Potencjał czego sprawdzimy w ten sposób? Tego, że są ludzie którzy w normalnych warunkach chcą zobaczyć mecz? Nie sądzę.to jo pisze: ↑15 wrz 2022, o 18:24My momy dlugi![]()
Czytajac o tych legendarnych sponsorach co sie wycofuja po haji albo ze nadejda po szpilu z 30k widownia to ogarnia mnie zażenowanie .
Jeden z drugim co chce sorawdzic tyn nasz potencjał ... to zaproście kumpli, rodzina na impreza do najdroższej restauracji i niech kozdy wom do po 10zl a rachunek na końcu płacicie wy...
Sprawdzicie czy mocie dużo znajomych kosztem kilku tysięcy mniej na koncie
Szpil na cichej i bilety po 6 dych minimum wtedy sprawdzimy ten potencjal
Żaden zwolennik gry (jeszcze raz podkreślę) TEGO meczu nie twierdzi, że "za wszelką cenę", więc nie może być jedynym argumentem kasa. Ja natomiast uważam, że jeśli mamy zarobić na Cichej 50tys lub wybrać SŚ z bilansem "0" to jest o co grać. O przyszłościowe zyski.
Poza tym - jak Wy wyobrażacie sobie podjęcie tematu przez Zarząd? Przez trzy lata wypruwaja sobie żyły by zbilansować koszty z przychodami i nagle skoczą do SKOKu po kredycik na Śląski? No to chyba słaba wiara Wasza w ten zespół ludzi.