Działania marketingowe

Forum sympatyków KS Ruch Chorzów
Wiadomość
Autor
Waserwaga
Posty: 87
Rejestracja: 1 lut 2009, o 04:02
Lokalizacja: DenmaRk
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7651 Post autor: Waserwaga » 11 mar 2025, o 13:26

To wszystko rozbija się o pieniądze. Czy tego chcemy, czy nie. 1 osoba konkretna do marketingu to okolo 150 - 200 tys rocznie. 1 osoba.
To samo z piłkarzami, sztabem, stadionem itd.
Prawda jest taka że teraz mamy tylko i aż za***iste zaplecze kibicowskie, prezesa najlepszego od czasów Rogali, prezydenta który ten klub kocha i zrobi wszystko co jest możliwe.
Dopóki nie będzie właściciela takiego jak np. w Rakowie to tak to będzie wyglądało niestety. Jedyna szansa to pieniądze biednego Chorzowa.
Zmiana prezesa czy trenera to by był strzał w kolano.
Zostaje nom wierzyć że będzie lepiej...

Awatar użytkownika
Radvan138
Posty: 2617
Rejestracja: 19 lip 2011, o 15:56
Lokalizacja: iRys
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7652 Post autor: Radvan138 » 11 mar 2025, o 14:11

Rickenn10 pisze:
11 mar 2025, o 12:54
Dla tych co mają Instagrama.

Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira :)

Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.
Ino kto to ma ogarniac jak w klubie brakuje ludzi so wszystkiego?

Awatar użytkownika
Rickenn10
Posty: 3825
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: 1920
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7653 Post autor: Rickenn10 » 11 mar 2025, o 14:45

Radvan138 pisze:
11 mar 2025, o 14:11

Ino kto to ma ogarniac jak w klubie brakuje ludzi so wszystkiego?
To taka luźna anegdotka i spostrzeżenie.

A to ze nie ma ludzi to wszyscy wiemy.

Chyba wszyscy ... ;)

Awatar użytkownika
Scypion
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 8016
Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57

Re: Działania marketingowe

#7654 Post autor: Scypion » 11 mar 2025, o 14:54

To sie musi zmienić. Klub musi sie profesjonalizować.

Awatar użytkownika
HullCityFC
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 3516
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 20:40
Lokalizacja: England
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7655 Post autor: HullCityFC » 11 mar 2025, o 15:04

Od 3 lat niic sie nie zmienia. Dlaczego ma sie zmienic teraz?

W III lidze byla lepsza oferta w sklepie niz teraz. Nikt nawet za 100tys miesiecznie nie przyjdzie jesli nie dostanie budzetu 2-3 mln na swoje pomysly.

scaneRboy
Posty: 7881
Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
Lokalizacja: Klimzowiec
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7656 Post autor: scaneRboy » 11 mar 2025, o 15:10

HullCityFC pisze:
11 mar 2025, o 15:04
Nikt nawet za 100tys miesiecznie nie przyjdzie jesli nie dostanie budzetu 2-3 mln na swoje pomysly.
Czyli taka osoba zarobi dla klubu 10-15mln.
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.

19Ruch20R
Posty: 407
Rejestracja: 2 sty 2010, o 12:27
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7657 Post autor: 19Ruch20R » 11 mar 2025, o 15:13

Ja uważam, że również potrzebne są chęci osób pracujących w stacjonarnych sklepach. Z tego, co widzę to większość osób pracujących w naszych punktach, są to osoby w młodym wieku. Więc w czym problem, żeby w trakcie pracy, promować nowe produkty poprzez załóżmy tzw. rolki na social mediach.

arcio
Posty: 4987
Rejestracja: 10 sie 2002, o 20:14
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7658 Post autor: arcio » 11 mar 2025, o 15:24

Rickenn10 pisze:
11 mar 2025, o 12:54
Dla tych co mają Instagrama.

Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira :)

Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.
Nie pamiętasz gdzie byliśmy w 2019 roku? 😏
nigdy nie jest za późno

tynbydziedobry
Posty: 1485
Rejestracja: 10 kwie 2018, o 18:19
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7659 Post autor: tynbydziedobry » 11 mar 2025, o 15:25

19Ruch20R pisze:
11 mar 2025, o 15:13
Ja uważam, że również potrzebne są chęci osób pracujących w stacjonarnych sklepach. Z tego, co widzę to większość osób pracujących w naszych punktach, są to osoby w młodym wieku. Więc w czym problem, żeby w trakcie pracy, promować nowe produkty poprzez załóżmy tzw. rolki na social mediach.
bo jest to dla nich taka sama praca jakby mieli robić w silesi a gadka że są również kibicami nijak się ma do ich stosunku czy chęci do tej pracy

Awatar użytkownika
julko20
Posty: 426
Rejestracja: 21 lis 2009, o 18:10
Lokalizacja: Blue City!
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7660 Post autor: julko20 » 11 mar 2025, o 15:29

Waserwaga pisze:
11 mar 2025, o 13:26
To wszystko rozbija się o pieniądze. Czy tego chcemy, czy nie. 1 osoba konkretna do marketingu to okolo 150 - 200 tys rocznie. 1 osoba.
To samo z piłkarzami, sztabem, stadionem itd.
Prawda jest taka że teraz mamy tylko i aż za***iste zaplecze kibicowskie, prezesa najlepszego od czasów Rogali, prezydenta który ten klub kocha i zrobi wszystko co jest możliwe.
Dopóki nie będzie właściciela takiego jak np. w Rakowie to tak to będzie wyglądało niestety. Jedyna szansa to pieniądze biednego Chorzowa.
Zmiana prezesa czy trenera to by był strzał w kolano.
Zostaje nom wierzyć że będzie lepiej...
Skąd ta kwota? Przyjąć kogoś młodego, perspektywicznego ogarniającego social media na pełen etat...lub na 3/4... według Ciebie taka osoba by brała 12,5 tyś zł miesięcznie?!?!? W Dużej korporacji owszem, jak ktoś jest obrotny i ma dobre wyniki...
Uważajcie na "legalnego" bukmachera LvBet -> to scam ! Oszukują na kasę ! #LvBet_Oszuści

https://forum.bukmacherskie.com/threads/lvbet-oszu%C5%9Bci-manipluacja-wygranymi-zdarzeniami.173753/

Awatar użytkownika
Rickenn10
Posty: 3825
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: 1920
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7661 Post autor: Rickenn10 » 11 mar 2025, o 15:38

Są przecież firmy, które specjalizują się teraz w tym temacie.
Sama cena za prowadzenie wszystkich mediów społecznościowych to są teraz koszta do max 2-3tys na miesiąc.
Ba są nawet firmy, które robią to wiele taniej, wiedzą jak się prowadzi kampanie reklamowe, wiedzą jak powiększać zasięgi.
Zasięgi postów są uzależnione od dni tygodnia , jaki jest miesiąc, godziny są mega istotne + dodatkowo same opcje platformy wiele dają in plus aby docierać do jak największej ilości ludzi.

Mamy przecież Tomka Stefanika, który uważam robi jedną z najlepszych foto relacji u nas. Jego zdjęcia mają to coś.
Uważam, że jego potencjał na pewno dałoby się wykorzystać bardziej niż tylko galeria meczowa :)

No ale wiadomo, na forum sobie tylko dyskutujemy :)
Ostatnio zmieniony 11 mar 2025, o 15:40 przez Rickenn10, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Scypion
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 8016
Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57

Re: Działania marketingowe

#7662 Post autor: Scypion » 11 mar 2025, o 15:39

HullCityFC pisze:
11 mar 2025, o 15:04
Od 3 lat niic sie nie zmienia. Dlaczego ma sie zmienic teraz?
Bo musi. Inaczej hu* to wszystko strzeli i stracimy cały efekt niesamowitej pracy wykonanej przez WSZYSTKICH skupionych koło Ruchu.

tynbydziedobry
Posty: 1485
Rejestracja: 10 kwie 2018, o 18:19
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7663 Post autor: tynbydziedobry » 11 mar 2025, o 15:45

Scypion pisze:
11 mar 2025, o 15:39
HullCityFC pisze:
11 mar 2025, o 15:04
Od 3 lat niic sie nie zmienia. Dlaczego ma sie zmienic teraz?
Bo musi. Inaczej hu* to wszystko strzeli i stracimy cały efekt niesamowitej pracy wykonanej przez WSZYSTKICH skupionych koło Ruchu.
Ty to wiesz, ja to wiem, całe forum to wie. a w klubie ktoś coś wie? nie oczekujemy że na już zrobią ogłoszenia na wszystkie możliwe stanowiska, ale od czegoś można zacząć? bo jak na razie to pootwierane zostały kolejne punkty sprzedażowe ale narzekanie jak było tak pozostało w aspekcie ich działania.

