Karnety jesien 2007

Forum sympatyków KS Ruch Chorzów
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
salas
Posty: 741
Rejestracja: 24 sie 2003, o 14:56
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

#376 Post autor: salas » 3 sie 2007, o 22:59

a mialo isc ku lepszemu ale k... mac amatorszczyzna gdzie sie nie patrzy licencja bilety karnety ciekawe co jesscze ne dziwie sie ze nikt nie chce sponsorowac jak organizacja wogole w tym klubie nie istnieje!!!!!!
NAJWAŻNIEJSZA JEST TRADYCJA - RUCH Chorzów - LEGENDA BEZ KOŃCA!!!

wojtas 81

#377 Post autor: wojtas 81 » 3 sie 2007, o 23:15

To juz sa kpiny totalne. Czy p Klimek tak sie odwdziecza za szacunek, czy dalej w ameryce siedzi i nie wie co sie w klubie dzieje? Panie Mariuszu kazdy kredyt zaufania kiedys sie konczy i panski tyz dobiego dna! Czy jak pan wplacol na beemka to tyz ciagli pana tak po kapsi? Tyz pan jezdziol trzydzisci razy po jej odbior? Tyz panu na koncu kozali jeszcze 10tys dowiesc? przypuszczom ze niy bo by pan poszol do merola abo kasik indziyj! Nojgorsze jest to ze pan jako handlowiec nie szanuje swoich klientow, mysla ze wiy pan ze nie szanowany klient zmienio sklyp w kierym rzymly kupuje i szynk w kierym bieer pije?!

Harpo

#378 Post autor: Harpo » 3 sie 2007, o 23:21

Zasady zasadami, ale niektorzy z Was z dystansem odnosili sie do ZNACZNEJ podwyzki cen biletow (10--->15--->20--->25 !!!!), byli rowniez tacy, ktorzy pisali, ze to "konieczne, ze marketing, ze nie dla lumpow" itd, a teraz CI SAMI wrzeszcza, ze musza wydac dodatkowe 10 zl ( w skali 9 spotkan!). Bezsens...

Panteros
Posty: 155
Rejestracja: 5 sty 2004, o 01:14
Lokalizacja: Wielkie Hajduki
Kontakt:

#379 Post autor: Panteros » 3 sie 2007, o 23:24

A co naszo "kochana " rzecznik ma na ten temat do powiedzenia?? Godoł ktoś z nią ??
"Bronić Śląskiej ziemi gotów każdy z nas"

Awatar użytkownika
Czemps
Posty: 989
Rejestracja: 10 gru 2006, o 12:01
Lokalizacja: Cwajka- UN '08
Kontakt:

#380 Post autor: Czemps » 3 sie 2007, o 23:24

Harpo to nie chodzi o te je***e 10 zl czy ty tego nie rozumiesz tu chodzi o to ze robia nos za ciula!!!!!!owszem dla niektorych te 10 zl znaczy rezygnowanie z karnetu np. dla mnie bo nie wiem z kad je wezme.. :( :( :(

wojtas 81

#381 Post autor: wojtas 81 » 3 sie 2007, o 23:31

Harpo ale o podwyzce cen biletow wiesz zanim rozpoczela sie ich sprzedaz, tak?
a podwyzka ceny karnetu nastapila po jego zamowieniu, czyli przylazi chpek pomalowac Ci izba i godo ze to bydzie kosztowac 135zl, prosi Cie o zaliczka 10zl bo potrzebuje ja miec, pomalowol Ci izba i godo Ci ze mosz mu zaplacic 135zl bo te 10zl to lon spotrzebowol na pyndzel i co zaplacilbys?

bRayan72
Posty: 1148
Rejestracja: 6 mar 2007, o 15:59
Lokalizacja: Chorzów-Batory

#382 Post autor: bRayan72 » 3 sie 2007, o 23:31

Jeszcze roz pisza tu nie winny Klimek ani Ziętek wszystkiemu winna pani prezez Sobstyl. Klimek siedzi jeszcze w Stanach, a Sobstyl robi co chce ona dbo o dobry wynik finansowy.Na taczka z niom i do Brynicy może i sie trocha łeb łostudzi.Sobstyl nie z nami takie numery!
OD KOŁYSKI AŻ PO GRÓB JEDNA WIARA JEDEN KLUB - RUCH Chorzów

wojtas 81

#383 Post autor: wojtas 81 » 3 sie 2007, o 23:35

Ja ? Wina p Sobstyl? a w Reporterze lona tyz bez wiedzy p Klimka cyny galot ustalo? wydowo mi sie ze niy!!!
Ostatnio zmieniony 3 sie 2007, o 23:35 przez wojtas 81, łącznie zmieniany 1 raz.

slavo
Posty: 1589
Rejestracja: 24 paź 2005, o 19:58
Lokalizacja: szczewogród
Kontakt:

#384 Post autor: slavo » 3 sie 2007, o 23:35

Harpo. Nic nie zrozumiałeś z wywodów pewnych ludzi, a wysnuwasz dziwne wnioski. Ci ludzie, którzy wg. Ciebie niby popierali podwyżkę cen biletów akurat wypowiadali się na zupełnie inny temat.

a tu mały poradnik dla tych, którzy jutro pójdą odebrać karnet i nie chcą się dać wydoić przy okazji
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pisze: Treść umowy, czyli na co zwracać uwagę
Informacje, których usługodawca powinien udzielić konsumentowi przy zawarciu umowyZgodnie z obowiązującymi przepisami, sprzedawca, który sprzedaje rzecz ruchomą konsumentowi (również usługodawca zawierający umowę o dzieło, której rezultatem jest rzecz ruchoma) powinien udzielić mu stosownych informacji. Konsumenci zwracają przede wszystkim uwagę na cenę.Cena podawana przez sprzedawcę jest ceną brutto, to znaczy, że musi zawierać wszystkie podatki, opłaty, narzuty. Cena podana jest ostateczną i całkowitą, którą konsument ma uiścić.
PANI KASIA NIE DOPŁACA
Pani Kasia nie musi płacić więcej za wykonanie okien, jeśli produkujący okna po wykonaniu usługi żąda dopłaty, która wcześniej nie była uzgodniona (nie był to warunek umowy). Fakt, że profesjonalista nie doszacował ceny ustalając ją z konsumentem, zasadniczo obciąża tego profesjonalistę.
Oczywiście sprzedawca, a co za tym idzie także usługodawca, dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany nie tylko do podania ceny, ale także do udzielenia kupującemu jasnych, zrozumiałych i nie wprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania z dzieła ; rzeczy ruchome (ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego). Obowiązuje zasada – konsument ma być tak poinformowany o wszelkich aspektach transakcji i cechach
towaru, aby to było dla niego zrozumiałe.Do informacji, które obowiązkowo muszą być podane konsumentowi należą:- nazwa towaru,- określenie producenta lub importera,- znak zgodności wymagany przez odrębne przepisy,- informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej,- określenie energochłonności towaru, stosownie do jego rodzaju,- inne dane wskazane w odrębnych przepisach.Informacje, o których mowa powyżej, powinny znajdować się na towarze konsumpcyjnym lub być z nim trwale połączone, w przypadku gdy towar jest sprzedawany w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie. W pozostałych przypadkach profesjonalista jest obowiązany umieścić w miejscu sprzedaży towaru informację, która może zostać ograniczona do nazwy towaru i jego głównej cechy użytkowej oraz wskazania producenta lub importera.Ustawodawca daje konsumentowi dodatkowe uprawnienie, mianowicie - na żądanie konsumenta usługodawca (sprzedawca) jest obowiązany wyjaśnić znaczenie poszczególnych postanowień umowy, a więc także informacji, które zostały wskazane powyżej.
całość


jeszcze jeden mały istotny dopisek
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pisze:W razie wykonania umowy zadatek ulega, podobnie jak zaliczka, zaliczeniu na poczet świadczenia strony, która go dała; jeżeli zaliczenie nie jest możliwe, zadatek ulega zwrotowi.
Ostatnio zmieniony 3 sie 2007, o 23:40 przez slavo, łącznie zmieniany 1 raz.

wojtas 81

#385 Post autor: wojtas 81 » 3 sie 2007, o 23:40

slavo pisze:Harpo. Nic nie zrozumiałeś z wywodów pewnych ludzi, a wysnuwasz dziwne wnioski. Ci ludzie, którzy wg. Ciebie niby popierali podwyżkę cen biletów akurat wypowiadali się na zupełnie inny temat.

