Co z tym Ruchem?
- Slawko
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1782
- Rejestracja: 15 lis 2003, o 11:59
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
Mysle, ze nie da sie budowac dlugoterminowej strategii w sytuacji gdzie co roku jest niepewnosc, czy miasto odkreci kroplowke, czy zrobi focha. Gdzie pozostali akcjonariusze zachowuja sie jakby ich nie bylo. Dalej,ten uklad do splacania. No i do tego na dzien dzisiejszy zero szans na poprawe infrastruktury. Wiec sila rzeczy zyjemy "od stycznia do stycznia".
Natomiast chcialbym, zeby jasno powiedziec, że nie gramy o awans, bo nie jestesmy na to przygotowani na wielu plaszczyznach. Mimo, ze pewnie ostudzilo by to entuzjazm kibicow itp. Bo mam takie wrazenie, ze miedzy wierszami jest to mowione, ale nigdy wprost.
I wtedy porazki, ktore nie raz sie w tym sezonie przytrafia, nie beda takie rozczarowujace.
Natomiast chcialbym, zeby jasno powiedziec, że nie gramy o awans, bo nie jestesmy na to przygotowani na wielu plaszczyznach. Mimo, ze pewnie ostudzilo by to entuzjazm kibicow itp. Bo mam takie wrazenie, ze miedzy wierszami jest to mowione, ale nigdy wprost.
I wtedy porazki, ktore nie raz sie w tym sezonie przytrafia, nie beda takie rozczarowujace.
"Popularność Ruchu na Śląsku nie zna granic" - Przegląd Sportowy, 1934r.
-
- Posty: 7888
- Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
- Lokalizacja: Klimzowiec
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
https://styl.interia.pl/podroze/news-po ... Id,6239179
- nowa/stara atrakcja w mieście - W TEKŚCIE NIE PADA SŁOWO "Chorzów"
- nowa/stara atrakcja w mieście - W TEKŚCIE NIE PADA SŁOWO "Chorzów"
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.
-
- Posty: 566
- Rejestracja: 29 lip 2004, o 13:28
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
Pamiętam wywiad Kuby Kurzeli z Panem Bikiem, gdzie może nie dosłownie ale poruszony został temat rolowania tego długu. Z tego co pamiętam to chyba padła data końca ubiegłego roku...
Cały czas brakuje zaangażowania głównych udziałowców w działalność klubu, gdyby oni choć w 5% żyli tym klubem, tak jak robią to jego obecni pracownicy to byłoby świetnie. Może jest inaczej, może my tego nie widzimy, a stan faktyczny jest inny ale z perspektywy kibica tak to niestety wygląda.
Cały czas brakuje zaangażowania głównych udziałowców w działalność klubu, gdyby oni choć w 5% żyli tym klubem, tak jak robią to jego obecni pracownicy to byłoby świetnie. Może jest inaczej, może my tego nie widzimy, a stan faktyczny jest inny ale z perspektywy kibica tak to niestety wygląda.

- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10580
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
wciaz nie rozumiem tego zalozenia!Slawko pisze: ↑25 sie 2022, o 11:52Mysle, ze nie da sie budowac dlugoterminowej strategii w sytuacji gdzie co roku jest niepewnosc, czy miasto odkreci kroplowke, czy zrobi focha. Gdzie pozostali akcjonariusze zachowuja sie jakby ich nie bylo. Dalej,ten uklad do splacania. No i do tego na dzien dzisiejszy zero szans na poprawe infrastruktury. Wiec sila rzeczy zyjemy "od stycznia do stycznia".
Natomiast chcialbym, zeby jasno powiedziec, że nie gramy o awans, bo nie jestesmy na to przygotowani na wielu plaszczyznach. Mimo, ze pewnie ostudzilo by to entuzjazm kibicow itp. Bo mam takie wrazenie, ze miedzy wierszami jest to mowione, ale nigdy wprost.
