Działania marketingowe

Forum sympatyków KS Ruch Chorzów
Wiadomość
Autor
JEDI_V
Posty: 944
Rejestracja: 27 wrz 2005, o 19:47
Lokalizacja: TATOOINE
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7666 Post autor: JEDI_V » 11 mar 2025, o 16:52

arcio pisze:
11 mar 2025, o 15:24
Rickenn10 pisze:
11 mar 2025, o 12:54
Dla tych co mają Instagrama.

Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira :)

Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.
Nie pamiętasz gdzie byliśmy w 2019 roku? 😏
I co ku*** mamy cały czas historią żyć, je***j się w łeb, bi ten kraj albo cmentarze, albo wyklęci albo życie historią.
OFICJALNY KLUB ŚLONZOKÓW/R\, NIY GOROLI, NIY LWOWIOKÓW

Awatar użytkownika
Rickenn10
Posty: 3824
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: 1920
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7667 Post autor: Rickenn10 » 11 mar 2025, o 16:56

JEDI_V pisze:
11 mar 2025, o 16:52
arcio pisze:
11 mar 2025, o 15:24
Rickenn10 pisze:
11 mar 2025, o 12:54
Dla tych co mają Instagrama.

Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira :)

Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.
Nie pamiętasz gdzie byliśmy w 2019 roku? 😏
I co ku*** mamy cały czas historią żyć, je***j się w łeb, bi ten kraj albo cmentarze, albo wyklęci albo życie historią.
A wiesz co to sarkazm/ironia? Arcio właśnie tego użył... :wstyd:

Awatar użytkownika
KamilPøl
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 116
Rejestracja: 17 gru 2023, o 23:20
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7668 Post autor: KamilPøl » 11 mar 2025, o 17:03

Obecnie żyjemy historią, wspomnieniem o potędze z przeszłości, niczym Polacy wspomnieniem o potędze Polski za Husarii…. Jak wiadomo ch… to daje bo liczy się przyszłość.
1933•1934•1935•1936•1938•1951•1952•1953•1960•1968• 1974•1975•1979•1989

Awatar użytkownika
Scypion
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 8016
Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57

Re: Działania marketingowe

#7669 Post autor: Scypion » 11 mar 2025, o 17:28

Bez tej historii niewiele różnilibyśmy sie od takiego Bełchatowa czy innej Wisły Płock. To właśnie ta historia i minione pokolenia spowodowały ze mamy taki potencjał kibicowski, wiec z respektem. Oczywiście, na tym fundamencie należy budować a nie tylko patrzeć w przeszłość i robić z siebie dziadów. Kiedy ten klub zakładano to juz wtedy działacze stawiali sobie za cel prymat w polskiej piłce a nie popierdywanie z cicha w kącie bo nos nie stać. Mam dość słuchania, że nos nie stać. Jeżeli stac nas na zrobienie meczu na 50k to jak moze nas nie byc stac na kilku dodatkowych pracownikow? Tu trzeba naciskac na udziałowców Ruchu, albo sie biorą za ten klub na poważnie albo niech wystawią swoje akcje na sprzedaż, bo taki marazm w jakim tkwimy nie prowadzi do niczego dobrego.

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10565
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7670 Post autor: jajo » 11 mar 2025, o 17:36

Scypion pisze:
11 mar 2025, o 17:28
Bez tej historii niewiele różnilibyśmy sie od takiego Bełchatowa czy innej Wisły Płock. To właśnie ta historia i minione pokolenia spowodowały ze mamy taki potencjał kibicowski, wiec z respektem. Oczywiście, na tym fundamencie należy budować a nie tylko patrzeć w przeszłość i robić z siebie dziadów. Kiedy ten klub zakładano to juz wtedy działacze stawiali sobie za cel prymat w polskiej piłce a nie popierdywanie z cicha w kącie bo nos nie stać. Mam dość słuchania, że nos nie stać. Jeżeli stac nas na zrobienie meczu na 50k to jak moze nas nie byc stac na kilku dodatkowych pracownikow? Tu trzeba naciskac na udziałowców Ruchu, albo sie biorą za ten klub na poważnie albo niech wystawią swoje akcje na sprzedaż, bo taki marazm w jakim tkwimy nie prowadzi do niczego dobrego.
a jakby ktos chcial bardziej biznesowo, to robiac taka analize SWOT, pod literka S znalazlaby sie wlasnie nasza historia.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

