie będzie mógł przyjść na mecz-tak jak ja na mecz ze Śląskiem będzie czuł, że i tak dołożył swoją cegiełkę do tego zwycięstwa jakim będzie utrzymanie



-
- Posty: 208
- Rejestracja: 19 mar 2010, o 18:02
- Lokalizacja: NRŚL
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Dować plakaty na radomiak



-
- Posty: 4989
- Rejestracja: 10 sie 2002, o 20:14
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Na legie czy wdś nie ma sensu aż tak promować bo pójdą i tak. Tu bardziej można myśleć żeby ten drugi mecz po tych klasykach był jakoś ogarnięty promocyjnie.
nigdy nie jest za późno
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10583
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
juz sie nie robmy az takim potnentatem, ze nagle na Legie sie wyprzeda 42 tysiace bez promocji.
czasem to juz potem jest efekt kuli snieznej, chec uczestniczenia w czyms wyjatkowym, ale to najpierw trzeba ta pierwsza kuleczke ulepic i zrobic warunki, zeby sie mogla rozpedzac.
poza tym wyprzedanie kompletu z Legia szybciej niz w dniu meczu otwiera nowe mozliwosci. sprzedaz biletow na nastepne mecze dla spoznialskich, czy przy szybkim traceniu sie miejsc podkrecenie sprzedazy karnetow na wiosne.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
-
- Posty: 4413
- Rejestracja: 12 sty 2004, o 14:18
- Lokalizacja: Bytom,Tarn-Góry
Re: Działania marketingowe
Wy się lepiej na Radomiaku narazie skupcie bo licho to wygląda narazie
-
- Posty: 945
- Rejestracja: 27 wrz 2005, o 19:47
- Lokalizacja: TATOOINE
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Chopie nie siej paniki, Radomiak jest za 11 dni.
OFICJALNY KLUB ŚLONZOKÓW/R\, NIY GOROLI, NIY LWOWIOKÓW
- Rickenn10
- Posty: 3856
- Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
- Lokalizacja: 1920
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Wszyscy muszą być świadomi że mecz z Radomiakiem jest na frekwencję +/- 15000. Każdy wynik ponad to będzie super. W Gliwicach przy tym układzie sił nie byłoby nas nawet 9000. Wyznacznikiem i punktem wyjścia dla nas powinna być frekwencja na każdym meczu x2 względem Gliwic właśnie. Sam jestem bardzo ciekawy jak to się potoczy. Do meczu jeszcze 11dni każdy wie że biletów nie braknie więc tak naprawdę teraz każda sprzedaż powinna ruszać mocno kilka dni przed meczem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Krzymp i 71 gości