I wtedy porazki, ktore nie raz sie w tym sezonie przytrafia, nie beda takie rozczarowujace.
w jakis sposob zakladasz, ze mozemy sie wysypac bedac w Ekstraklasie, a bedac w 1 lidze, nie?
oczywiscie nie chodzi o to, zeby teraz zaciagac nowe dlugi na awans i zakopac sie ponownie. Chyba jednak duzo latwiej splacac te dlugi dostajac z C+ i PKO 10 milionow niz ich nie majac, nie?
ja wiem, ze WYPADAŁOBY (bo nie trzeba!) zbudowac drozsza kadre, ale nie trzeba na to wydac calych 10 milionow.
pomijam, ze w Ekstraklasie mozna wiecej dostac od bukmachera, producenta koszulek, znow podwyzszyc ceny biletow/karneto, a przede wszystkim DUZO DROZEJ sprzedawac zawodnikow.
no i jakby ja tez nie wymagam w tym roku awansu. wymagam walki w kazdym meczu, jakiegos rozwoj zespolu. nie bede tej jesieni zwalnial Skrobacza. natomiast takie sformulowanie, jakiego oczekujesz mam wrazenie, to wrecz brzmi "nie chcemy awansu".
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
- viRo_BJJ
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 571
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 16:37
- Lokalizacja: KATOWICE
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
O tym mówiłem wczoraj w poście, ale nie mogłem napisać wprost. Jest szansa na wyczyszczenie układu do 0, czy się uda zobaczymy.
Zarząd nad tym pracuje.
Zarząd nad tym pracuje.
lacky24 pisze: ↑25 sie 2022, o 09:41https://bip.chorzow.eu/index.php?kat=155143743339028184
trafiłem na końcówkę jak gadali o Ruchu i konwersji (spadnie ilość odsetek do spłaty), niby z pozostałymi wierzycielami też jest próba dogadania się w ten sposób
JIU JITSU ZNACZY MIEKKA SZTUKA - JESTESMY MIECZAKAMI, KTORZY LEJA TWARDZIELI
RODOWICI KATOWICZANIE KS RUCH CHORZOW
RODOWICI KATOWICZANIE KS RUCH CHORZOW
- viRo_BJJ
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 571
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 16:37
- Lokalizacja: KATOWICE
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
Jeżeli chodzi o Wasze poprzednie posty i długofalową strategie klubu, to napiszę jak to wygląda z mojej perspektywy po naprawdę wielu spotkaniach z akcjonariuszami. Trzeba powiedzieć jasno, że klub w najtrudniejszym momencie w jego historii pomógł uratować Pan Bik, który wywiązał się z każdego danego słowa. Dzisiaj jego zaangażowanie finansowe w klub jest niewielkie. Na dzisiaj realne środki daje miasto, z którym tak jak pisze Slawko nie da się zaplanować nic. Wielokrotnie wskazywaliśmy terminy, w których zastrzyk finansowy jest potrzebny , wskazywaliśmy też dlaczego lepszą opcją dla klubu jest zakup akcji niż promocja przez sport ( gdzie miasto dopiero po latach zaczeło korzystać z tej formy ). Miasto daje tyle ile musi, co rok mniej, powiedzmy to wprost na przeżycie. Naszym problemem jest struktura akcjonariatu, gdzie niestety nie idzie to w 1 kierunku. Wszystko oczywiście idzie zaplanować i wyprowadzić na prostą , wyczyścić układ i wpakować trochę grosza na rozwój klubu z przemyślaną długofalową strategią , z prognozą finansową i kontrolą. Żeby to osiągnąć potrzebne jest porozumienie akcjonariuszy i chęć działania dla dobra tego klubu i prowadzenie go na zdrowych zasadach w oparciu o realne i pewne terminy spływu środków np. z miasta. Dzisiaj co podkreślam wielokrotnie , najwięszym sposnorem klubu są kibice i bardzo żałuję, że klub, kibice, miasto i akcjonariusze nie pchają tego wózka w jednym kierunku, a klub zamiast być wizytówka miasta, traktowany jest jako niechciane dziecko.
Klub stał się, albo nigdy nie przestał być zakładnikiem gierek politycznych. Można by powiedzieć, że w każdym mieście jest podobnie, ale zobaczmy na nasz region Tychy, nowy stadion i dotacje dla klubu, Gliwice nowy stadion i dotacje, Katowice nowy stadion i ogromne pieniądze na klub, Zabrze nowy stadion, 4 trybuna na horyzoncie i dotacje, Sosnowiec, stadion w budowie i dotacje , no i My................