JEDI_V
Posty: 944
Rejestracja: 27 wrz 2005, o 19:47
Lokalizacja: TATOOINE
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7671 Post autor: JEDI_V » 11 mar 2025, o 17:53

Rickenn10 pisze:
11 mar 2025, o 16:56
JEDI_V pisze:
11 mar 2025, o 16:52
arcio pisze:
11 mar 2025, o 15:24
Rickenn10 pisze:
11 mar 2025, o 12:54
Dla tych co mają Instagrama.

Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira :)

Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.
Nie pamiętasz gdzie byliśmy w 2019 roku? 😏
I co ku*** mamy cały czas historią żyć, je***j się w łeb, bi ten kraj albo cmentarze, albo wyklęci albo życie historią.
A wiesz co to sarkazm/ironia? Arcio właśnie tego użył... :wstyd:
O co niektórych bez argumentów to sarkazm się zawiesił bez prawa resetu.
OFICJALNY KLUB ŚLONZOKÓW/R\, NIY GOROLI, NIY LWOWIOKÓW

Awatar użytkownika
Radvan138
Posty: 2617
Rejestracja: 19 lip 2011, o 15:56
Lokalizacja: iRys
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7672 Post autor: Radvan138 » 11 mar 2025, o 18:32

Scypion pisze:
11 mar 2025, o 17:28
Mam dość słuchania, że nos nie stać. Jeżeli stac nas na zrobienie meczu na 50k to jak moze nas nie byc stac na kilku dodatkowych pracownikow? Tu trzeba naciskac na udziałowców Ruchu, albo sie biorą za ten klub na poważnie albo niech wystawią swoje akcje na sprzedaż, bo taki marazm w jakim tkwimy nie prowadzi do niczego dobrego.
:piwo:
dokladnie to samo mialem na mysli w temacie co z tym Ruchem. ciagle opowiadanie jak to jestesmy biedni. nie, nie jestesmy biedni. bycie nie uber bogatym nie znaczy ze jest sie biednym. niestety, ale ta nasza mentalnosc biedaka nie pomaga. jako klub niby jestesmy dumni z historii, ale oby tak nie za bardzo zeby sie nie wychylac. tak to wyglada niestety.

oiowiec
Posty: 583
Rejestracja: 21 sie 2008, o 14:33
Lokalizacja: Friedenshutte
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7673 Post autor: oiowiec » 11 mar 2025, o 19:03

Widzę że nie tylko mnie wk***ia gadka o ciągłej biedzie w tym klubie!!!! Ale czasami też tak sobie myślę że!!!! Może takie biedowanie, ciągłe narzekanie na brak kasy,braku rąk do pracy nic nie robienie w kierunku zrobienia z Ruchu w pełni profesjonalnie funkcjonującego klubu, jest dla kogoś wygodne i opłacalne!!!! Ale to tylko domysły starego kibica!!!! 😜😜😜
I'm not anti system!!!!
This system is anti me !!!!!!!!!!!


Pierwszy raz na Cichej 6
Ruch- Zagłębie Sosnowiec 11.08.1984r 2:2

Awatar użytkownika
jalboss
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 1326
Rejestracja: 12 sie 2002, o 07:50
Lokalizacja: gdzieniegdzie!
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7674 Post autor: jalboss » 11 mar 2025, o 19:51