Awatar użytkownika
Rickenn10
Posty: 3825
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
Lokalizacja: 1920
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7664 Post autor: Rickenn10 » 11 mar 2025, o 15:49

Scypion pisze:
11 mar 2025, o 15:39
HullCityFC pisze:
11 mar 2025, o 15:04
Od 3 lat niic sie nie zmienia. Dlaczego ma sie zmienic teraz?
Bo musi. Inaczej hu* to wszystko strzeli i stracimy cały efekt niesamowitej pracy wykonanej przez WSZYSTKICH skupionych koło Ruchu.
Hull każdy temat będzie teraz wracał do słów prezesa przed meczem z Wisłą.
W klubie jest garstka osób, która zbiera to wszystko do kupy, jest ciężko ale jakoś dają rade.
Nic nie pójdzie do przodu, ani sportowo, ani marketingowo ani pod kątem sponsora czy inwestora właśnie przez to, że nie dajemy poczucia profesjonalizmu.
Nikt tym ludziom nie odmawia poswięcenia i zapału, wręcz przeciwnie chwała im za to bo dzięki nim również klub powstał z kolan ale bez wsparcia klubu ludźmi, którzy znają sie na biznesie i wszystkim tym co teraz ten zakres oferuje to ciągle będziemy lokalnym klubikiem, który poprzez kulisy pokazuje, że jest fajnie i jest fajnie a Polska nam odjeżdza każdego dnia.

Nie mamy stadionu, nie mamy inwestora
Ale mamy piękną tradycję i historię.
Mamy zaplecze kibicowskie w zależności od pory troche bardziej lub mniej wyciszone ale wiemy, że ludzie są w stanie zjechać w zasadzie z całej Polski.
Mamy nadal wiele żywych legend tego klubu.
Mamy wiele braków i na nie obecnie wpływu nie mamy ale mamy swoje silne strony, które powinniśmy pięlegnować i na nich opierać swoją siłę.
Inni mają stadiony ale nie mają takich sukcesów, legend i tak bogatej historii.
Tylko trzeba kogoś z pomysłem i wizją.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2025, o 15:53 przez Rickenn10, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Scypion
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 8016
Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57

Re: Działania marketingowe

#7665 Post autor: Scypion » 11 mar 2025, o 15:51

tynbydziedobry pisze:
11 mar 2025, o 15:45
Scypion pisze:
11 mar 2025, o 15:39
HullCityFC pisze:
11 mar 2025, o 15:04
Od 3 lat niic sie nie zmienia. Dlaczego ma sie zmienic teraz?
Bo musi. Inaczej hu* to wszystko strzeli i stracimy cały efekt niesamowitej pracy wykonanej przez WSZYSTKICH skupionych koło Ruchu.
Ty to wiesz, ja to wiem, całe forum to wie. a w klubie ktoś coś wie? nie oczekujemy że na już zrobią ogłoszenia na wszystkie możliwe stanowiska, ale od czegoś można zacząć? bo jak na razie to pootwierane zostały kolejne punkty sprzedażowe ale narzekanie jak było tak pozostało w aspekcie ich działania.
Od dłuższego czasu nie znalazłem w sklepie nic co chciałbym kupić. Ostatnio kupiłem świeczkę zapachową, która nie pachniała, oraz miody, na których nie było producenta. A ceny w stosunku do pojemności były do przyjęcia wyłącznie jako wpłata na Ruch.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: arcio, Bing [Bot], damank, Google Adsense [Bot], Pulocini, WolnyLogin, zico1920 i 79 gości