Klub stał się, albo nigdy nie przestał być zakładnikiem gierek politycznych. Można by powiedzieć, że w każdym mieście jest podobnie, ale zobaczmy na nasz region Tychy, nowy stadion i dotacje dla klubu, Gliwice nowy stadion i dotacje, Katowice nowy stadion i ogromne pieniądze na klub, Zabrze nowy stadion, 4 trybuna na horyzoncie i dotacje, Sosnowiec, stadion w budowie i dotacje , no i My................
Ostatnio zmieniony 25 sie 2022, o 14:55 przez viRo_BJJ, łącznie zmieniany 1 raz.
JIU JITSU ZNACZY MIEKKA SZTUKA - JESTESMY MIECZAKAMI, KTORZY LEJA TWARDZIELI
RODOWICI KATOWICZANIE KS RUCH CHORZOW
RODOWICI KATOWICZANIE KS RUCH CHORZOW
-
- Posty: 635
- Rejestracja: 12 lip 2008, o 18:27
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
Dokładnie dla mnie to też jest śmieszne założenie. Biorąc pod uwagę, że często dla drużyn, lecących z ekstraklasay spadek to tak zwany gwóźdź do trumny, abstrakcyjnie brzmią dla mnie teorie, że na odwrót zależność byłaby taka sama. Oczywiście tak jak kolega jajo napisał, nie mówimy o życiu ponad stan w 1 lidze, tylko po to by liczyć na to, że zrobimy awans od razu albo po 2 latach, bo to spowodowałoby powrót do niechlubnej przeszłości. ALE jeżeli mądrze budujemy kadre tak jak teraz i jakimś cudem (totalnie na to nie liczę w 1 sezonie) nadarzyłaby się okazja, z tą kadrą, z tymi wydatkami na kadrę, zrobić awans to chyba nic tylko skakać z radości. Myślę, że mogłoby to przyspieszyć jeszcze bardziej odbudowę. Jakaś część z tych dodatkowych 10 milionów powinna wtedy iść na wzmocnienia, w celu utrzymania się, a resztę już odpowiednio przeznaczać na spłatę zadłużenia, akademie itd. Nie powiecie chyba, że w tak słabej lidze, nawet gdybyśmy 20-30% z tej nadwyżki finansowej przeznaczyli na wzmocnienie kadry to nie mielibyśmy szans na utrzymanie, przy tak mądrych ruchach kadrowych jak to wygląda obecnie. Tam grają obecnie takie tuzy jak chociażby Stal Mielec i Warta Poznań, które z powodzeniem sobie w niej radzą (sportowo). Dodatkowo większa szansa na sponsorów, większe wpływy z biletów, możliwość zarobienia dużo większych pieniędzy z transferów itd itd a to że nie mamy stadionu ? No nie niestety nie mamy i na razie nie widać światełka w tunelu w tym względzie, ale to nie znaczy, żeby się okopowyać w 1 lidze na lata, bo co to da. Nawet tutaj szukając jakichś pozytywów może trochę na siłe, bo tego betonu nic nie ruszy, to w ekstraklasie też będzie to zawsze kolejny etap większego ciśnienia i wstydu dla miasta, że gramy gdzie gramy...jajo pisze: ↑25 sie 2022, o 13:46wciaz nie rozumiem tego zalozenia!Slawko pisze: ↑25 sie 2022, o 11:52Mysle, ze nie da sie budowac dlugoterminowej strategii w sytuacji gdzie co roku jest niepewnosc, czy miasto odkreci kroplowke, czy zrobi focha. Gdzie pozostali akcjonariusze zachowuja sie jakby ich nie bylo. Dalej,ten uklad do splacania. No i do tego na dzien dzisiejszy zero szans na poprawe infrastruktury. Wiec sila rzeczy zyjemy "od stycznia do stycznia".
Natomiast chcialbym, zeby jasno powiedziec, że nie gramy o awans, bo nie jestesmy na to przygotowani na wielu plaszczyznach. Mimo, ze pewnie ostudzilo by to entuzjazm kibicow itp. Bo mam takie wrazenie, ze miedzy wierszami jest to mowione, ale nigdy wprost.