jajo pisze:
11 mar 2025, o 17:36
Scypion pisze:
11 mar 2025, o 17:28
Bez tej historii niewiele różnilibyśmy sie od takiego Bełchatowa czy innej Wisły Płock. To właśnie ta historia i minione pokolenia spowodowały ze mamy taki potencjał kibicowski, wiec z respektem. Oczywiście, na tym fundamencie należy budować a nie tylko patrzeć w przeszłość i robić z siebie dziadów. Kiedy ten klub zakładano to juz wtedy działacze stawiali sobie za cel prymat w polskiej piłce a nie popierdywanie z cicha w kącie bo nos nie stać. Mam dość słuchania, że nos nie stać. Jeżeli stac nas na zrobienie meczu na 50k to jak moze nas nie byc stac na kilku dodatkowych pracownikow? Tu trzeba naciskac na udziałowców Ruchu, albo sie biorą za ten klub na poważnie albo niech wystawią swoje akcje na sprzedaż, bo taki marazm w jakim tkwimy nie prowadzi do niczego dobrego.
a jakby ktos chcial bardziej biznesowo, to robiac taka analize SWOT, pod literka S znalazlaby sie wlasnie nasza historia.

Tylko szkoda, że nasze służby historyczne tak mało sie udzielają medialnie. Przecież mamy Dyrektora od Historii? Może jakiś wywiad, jakieś ciekawostki itp.?
NIEBIESCY KIBICE MÓWIĄ...

gerhat
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10228
Rejestracja: 19 sie 2002, o 11:34
Lokalizacja: wszyscy wiedzą
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7675 Post autor: gerhat » 12 mar 2025, o 00:39

Rickenn10 pisze:
11 mar 2025, o 12:54
Dla tych co mają Instagrama.

Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira :)

Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.
Ale mam bekę :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Etatowy operator licznika na forum ciepie się o licznik na Insta😀😀😀
Zazdrość czy pozbycie się konkurencji?

To tak jakby kolega moRi95 dający zapowiedzi meczowe na forum krytykował „Czas na szpil” ;)

scaneRboy
Posty: 7881
Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
Lokalizacja: Klimzowiec
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7676 Post autor: scaneRboy » 12 mar 2025, o 06:46

Rickenn10 pisze:
11 mar 2025, o 12:54
Dla tych co mają Instagrama.

Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira :)

Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.
Już tak nie narzekajcie, u nas jeśli chodzi o media klubowe absolutnym filarem jest robota Asceta i jego flagowe dzieło w postaci kulis. Te kulisy to jest coś na prawdę dużego.W dzisiejszych czasach, gdzie ludzie są w stanie skupić uwagę na filmikach trwających 10-15 sekund takie kulisy trzymające za gardło przez nieomal godzinę to jest naprawdę dzieło. Myślę, że to powinien być punkt wyjścia do dalszych działań. Owszem, nasze media społecznościowe powinny być spójne, ciekawe, przykuwające i w dużej ilości (bo tak działają rolki), być może Ascet powinien poszukać osób do pomocy, ale finalnie odbiorca tych treści powinien prędzej czy później trafić na kulisy. One są tak zrobione, że potrafią zbudować emocje trwale wiążące odbiorcę z klubem.
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.

Awatar użytkownika
Rickenn10
Posty: 3824
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: 1920
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7677 Post autor: Rickenn10 » 12 mar 2025, o 08:06

gerhat pisze:
12 mar 2025, o 00:39

Ale mam bekę :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Etatowy operator licznika na forum ciepie się o licznik na Insta😀😀😀
Zazdrość czy pozbycie się konkurencji?

To tak jakby kolega moRi95 dający zapowiedzi meczowe na forum krytykował „Czas na szpil” ;)
A co ma piernik do wiatraka?
Widać nie masz zielonego pojęcia o czym mowa, ale rozumiem że media społecznościowe to mogą być za wysokie progi dla Ciebie stąd Twoje pier... ;)

Serio nie widzisz różnicy w tym że gość z forum sobie liczy frekwencję a tym że klub który chce być profesjonalny wrzuca na media co 2 post z liczbą biletów bo więcej nie ma do zaoferowania odbiorcom których jest kilkadziesiąt tysięcy? Serio tego nie rozróżniasz? :wstyd:

Tak z ciekawości... Masz Instagrama kolego gerhat?

