
Działania marketingowe
- FC_Radlin
- Posty: 149
- Rejestracja: 17 sie 2013, o 11:21
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Akcja "Niebieskia paRownica" chyba by nam się nie przysłużyła
Zawsze można kupić porządne klamerki i spiąć na dużym naciągu, też da radę :p

Nie jestem oficjalnym profilem Niebieskiego Radlina! 

-
- Posty: 7910
- Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
- Lokalizacja: Klimzowiec
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
jest pewien problem z meczem z Wisłą. To jest sam środek ferii. Proszę zrobić WSZYSTKO, żeby jak najszybciej ogłosić termin tego meczu!!!
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.
- Rickenn10
- Posty: 4014
- Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
- Lokalizacja: 1920
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Zagramy na pewno albo 21 piątek albo 22 sobota.
Bo później w tygodniu gramy puchar więc w takim wypadku liczę że będzie to sobota jako hit.
-
- Posty: 1215
- Rejestracja: 23 mar 2003, o 14:24
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Sobota bardziej i to godzina jak będzie widno. Psiarnia takie wielkie wydarzenia dla swojej wygody chce mieć organizowane jak jest jasno.
-----=====NA ZAWSZE Z RUCHEM=====-----
-
- Posty: 1751
- Rejestracja: 5 sty 2009, o 21:21
- Lokalizacja: Chełm Śląski
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Ktoś się może orientuje w jak sposób uzyskać rabat karnetowy przy zakupach online? Gdzieś mi mignęło, że ma się sam naliczać, bo system jest sprzężony z platformą biletową, ale jakoś to nie działa.
-
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 6678
- Rejestracja: 26 maja 2005, o 14:00
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
u mnie zaczęło działać z automatu, ale mam maila ze sklepu dokładnie taki sam jak w systemie biletowym, masz też tak?
Wystarczy by dobrzy ludzie nic nie robili, a zło zatriumfuje. E. Burke
-
- Posty: 7910
- Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
- Lokalizacja: Klimzowiec
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Fajnie budujemy fale wiosennych emocji poprzez śmiałe i bez owijania w bawełnę mówienie o ekstraklasie.
Mam nadzieję, że potrafimy odróżnić działanie marketingowe od sportowych i nie popadniemy w samouwielbienie.
Ekstraklasa nie wygra się sama. Praca musi być takiej samej jakości jak na jesieni, albo nawet jeszcze bardziej.
Mam nadzieję, że potrafimy odróżnić działanie marketingowe od sportowych i nie popadniemy w samouwielbienie.
Ekstraklasa nie wygra się sama. Praca musi być takiej samej jakości jak na jesieni, albo nawet jeszcze bardziej.
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.
-
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 6678
- Rejestracja: 26 maja 2005, o 14:00
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Nie ma jeszcze tematu z Wisłą to pytanie tutaj dla wszystkich liczących bilety w artykule o rozpoczęciu sprzedaży podano
a jednocześnie w systemie biletów jest na godzinę 10. Dostępne miejsca: 25096
Czy to oznacza, że mamy pierwsze 10 tysięcy już na tym meczu (wiadomo z karnetami i z wszystkim innym)
czy też jakieś sektory z tych podanych 35 tyś jeszcze nie dano do sprzedaży i jest mniej sprzedanych
,STREFY CENOWE
Do dyspozycji kibiców Ruchu są sektory zachodnie, wschodnie i północne - łącznie ponad 35 tysięcy miejsc w trzech kategoriach cenowych.
a jednocześnie w systemie biletów jest na godzinę 10. Dostępne miejsca: 25096
Czy to oznacza, że mamy pierwsze 10 tysięcy już na tym meczu (wiadomo z karnetami i z wszystkim innym)
czy też jakieś sektory z tych podanych 35 tyś jeszcze nie dano do sprzedaży i jest mniej sprzedanych
Wystarczy by dobrzy ludzie nic nie robili, a zło zatriumfuje. E. Burke
- Rickenn10
- Posty: 4014
- Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
- Lokalizacja: 1920
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Pula rezerwacji jak zawsze przy tych wiekszych meczach. Pod koniec sprzedazy jak rezerwacje sie nie sprzedadza to pula tych biletow trafi do otwartej sprzedazyheli pisze: ↑21 gru 2024, o 09:57Nie ma jeszcze tematu z Wisłą to pytanie tutaj dla wszystkich liczących bilety w artykule o rozpoczęciu sprzedaży podano
,STREFY CENOWE
Do dyspozycji kibiców Ruchu są sektory zachodnie, wschodnie i północne - łącznie ponad 35 tysięcy miejsc w trzech kategoriach cenowych.
a jednocześnie w systemie biletów jest na godzinę 10. Dostępne miejsca: 25096
Czy to oznacza, że mamy pierwsze 10 tysięcy już na tym meczu (wiadomo z karnetami i z wszystkim innym)
czy też jakieś sektory z tych podanych 35 tyś jeszcze nie dano do sprzedaży i jest mniej sprzedanych