I wtedy porazki, ktore nie raz sie w tym sezonie przytrafia, nie beda takie rozczarowujace.
w jakis sposob zakladasz, ze mozemy sie wysypac bedac w Ekstraklasie, a bedac w 1 lidze, nie?
oczywiscie nie chodzi o to, zeby teraz zaciagac nowe dlugi na awans i zakopac sie ponownie. Chyba jednak duzo latwiej splacac te dlugi dostajac z C+ i PKO 10 milionow niz ich nie majac, nie?
ja wiem, ze WYPADAŁOBY (bo nie trzeba!) zbudowac drozsza kadre, ale nie trzeba na to wydac calych 10 milionow.
pomijam, ze w Ekstraklasie mozna wiecej dostac od bukmachera, producenta koszulek, znow podwyzszyc ceny biletow/karneto, a przede wszystkim DUZO DROZEJ sprzedawac zawodnikow.
no i jakby ja tez nie wymagam w tym roku awansu. wymagam walki w kazdym meczu, jakiegos rozwoj zespolu. nie bede tej jesieni zwalnial Skrobacza. natomiast takie sformulowanie, jakiego oczekujesz mam wrazenie, to wrecz brzmi "nie chcemy awansu".
-
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10228
- Rejestracja: 19 sie 2002, o 11:34
- Lokalizacja: wszyscy wiedzą
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
Brak zaangażowania udziałowców razi po oczach i nie chodzi już nawet o kasę ale ich obecność na meczach.tomicher pisze: ↑25 sie 2022, o 12:14Pamiętam wywiad Kuby Kurzeli z Panem Bikiem, gdzie może nie dosłownie ale poruszony został temat rolowania tego długu. Z tego co pamiętam to chyba padła data końca ubiegłego roku...
Cały czas brakuje zaangażowania głównych udziałowców w działalność klubu, gdyby oni choć w 5% żyli tym klubem, tak jak robią to jego obecni pracownicy to byłoby świetnie. Może jest inaczej, może my tego nie widzimy, a stan faktyczny jest inny ale z perspektywy kibica tak to niestety wygląda.
Miasto - wiadomo że tutaj może się coś zmienić dopiero po wyborach
Bik - nawet jak obecnie nie wspiera nas finansowo to bardziej martwi to że nie bywa w klubie, nie widać go na meczach, nie udziela się chyba w żadnym aspekcie. Nawet jak wyniki Fasingu się poprawią to co z tego jak ewidentnie gościu stracił zainteresowanie Ruchem. Może jacyś menagerowie z Fasingu bywają na meczach? Ktoś coś wie?
Kurczyk - jest na kazdym meczu z rodziną ale jego zaangażowanie to chyba tylko bartery medyczne. Na plus na pewno to że jest zainteresowany, kibicuje, ma w sercu Ruch
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10580
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
z tego co słyszałem, to Bik ostatnio chyba byl na barazu z Radunia (moze myle, ale jakos pod koniec 2 ligi)gerhat pisze: ↑25 sie 2022, o 21:39Brak zaangażowania udziałowców razi po oczach i nie chodzi już nawet o kasę ale ich obecność na meczach.tomicher pisze: ↑25 sie 2022, o 12:14Pamiętam wywiad Kuby Kurzeli z Panem Bikiem, gdzie może nie dosłownie ale poruszony został temat rolowania tego długu. Z tego co pamiętam to chyba padła data końca ubiegłego roku...
Cały czas brakuje zaangażowania głównych udziałowców w działalność klubu, gdyby oni choć w 5% żyli tym klubem, tak jak robią to jego obecni pracownicy to byłoby świetnie. Może jest inaczej, może my tego nie widzimy, a stan faktyczny jest inny ale z perspektywy kibica tak to niestety wygląda.
Miasto - wiadomo że tutaj może się coś zmienić dopiero po wyborach
Bik - nawet jak obecnie nie wspiera nas finansowo to bardziej martwi to że nie bywa w klubie, nie widać go na meczach, nie udziela się chyba w żadnym aspekcie. Nawet jak wyniki Fasingu się poprawią to co z tego jak ewidentnie gościu stracił zainteresowanie Ruchem. Może jacyś menagerowie z Fasingu bywają na meczach? Ktoś coś wie?
