Działania marketingowe

Forum sympatyków KS Ruch Chorzów
Wiadomość
Autor
scaneRboy
Posty: 7888
Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
Lokalizacja: Klimzowiec
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7201 Post autor: scaneRboy » 27 paź 2023, o 15:26

Będzie strefa Betclic i Totalizator Sportowego hmm...

jakas niewidzialna ręka nam pomaga?
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.

19aRtuR20
Posty: 8387
Rejestracja: 1 mar 2008, o 22:56
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7202 Post autor: 19aRtuR20 » 27 paź 2023, o 15:35

Lotto - Sponsor Ekstraklasy

disu
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 399
Rejestracja: 6 maja 2023, o 01:35
Lokalizacja: Piaśniki
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7203 Post autor: disu » 29 paź 2023, o 14:59

Ogromnie ubolewam nad stanem naszego internetowego sklepu. 5 szalików do wyboru z czego tylko dwa dla osoby dorosłej. Brak rozmiarówki dla większości odzieży. Gdyby nie to, że miałem w zapasie dodatkowe szaliki, to dla moich nowo przybyłych przyjaciół nie byłoby ani jednego, bo już dwie, trzy godziny przed meczem na Stadionie wszystkie wyprzedano. Czy naprawdę tak trudno jest zatrudnić kompetentną osobę, która będzie zajmowała się merchandisingiem internetowym i zaopatrzeniem? Jaki jest problem powrzucać zdjęcia wszystkich istniejących szalików, które są w ofercie, nawet jeśli nie są w sprzedaży (aby można było chociaż zobaczyć, jakie są do wyboru - wtedy kiedy są dostępne!)?

Awatar użytkownika
Adam1983
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 2627
Rejestracja: 7 paź 2009, o 10:48
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7204 Post autor: Adam1983 » 29 paź 2023, o 17:55

Nowych produktów takich np. jak termos z kubkami dalej nie ma w ofercie. Sklep internetowy leży i kwiczy...

Awatar użytkownika
Scypion
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 8018
Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57

Re: Działania marketingowe

#7205 Post autor: Scypion » 29 paź 2023, o 18:18

Adam1983 pisze:
29 paź 2023, o 17:55
Nowych produktów takich np. jak termos z kubkami dalej nie ma w ofercie. Sklep internetowy leży i kwiczy...

Cały nasz marketing leży i kwiczy. Nie, to nie jest moj kolejny marudzący post. Za 2 msce swieta. Pamietacie caly katalog swiateczny sprze 2 czy 3 lat? Pamietacie chorzowskie alko? Oby jak najszybciej ten poziom został odbudowany.

scaneRboy
Posty: 7888
Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
Lokalizacja: Klimzowiec
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7206 Post autor: scaneRboy » 29 paź 2023, o 19:26

Scypion zdecydowanie przesadzasz. Marketing właśnie odwalił kawał fantastycznej roboty.

Jeśli sprzedaż tych gadżetów rzeczywiście dawała pieniądz klubowi, to należało by wydzielić tą cześć biznesu. Nie da się robić 150 rzeczy na raz przez jedne i te same osoby, a wyzwania są coraz to większe. Obsluga tego detalicznego kibica jest mimo to bardzo ważna, bo to jest pierwotne źródło dopływu pieniędzy. To jest kula śnieżna i naczynia połączone.
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.

Awatar użytkownika
Scypion
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 8018
Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57

Re: Działania marketingowe

#7207 Post autor: Scypion » 29 paź 2023, o 20:50

To jo wiem. I caly czas pisze. Klub musi byc doiwestowany i wzmocniony kadrowo. Nie tylko w segmencie sportowym a takze oeganizacyjnym. Zeby dobrze funkcjonowac nie mozna za bardzo zejsc z kosztow. Problemem Ruchu jest uklad wlascicielski. Na to nic nie poradza. Ale chciolbych wiecej kasy w klubie zostawic ino nie ma na co.

Awatar użytkownika
Przemo1234
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 317
Rejestracja: 7 sie 2011, o 14:22
Lokalizacja: SH
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7208 Post autor: Przemo1234 » 30 paź 2023, o 21:34

Propozycja ankiety:

Jakiś czas temu byłem na meczu Hradec Kralove w Czechach na meczu tamtejszego klubu.
Otworzyli nowy stadion w tym sezonie i dziś dostałem takiego maila (przetłumaczone poniżej).

Myślę że dobrą opcją byłoby zebranie feedbacku od strony kibiców nt. Stadionu Śląskiego, aby wiedzieć co poprawić. W razie czego jeśli ktoś z klubu to czyta to mogę pomóc w przeprowadzeniu takiej ankiety jak i interpretacji wyników. Oczywiście z pytaniami dostosowanymi do naszych realiów i tematów.

Screeny:
Obrazek
Drodzy fani piłki nożnej w Hradec Kralove,

rozegraliśmy już sześć meczów na nowej arenie w Malšovicach. Informacje zwrotne od fanów, którzy uczestniczyli w meczach Votrok, są ważne dla klubu. Prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże nam zoptymalizować usługi na nowym stadionie.
Obrazek
Kwestionariusz dotyczący zadowolenia z podstawowych usług na stadionie dla kibiców, którzy uczestniczyli w meczu.