- OSH
- Posty: 1186
- Rejestracja: 28 cze 2007, o 04:58
- Lokalizacja: SRH
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Nie wiem czy juz ktos chwolil bo moze byly lepsze, nie wszystko oglondom.
Ale ostatnie wywiady z Trenerem i dyr. Sportowym ja do mie Elegancja.
Czekom na dalsze.
Ale ostatnie wywiady z Trenerem i dyr. Sportowym ja do mie Elegancja.
Czekom na dalsze.
- WolnyLogin
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 502
- Rejestracja: 4 lut 2016, o 20:51
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
W ubiegłym sezonie informacje o szczegółowych terminach i planach transmisji spotkań podano:
- 12.01.2024 - dla 20. kolejki
- 18.01.2024 - dla 21. kolejki
Na tej podstawie zakładam, że termin meczu z Wisłą Kraków zostanie podany dopiero w okolicach 16-17 stycznia 2025.
-
- Posty: 10248
- Rejestracja: 7 cze 2004, o 10:26
- Lokalizacja: Lokal i Zacja
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Tylko wtedy Polsat transmitował mecze. Oni zawsze później ustalali wszystko.
Pierwszy raz przy Cichej: 10.06.1989 r. Ruch - Olimpia 2:1
Pierwszy wyjazd: 3.10.1992 r. Górnik - Ruch 1:1
Najwyższe zwycięstwo: 7:0 ze Stomilem Olsztyn. Najwyższa porażka: 0:6 z... Pogonią Siedlce.
Sukcesy, które świadomie przeżyłem: 1 mistrzostwo Polski, 1 wicemistrzostwo Polski, 3xbrązowy medal, Puchar Polski (1996), finał Pucharu Intertoto (1998).
Pierwszy wyjazd: 3.10.1992 r. Górnik - Ruch 1:1
Najwyższe zwycięstwo: 7:0 ze Stomilem Olsztyn. Najwyższa porażka: 0:6 z... Pogonią Siedlce.
Sukcesy, które świadomie przeżyłem: 1 mistrzostwo Polski, 1 wicemistrzostwo Polski, 3xbrązowy medal, Puchar Polski (1996), finał Pucharu Intertoto (1998).
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 28 paź 2007, o 09:37
- Lokalizacja: Łagiewniki
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Chciałbym zwrócić uwagę dla działu marketingu że kartki świąteczne to kozacki pomysł tylko że nie można ich wprowadzic na 7 dni przed świętami. Bo korzystając z usług poczty na swionach do Bytomia i rudy doszły, do Chorzowa nie a jeśli chodzi o dalsze trasy czy to Żory, Poznań czy Niemce wciąż echo. Dlatego chciałbym prosić by takie produkty pojawiały się jakiś miesiąc przed świętami
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23 lis 2011, o 17:46
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
W ramach ciekawostki co do cen gadżetów. Przegląd sklepów 1 ligi:
https://www.youtube.com/watch?v=g4cCWhUCNs8
Od 30:20 podsumowanie standardowego koszyka (szalik+kubek+"jakiś gadżet") oraz meczówek i bluz.
Z tego zestawienia wychodzi na to, że kibice muszą mieć zasobne portfele, ale przede wszystkim pozostali. Nie ma u nas wcale tak drogo, inny temat to linie tematyczne i "eleganckość" konkretnych gadżetów.
https://www.youtube.com/watch?v=g4cCWhUCNs8
Od 30:20 podsumowanie standardowego koszyka (szalik+kubek+"jakiś gadżet") oraz meczówek i bluz.
Z tego zestawienia wychodzi na to, że kibice muszą mieć zasobne portfele, ale przede wszystkim pozostali. Nie ma u nas wcale tak drogo, inny temat to linie tematyczne i "eleganckość" konkretnych gadżetów.
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23 lis 2011, o 17:46
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Widzew chwali się sprzedażą koszulek na poziomie 7500 sztuk. Czy mamy jakieś dane jaka była nasza najlepsza sprzedaż w sezonie?
https://Widzew.com/aktualnosci/item/Kaz ... wojeBarwy/
Zaczęliśmy właśnie rok jubileuszu 105 lecia powstania klubu. Mam nadzieję, że już niedługo zaczną się jakieś ruchy marketingowe w tym kierunku. Wspominana tutaj wiele razy meczówka retro lub po prostu jakiś dedykowany wzór (w przypadku 3 kompletu, raczej typowo kolekcjonerskiego to chyba nie problem z NO10?), możecie też poszperać za detalami na jubileuszowej koszulce Jagiellonii, którą już wypuścili. Sam design (poza sponsorami) poziom światowy.
https://Widzew.com/aktualnosci/item/Kaz ... wojeBarwy/
Zaczęliśmy właśnie rok jubileuszu 105 lecia powstania klubu. Mam nadzieję, że już niedługo zaczną się jakieś ruchy marketingowe w tym kierunku. Wspominana tutaj wiele razy meczówka retro lub po prostu jakiś dedykowany wzór (w przypadku 3 kompletu, raczej typowo kolekcjonerskiego to chyba nie problem z NO10?), możecie też poszperać za detalami na jubileuszowej koszulce Jagiellonii, którą już wypuścili. Sam design (poza sponsorami) poziom światowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], nołnejm, Pulocini, Radvan138 i 55 gości