Kurczyk - jest na kazdym meczu z rodziną ale jego zaangażowanie to chyba tylko bartery medyczne. Na plus na pewno to że jest zainteresowany, kibicuje, ma w sercu Ruch
tyle ze w skyboxie i prawie nikt go nie widzial.
dziwi mnie ta polityka klubu bez zdjec z tej strefy. tez myslalem, ze Bik ostatnio byl w 3 lidze. slyszalem jednak, ze nie.
jego trzymanie sie w cieniu tez mnie dziwi, nawet jak teraz nie moze mocniej angazowac sie finansowo.
bo tak jak piszesz, kibic ma wrazenie ze gośc ma 25% akcji ale juz to kompletnie w du***. przeciez w przypadku goscia co robi biznesy na roznych kontynentach nikt by stawial zarzutow, ze jest np. tylko na 2 meczach w sezonie.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
-
- Posty: 10193
- Rejestracja: 7 cze 2004, o 10:26
- Lokalizacja: Lokal i Zacja
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
Wietrzy interes? Dla niego w Ruchu 00000.000 zaufania. Zaczęło się sypać kiedy się pojawił. Napiszę raz jeszcze, już w 2011 przestrzegałem jak pojawiło się pierwsze info o nim w klubie.
Kurczyk - jest na kazdym meczu z rodziną ale jego zaangażowanie to chyba tylko bartery medyczne. Na plus na pewno to że jest zainteresowany, kibicuje, ma w sercu Ruch
Nie przez przypadek mieszkali na tej samej ulicy na świonach co Król z dospeli.
Pierwszy raz przy Cichej: 10.06.1989 r. Ruch - Olimpia 2:1
Pierwszy wyjazd: 3.10.1992 r. Górnik - Ruch 1:1
Najwyższe zwycięstwo: 7:0 ze Stomilem Olsztyn. Najwyższa porażka: 0:6 z... Pogonią Siedlce.
Sukcesy, które świadomie przeżyłem: 1 mistrzostwo Polski, 1 wicemistrzostwo Polski, 3xbrązowy medal, Puchar Polski (1996), finał Pucharu Intertoto (1998).
Pierwszy wyjazd: 3.10.1992 r. Górnik - Ruch 1:1
Najwyższe zwycięstwo: 7:0 ze Stomilem Olsztyn. Najwyższa porażka: 0:6 z... Pogonią Siedlce.
Sukcesy, które świadomie przeżyłem: 1 mistrzostwo Polski, 1 wicemistrzostwo Polski, 3xbrązowy medal, Puchar Polski (1996), finał Pucharu Intertoto (1998).
- viRo_BJJ
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 571
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 16:37
- Lokalizacja: KATOWICE
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
Panowie poniżej odpowiedzi zarządu na pierwszą część pytań zebranych głównie z Waszych postów.
Po spotkaniu z zarządem odpowiemy na pozostałe pytania, oczywiście jak każdy z nas rozumie, pewne liczby i informacje szczegółowe nie mogą być przekazywane przez klub - jesteśmy spółką giełdową.
1. Marketing słaby
1. W tym miejscu odpowiem na wszystkie tematy dotyczące marketingu. Nie mamy na dzień dzisiejszy w Klubie osób dedykowanych stricte działaniom marketingowym. Wszystkie inicjatywy tworzone są wspólnie i najczęściej przekazywane kibicom za pomocą RuchTV. Od zimy 2021 możliwości marketingowe zostały zmniejszone, głównie przez odejście Kuby Kurzeli, na którego barkach w znacznej większości leżała odpowiedzialność za to co i jak powstaje. Kuba nie został z Klubu zwolniony – odszedł ze względu na swoją sytuację materialną, natomiast zobowiązał się wspierać nas w potrzebie na zasadzie wolontariatu. Zbiegło się to z cięciem kosztów, gdy zauważyliśmy, że znacząco rosną. Postanowiliśmy, że celem nadrzędnym jest awans i sukces sportowy, który sam w sobie będzie motorem napędowym. Zdecydowaliśmy o ograniczeniu budżetu marketingowego, nie robieniu sztuki dla sztuki, która niestety bardzo często nie przekładała się w żaden sposób na Klubową kasę. Oczywiście zdajemy sobie sprawę z tego, że na tym poziomie nie dopuszczalny jest całkowity brak różnych działań marketingowych, więc wdrożyliśmy już pewne działania, które mam nadzieję szybko będą dostrzeżone. Rozważamy również zatrudnienie osoby na stałe, ale dopiero po zapoznaniu się z budżetem, jaki przeznaczy na Ruch miasto, a więc jeszcze w tym roku.