1) Którym wejściem wszedłeś na stadion? *
2. Jak podobał Ci się mecz u siebie z Teplicami? *
3. Jak oceniasz odprawę przy wejściu na stadion? *
4. Jak oceniasz pojemność toalet na stadionie? *
5. Jak oceniasz program kibicowski podczas sobotniego meczu? *
6. Jak oceniasz poczęstunek? *
7. Jak oceniasz sklep kibica? *
8. Jak podobała Ci się Strefa Kibica przed meczem ze Spartą i Teplicami? *
9. Na wypadek, gdyby klub wprowadził tylko płatności bezgotówkowe (kartą) na stadionie.
- Zapłacę kartą.
- Chcę płacić tylko gotówką.
- Chciałbym mieć obie opcje.
10. Miejsce na ewentualną ocenę słowną.
Pierwszy mecz: Ruch Chorzów 3-2 Odra Wodzisław Śląski (20 kwietnia 2010 r.)
Karnetowicz: od 2011 roku
Wielki Ruch: członek od kwietnia 2019 r.

realmaniak
Posty: 40
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 11:04
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7209 Post autor: realmaniak » 2 lis 2023, o 15:02

Wydaje mi się, że dobrym pomysłem mogłaby być sprzedaż biletów na mecz z legią zaraz po ostatnim ligowym meczu u siebie (nie znając nawet daty meczu). można to nieźle rozreklamować, np w grudniu cała akcja promocyjna wszystkich gadżetów i ubrań a PRZEDE WSZYSTKIM biletów jako najlepszy Niebieski prezent na Święta (np 5% zniżki na gadżety przy kupnie biletu).
Zaraz po Świętach akcja "Wy Kupujecie Bilety My kupujemy zawodników" czyli za każde sprzedane np. 10tyś biletów klub obliguje się do ściągnięcia 1 zawodnika (wszyscy wiemy, że bez wzmocnień ciężko będzie się utrzymać więc i tak klub kogoś sprowadzi, ale nie o zawodników nawet tu chodzi tylko bardziej o to, żeby ludzie zrozumieli, że kupując wcześniej bilety mają REALNY wpływ na losy KLUBU i czuli się za niego odpowiedzialni, poza tym nawet jak ktoś kupi bilet ale nie będzie mógł przyjść na mecz-tak jak ja na mecz ze Śląskiem będzie czuł, że i tak dołożył swoją cegiełkę do tego zwycięstwa jakim będzie utrzymanie :hurra: :hurra: :hurra: )

MeteoR1920
Posty: 208
Rejestracja: 19 mar 2010, o 18:02
Lokalizacja: NRŚL
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7210 Post autor: MeteoR1920 » 2 lis 2023, o 16:05

Dować plakaty na radomiak :cool: :cisza:

arcio
Posty: 4989
Rejestracja: 10 sie 2002, o 20:14
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7211 Post autor: arcio » 2 lis 2023, o 16:29

Na legie czy wdś nie ma sensu aż tak promować bo pójdą i tak. Tu bardziej można myśleć żeby ten drugi mecz po tych klasykach był jakoś ogarnięty promocyjnie.
nigdy nie jest za późno

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10583
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7212 Post autor: jajo » 2 lis 2023, o 16:38

arcio pisze:
2 lis 2023, o 16:29
Na legie czy wdś nie ma sensu aż tak promować bo pójdą i tak. Tu bardziej można myśleć żeby ten drugi mecz po tych klasykach był jakoś ogarnięty promocyjnie.
juz sie nie robmy az takim potnentatem, ze nagle na Legie sie wyprzeda 42 tysiace bez promocji.
czasem to juz potem jest efekt kuli snieznej, chec uczestniczenia w czyms wyjatkowym, ale to najpierw trzeba ta pierwsza kuleczke ulepic i zrobic warunki, zeby sie mogla rozpedzac.

poza tym wyprzedanie kompletu z Legia szybciej niz w dniu meczu otwiera nowe mozliwosci. sprzedaz biletow na nastepne mecze dla spoznialskich, czy przy szybkim traceniu sie miejsc podkrecenie sprzedazy karnetow na wiosne.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

COBRA
Posty: 4413
Rejestracja: 12 sty 2004, o 14:18
Lokalizacja: Bytom,Tarn-Góry

Re: Działania marketingowe

#7213 Post autor: COBRA » 2 lis 2023, o 16:55

Wy się lepiej na Radomiaku narazie skupcie bo licho to wygląda narazie

JEDI_V
Posty: 945
Rejestracja: 27 wrz 2005, o 19:47
Lokalizacja: TATOOINE
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7214 Post autor: JEDI_V » 2 lis 2023, o 17:22

COBRA pisze:
2 lis 2023, o 16:55
Wy się lepiej na Radomiaku narazie skupcie bo licho to wygląda narazie
Chopie nie siej paniki, Radomiak jest za 11 dni.
OFICJALNY KLUB ŚLONZOKÓW/R\, NIY GOROLI, NIY LWOWIOKÓW

Awatar użytkownika
Rickenn10
Posty: 3856
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: 1920
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7215 Post autor: Rickenn10 » 2 lis 2023, o 17:33

JEDI_V pisze:
2 lis 2023, o 17:22
COBRA pisze:
2 lis 2023, o 16:55
Wy się lepiej na Radomiaku narazie skupcie bo licho to wygląda narazie
Chopie nie siej paniki, Radomiak jest za 11 dni.
Wszyscy muszą być świadomi że mecz z Radomiakiem jest na frekwencję +/- 15000. Każdy wynik ponad to będzie super. W Gliwicach przy tym układzie sił nie byłoby nas nawet 9000. Wyznacznikiem i punktem wyjścia dla nas powinna być frekwencja na każdym meczu x2 względem Gliwic właśnie. Sam jestem bardzo ciekawy jak to się potoczy. Do meczu jeszcze 11dni każdy wie że biletów nie braknie więc tak naprawdę teraz każda sprzedaż powinna ruszać mocno kilka dni przed meczem.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], heli, HullCityFC, Pulocini i 65 gości