a tu mały poradnik dla tych, którzy jutro pójdą odebrać karnet i nie chcą się dać wydoić przy okazji
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pisze: Treść umowy, czyli na co zwracać uwagę
Informacje, których usługodawca powinien udzielić konsumentowi przy zawarciu umowyZgodnie z obowiązującymi przepisami, sprzedawca, który sprzedaje rzecz ruchomą konsumentowi (również usługodawca zawierający umowę o dzieło, której rezultatem jest rzecz ruchoma) powinien udzielić mu stosownych informacji. Konsumenci zwracają przede wszystkim uwagę na cenę.Cena podawana przez sprzedawcę jest ceną brutto, to znaczy, że musi zawierać wszystkie podatki, opłaty, narzuty. Cena podana jest ostateczną i całkowitą, którą konsument ma uiścić.
PANI KASIA NIE DOPŁACA
Pani Kasia nie musi płacić więcej za wykonanie okien, jeśli produkujący okna po wykonaniu usługi żąda dopłaty, która wcześniej nie była uzgodniona (nie był to warunek umowy). Fakt, że profesjonalista nie doszacował ceny ustalając ją z konsumentem, zasadniczo obciąża tego profesjonalistę.
Oczywiście sprzedawca, a co za tym idzie także usługodawca, dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany nie tylko do podania ceny, ale także do udzielenia kupującemu jasnych, zrozumiałych i nie wprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania z dzieła ; rzeczy ruchome (ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego). Obowiązuje zasada – konsument ma być tak poinformowany o wszelkich aspektach transakcji i cechach
towaru, aby to było dla niego zrozumiałe.Do informacji, które obowiązkowo muszą być podane konsumentowi należą:- nazwa towaru,- określenie producenta lub importera,- znak zgodności wymagany przez odrębne przepisy,- informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej,- określenie energochłonności towaru, stosownie do jego rodzaju,- inne dane wskazane w odrębnych przepisach.Informacje, o których mowa powyżej, powinny znajdować się na towarze konsumpcyjnym lub być z nim trwale połączone, w przypadku gdy towar jest sprzedawany w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie. W pozostałych przypadkach profesjonalista jest obowiązany umieścić w miejscu sprzedaży towaru informację, która może zostać ograniczona do nazwy towaru i jego głównej cechy użytkowej oraz wskazania producenta lub importera.Ustawodawca daje konsumentowi dodatkowe uprawnienie, mianowicie - na żądanie konsumenta usługodawca (sprzedawca) jest obowiązany wyjaśnić znaczenie poszczególnych postanowień umowy, a więc także informacji, które zostały wskazane powyżej.
całość

to je to samo co jo z tom izbom zech napisol!!!

Awatar użytkownika
SzaRlin
Posty: 2001
Rejestracja: 11 lip 2005, o 14:43
Lokalizacja: NRŚL Halemba
Kontakt:

#386 Post autor: SzaRlin » 4 sie 2007, o 00:01

No i nie dajemy im sie wyruchać, proponuja zebrac sie w poniedziałek w dosc pokaźnej grupie, i wjezdzomy na salony :hyhy: Przydoł by sie jakis zbior tych wszystkich przepisow itp, trza sie przygotować na walka :rotfl:
[img]http://i29.tinypic.com/2lm9s7b.jpg[/img] [img]http://i26.tinypic.com/zj9j4h.jpg[/img]

bRayan72
Posty: 1148
Rejestracja: 6 mar 2007, o 15:59
Lokalizacja: Chorzów-Batory

#387 Post autor: bRayan72 » 4 sie 2007, o 00:30

W najbliższy wtorek, 7. sierpnia o godz. 18:30 na trybunie górnej stadionu Ruchu odbędzie się spotkanie kibiców z piłkarzami "Niebieskich". W trakcie spotkania będzie można porozmawiać z zawodnikami, zebrać autografy oraz porobić pamiątkowe zdjęcia.

Fan Club Ruchu Chorzów do rozmowy na trybunę zaprosił także działaczy klubu. Mamy nadzieję, że przedstawiciele Ruchu skorzystają z tego zaproszenia i odpowiedzą na wszystkie zadane przez sympatyków pytania.

Zapraszamy!
OD KOŁYSKI AŻ PO GRÓB JEDNA WIARA JEDEN KLUB - RUCH Chorzów

chorzowski_rsl
Posty: 1900
Rejestracja: 2 lut 2007, o 12:51
Lokalizacja: Niebieska Ruda Śląska
Kontakt:

#388 Post autor: chorzowski_rsl » 4 sie 2007, o 08:07

Tak Nam Dziękują ! Tak moze byc tylko unas !
NRŚL GANG

pestka1920

#389 Post autor: pestka1920 » 4 sie 2007, o 08:29

to jest ku*** skandal :zly: to moze jak jeszcze bydziesz wlazil na sektor to bydzie cza zaplacic 5zl za to zeby se siednac :zdegustowany: :zly:

Awatar użytkownika
mumin1920
Posty: 664
Rejestracja: 23 gru 2002, o 13:16
Lokalizacja: SL
Kontakt:

#390 Post autor: mumin1920 » 4 sie 2007, o 09:26

SzaRlin pisze:No i nie dajemy im sie wyruchać, proponuja zebrac sie w poniedziałek w dosc pokaźnej grupie, i wjezdzomy na salony :hyhy: Przydoł by sie jakis zbior tych wszystkich przepisow itp, trza sie przygotować na walka :rotfl:
Slavo i reszta o keryj chcecie w tyn poniedzialek wpadnac ?? bo jo moga po 17 dopiyro ;) i sie tyz byda wadzic :] za 145 zl tych karnetow nie biera i z nich rezygnuja :]

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], stillimatic82 i 56 gości