2. Słaba promocja karnetów
2. Każdy ma prawo do swojej oceny. W naszej ocenie nie była ona słaba. Na pewno dało się wyciągnąć z tego więcej, chociażby wykorzystując euforię po awansie do I ligi, natomiast należy pamiętać, że przez długi okres byliśmy zblokowani wymianą systemu biletowego na nowy. Mimo „słabej” promocji karnetów udało się sprzedać prawie 3800 sztuk, co jest dla nas wynikiem powyżej oczekiwań. W przyszłości jesteśmy otwarci na wspólne działanie z Kibicami i wytworzenie „mody” na posiadanie karnetu. Należy pamiętać też, że znacznie więcej zarabiamy jako Klub na biletach, jest to stały zastrzyk gotówki w klubowej kasie, stąd zależy nam na jak najwyższej frekwencji i jak największej ilości sprzedanych biletów
3. Slaby asortyment /brak rozmiarówek koszulek meczowych
3. Zgadzamy się, że w pewnym momencie zabrakło ciągłości jeśli chodzi o zamówienia nowych rzeczy czy uzupełnianie starych, dobrze rotujących produktów. Mimo stałych próśb Zarządu o bieżące uzupełnianie bestsellerów nie działało to tak, jak powinno. W związku z powyższym podjęliśmy decyzję o przekazaniu tematu zamówień jednej dedykowanej osobie. Efekty powinny być widoczne w bardzo krótkim czasie.
Brak rozmiarówek koszulek meczowych to problem większości klubów w Polsce. Jest to spowodowane tym, co dzieje się obecnie na świecie. Za obsługę produktów NIKE odpowiada dedykowana osoba i wierzcie nam, że robi wszystko aby ściągać do nas jak największe partie towaru. Obecnie posiadamy koszulki meczowe w pełnej rozmiarówce.
4. - Brak akcji marketingowych
4. odpowiedź powyżej
5. zwolnienie osób z marketingu
5. Nikt z działu marketingu nie został zwolniony
6. brak zatowarowania
6. odpowiedź powyżej
7. Ruch TV na którym nic nie ma,
7. RuchTV to jedna z najlepszych telewizji klubowych w Polsce. Kanał wygenerował znaczący zysk od początku założenia – gdyby nic się na nim nie działo takie liczby byłyby niemożliwe do wykręcenia. Trzeba mieć świadomość, że RuchTV to tak naprawdę ciężka robota jednej osoby. Żaden z nas nie wie ile czasu zabiera montaż słynnych już w całym kraju kulis. Każdy program to kilkanaście do kilkudziesięciu godzin pracy, a przypominamy, że obecnie mamy 2 cyklicznie wychodzące programy – Kulisy oraz Czas na Szpil. Oprócz tego na płatnym kanale pojawiają się wywiady z legendami oraz wieści z Cichej. Również chcielibyśmy pokazywać Wam więcej, ale Dawid jest jeden i czasem nawet jeśli by chciał – nie da rady ogarnąć większej ilości tematów.
8. brak nowych programów i kontynuacji starych jak „Wieści z grzyba”
8. Nowe programy – Czas na szpil oraz Poznaj Niebieską Legendę. Wieści z Grzyba nie były w ostatnim czasie realizowane z jednej prostej przyczyny – brak nowego towaru. Tak jak napisałem powyżej – nastąpiła zmiana na stanowisku zamawiającego i poprawa powinna być widoczna lada chwila, a co za tym idzie wrócić powinien program Wieści ze Strefy
9. co się dzieje z dystrybucja piwa, dlaczego nie jest wykorzystywana stworzona przez kibiców baza sklepowa i całkowity brak promocji w klubowych mediach, drastyczny spadek sprzedaży
9. Po początkowym „boomie” na piwo Chorzowskie sprzedaż spadła. Przeprowadziliśmy analizę własnych kanałów dystrybucji i widać poważny zjazd, co dowodzi problemów ze spadkiem zainteresowania konsumentów. Takie same sygnały dostajemy od sklepów. Spowodowane jest to głównie ceną. Chorzowskie to piwo kraftowe, a więc nie należy do tanich. Przed nowym rokiem dostaliśmy od browaru nowy cennik, co jeszcze zmniejszy zysk Klubu na piwie i podniesie cenę na półce. Przygotowaliśmy kampanię z nowymi kapslami, co jest dowodem na to, że pokładaliśmy w piwie duże nadzieje, natomiast sytuacja na rynku piwnym jest bardzo trudna i odczuwają to nawet liderzy branży piwnej w kraju, a co dopiero my. Bardzo doceniamy pozyskane przez kibiców punkty dystrybucji piwa, natomiast trzeba też mieć świadomość, że to do danego sklepu należy składanie zamówień. Jeśli towar się sprzedał – trzeba go domówić. Jako klub nie posiadamy przedstawiciela handlowego, ani osoby dedykowanej do piwa, która byłaby w stałym kontakcie z punktami sprzedaży i pomagałaby przeprowadzić cały proces.