Awatar użytkownika
kroy
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 1792
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 14:39
Lokalizacja: Siemce
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7678 Post autor: kroy » 12 mar 2025, o 10:27

Rickenn10 pisze:
12 mar 2025, o 08:06
gerhat pisze:
12 mar 2025, o 00:39

Ale mam bekę :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Etatowy operator licznika na forum ciepie się o licznik na Insta😀😀😀
Zazdrość czy pozbycie się konkurencji?

To tak jakby kolega moRi95 dający zapowiedzi meczowe na forum krytykował „Czas na szpil” ;)
A co ma piernik do wiatraka?
Widać nie masz zielonego pojęcia o czym mowa, ale rozumiem że media społecznościowe to mogą być za wysokie progi dla Ciebie stąd Twoje pier... ;)

Serio nie widzisz różnicy w tym że gość z forum sobie liczy frekwencję a tym że klub który chce być profesjonalny wrzuca na media co 2 post z liczbą biletów bo więcej nie ma do zaoferowania odbiorcom których jest kilkadziesiąt tysięcy? Serio tego nie rozróżniasz? :wstyd:

Tak z ciekawości... Masz Instagrama kolego gerhat?
Tutaj pewnie dominuje Albicla (żarcik ;))

Ja mam jeden problem a mianowicie serię alkoholi limitowanych.
Kiedyś prawie co rok była jakaś flaszka - Glenlivet, Jack Daniels, Absolut, Wódka Silesia, Woodford a od kilku lat nie ma nic.

Nie rozumiem jak to możliwe że kiedyś się dało a już się nie da. Jeśli ktoś z marketingu to czyta to mogę pomóc skontaktować się z osobami w różnych markach alkoholowych które mogę pomóc.
Ale ja widzę , że świat już prawie runął.. I co ?
I mam ku*** dobry humor !

Awatar użytkownika
Rickenn10
Posty: 3824
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: 1920
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7679 Post autor: Rickenn10 » 12 mar 2025, o 10:45

kroy pisze:
12 mar 2025, o 10:27
Rickenn10 pisze:
12 mar 2025, o 08:06
gerhat pisze:
12 mar 2025, o 00:39

Ale mam bekę :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Etatowy operator licznika na forum ciepie się o licznik na Insta😀😀😀
Zazdrość czy pozbycie się konkurencji?

To tak jakby kolega moRi95 dający zapowiedzi meczowe na forum krytykował „Czas na szpil” ;)
A co ma piernik do wiatraka?
Widać nie masz zielonego pojęcia o czym mowa, ale rozumiem że media społecznościowe to mogą być za wysokie progi dla Ciebie stąd Twoje pier... ;)

Serio nie widzisz różnicy w tym że gość z forum sobie liczy frekwencję a tym że klub który chce być profesjonalny wrzuca na media co 2 post z liczbą biletów bo więcej nie ma do zaoferowania odbiorcom których jest kilkadziesiąt tysięcy? Serio tego nie rozróżniasz? :wstyd:

Tak z ciekawości... Masz Instagrama kolego gerhat?
Tutaj pewnie dominuje Albicla (żarcik ;))

Ja mam jeden problem a mianowicie serię alkoholi limitowanych.
Kiedyś prawie co rok była jakaś flaszka - Glenlivet, Jack Daniels, Absolut, Wódka Silesia, Woodford a od kilku lat nie ma nic.

Nie rozumiem jak to możliwe że kiedyś się dało a już się nie da. Jeśli ktoś z marketingu to czyta to mogę pomóc skontaktować się z osobami w różnych markach alkoholowych które mogę pomóc.
Jak żartowoł to dopiero go ciulna w łeb :P :P

tynbydziedobry
Posty: 1485
Rejestracja: 10 kwie 2018, o 18:19
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7680 Post autor: tynbydziedobry » 12 mar 2025, o 20:35

w styczniu i lutym byliśmy najbardziej medialnym klubem 1 ligi. porównując do eks bylibyśmy w pierwszej 10. Główna zasługa otoczki meczu z Wisłą.

https://x.com/IMMonitoring/status/18990 ... 1QzVQ&s=19

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: chropaczow, Majestic-12 [Bot], scaneRboy i 82 gości