tu niy chodzi ło niybieski tres (bo tyn pomysł akurat bardzo popiyrom zamiast obniżania cyny biletów) i wcale tyn niybieski tres niy musi być super markowy bo niy tyla gadżet co element całości atmosfery przed i w trakcie meczowy.Lutz pisze:Patton - poważnie sie zacznie nos traktować jak kiedyś wyjdymy sami od siebie z jakąś inicjatywom godnom uwagi i należącom tylko do nos. Lesbijki zrobiyli biyrek - my zaroz tysh , Widzew zrobioł koszulki my zaroz tysh chcymy to samo , kajś tam wtoś obniżył ceny biletów - u nos zaroz haja , a czymu na Ruchu niy ? Jeśli chodzi o "dobre !!!!!!!!!!" gadżety tu mom tak samo miyszane uczucia jak z tym piwym - wto bydzie je kupowoł ?? Do mie dobry gadżet to koszulka z adidasa ( 150zł ?), co sie po piyrszym praniu niy rozleci , kogo na to stać jak poniykere niy majom 10 zł na bilet ? Nos żodyn niy bydzie poważnie traktowoł jak jest nos na stadionie bydzie 2800 zamiast "28000". Dejcie sie to pedzieć. A czy pifo marki "niebieskie" - zwiynkszy frekwencjo ?? Boja sie że niy, to je tako mało kropelka w morzu potrzeb , kero za pora tydni może wyparować .
Zas całkowicie sie z tobą zgadzą, ze niy powinni my bezmyslnie małpować innych pomysłów co niy oznaczo, że niy korzystać z tego co dobrego już ktoś wymyśloł. Choć tandeta z godłem klubu takim dobrym pomłem niy jest, czyli siki nazywane piwem również