10. czy jest możliwość podania ile % sprzedało się nowych koszulek w stosunku do ostatnich lat? oraz czy klub odczuwa to co wielu z nas, że asortyment jest mniejszy, a za tym w ostatnim czasie wpływy ze sprzedaży gadżetów w sklepikach są dużo mniejsze
10. Wpływy ze sprzedaży gadżetów porównując okresy od stycznia do sierpnia 2021 vs 2022 wzrosły o około 15%.
Od podpisania umowy z Nike i startu sprzedaży meczówek (20 kwiecień) sprzedaliśmy około 1400 sztuk meczówek i ta liczba stale rośnie. Taki wynik daje na ten moment 9 miejsce w sprzedaży meczówek w ekstraklasie wg ostatniego raportu sportmarketing.pl za sezon 21/22.
W sezonie 21/22 sprzedaliśmy 2300 meczówek Adidas.
11. Jaki był powód wycofania się ze sprzedaży karnetów na każdą rundę osobno?
11. Z perspektywy Klubu najkorzystniejsze jest kupno przez Kibica karnetu na cały sezon. Jeśli nie ta opcja – to bilet. To daje Klubowi największe przychody. Jeśli rozbijemy karnety na rundy, wielu kibiców zrezygnuje z zakupu karnetu na cały sezon.
12. jak to jest z tym układem i jego zmianami? co w przypadku niepowodzenia zmiany układu wg oczekiwań klubu czy to jakieś ryzyko?
12. W przypadku niepowodzenia wraca stary system spłaty rat układowych, wymagalny na już. Robimy wszystko, aby taka sytuacja nie miała miejsca.
13. skąd wzrost wynagrodzenia w poprzednim sezonie przy redukcji zatrudnienia?
13. Pozycja wynagrodzenia wzrosnąć mogła ze względu na wypłacone premie oraz odprawy za wcześniejsze rozwiązanie kontraktu z zawodnikami (co w końcowym rozrachunku wyszło Klubowi na +)
14. dlaczego osoby dedykowane do kontaktów z emigracja zostały zwolnione?
14. Nigdy nie było w klubie osób dedykowanych do kontaktów z Kibicami z Emigracji. Częsty kontakt z FC zza granicy miała Klaudia, która oczywiście nadal pracuje oraz Tadek, który ze względu na swój stan zdrowia przebywa na urlopie bezpłatnym. Nie jest więc prawdą, że ktoś został zwolniony.
15. - z czego wynika zmiana strategii odbudowywania klubu z naciskiem na wynik sportowy?
15. Jesteśmy Klubem Sportowym, więc oczywistym jest, że najważniejszy jest dla nas wynik sportowy. Wiedzieliśmy, że awans do I ligi pozwoli nam kontynuować misję odbudowy, że nie zatrzyma tej rozpędzonej niebieskiej lokomotywy. Na awans do I ligi dawaliśmy sobie 2 lata, natomiast grzechem było nie skorzystać z okazji i nie walczyć o niego już teraz. Żadne akcje marketingowe nie zastąpią dobrych wyników sportowych czy awansu do wyższej klasy rozgrywkowej. Oczywiście nic za wszelką cenę – drużyna nie jest przepłacona a budżet na I zespół jest jednym z najmniejszych w I lidze.
16. od początku umowy z Nike brak koszulek meczowych dla dzieci przyczyny
16. Koszulki meczowe dla dzieci były dostępne, ale z opisanych również powyżej powodów w okrojonej rozmiarówce. Część dziecięcych koszulek meczowych, które do nas docierały została przekazana do Centrum Szkolenia. Na dzień dzisiejszy dostępność koszulek meczowych dla dzieci jest znacznie większa i sukcesywnie będzie się pojawiać większa ilość rzeczy dziecięcych Nike w sklepach.
Po spotkaniu z zarządem odpowiemy na pozostałe pytania, oczywiście jak każdy z nas rozumie, pewne liczby i informacje szczegółowe nie mogą być przekazywane przez klub - jesteśmy spółką giełdową.
1. Marketing słaby
1. W tym miejscu odpowiem na wszystkie tematy dotyczące marketingu. Nie mamy na dzień dzisiejszy w Klubie osób dedykowanych stricte działaniom marketingowym. Wszystkie inicjatywy tworzone są wspólnie i najczęściej przekazywane kibicom za pomocą RuchTV. Od zimy 2021 możliwości marketingowe zostały zmniejszone, głównie przez odejście Kuby Kurzeli, na którego barkach w znacznej większości leżała odpowiedzialność za to co i jak powstaje. Kuba nie został z Klubu zwolniony – odszedł ze względu na swoją sytuację materialną, natomiast zobowiązał się wspierać nas w potrzebie na zasadzie wolontariatu. Zbiegło się to z cięciem kosztów, gdy zauważyliśmy, że znacząco rosną. Postanowiliśmy, że celem nadrzędnym jest awans i sukces sportowy, który sam w sobie będzie motorem napędowym. Zdecydowaliśmy o ograniczeniu budżetu marketingowego, nie robieniu sztuki dla sztuki, która niestety bardzo często nie przekładała się w żaden sposób na Klubową kasę. Oczywiście zdajemy sobie sprawę z tego, że na tym poziomie nie dopuszczalny jest całkowity brak różnych działań marketingowych, więc wdrożyliśmy już pewne działania, które mam nadzieję szybko będą dostrzeżone. Rozważamy również zatrudnienie osoby na stałe, ale dopiero po zapoznaniu się z budżetem, jaki przeznaczy na Ruch miasto, a więc jeszcze w tym roku.
2. Słaba promocja karnetów
2. Każdy ma prawo do swojej oceny. W naszej ocenie nie była ona słaba. Na pewno dało się wyciągnąć z tego więcej, chociażby wykorzystując euforię po awansie do I ligi, natomiast należy pamiętać, że przez długi okres byliśmy zblokowani wymianą systemu biletowego na nowy. Mimo „słabej” promocji karnetów udało się sprzedać prawie 3800 sztuk, co jest dla nas wynikiem powyżej oczekiwań. W przyszłości jesteśmy otwarci na wspólne działanie z Kibicami i wytworzenie „mody” na posiadanie karnetu. Należy pamiętać też, że znacznie więcej zarabiamy jako Klub na biletach, jest to stały zastrzyk gotówki w klubowej kasie, stąd zależy nam na jak najwyższej frekwencji i jak największej ilości sprzedanych biletów
3. Slaby asortyment /brak rozmiarówek koszulek meczowych
3. Zgadzamy się, że w pewnym momencie zabrakło ciągłości jeśli chodzi o zamówienia nowych rzeczy czy uzupełnianie starych, dobrze rotujących produktów. Mimo stałych próśb Zarządu o bieżące uzupełnianie bestsellerów nie działało to tak, jak powinno. W związku z powyższym podjęliśmy decyzję o przekazaniu tematu zamówień jednej dedykowanej osobie. Efekty powinny być widoczne w bardzo krótkim czasie.
Brak rozmiarówek koszulek meczowych to problem większości klubów w Polsce. Jest to spowodowane tym, co dzieje się obecnie na świecie. Za obsługę produktów NIKE odpowiada dedykowana osoba i wierzcie nam, że robi wszystko aby ściągać do nas jak największe partie towaru. Obecnie posiadamy koszulki meczowe w pełnej rozmiarówce.
4. - Brak akcji marketingowych
4. odpowiedź powyżej
5. zwolnienie osób z marketingu
5. Nikt z działu marketingu nie został zwolniony
6. brak zatowarowania
6. odpowiedź powyżej
7. Ruch TV na którym nic nie ma,
7. RuchTV to jedna z najlepszych telewizji klubowych w Polsce. Kanał wygenerował znaczący zysk od początku założenia – gdyby nic się na nim nie działo takie liczby byłyby niemożliwe do wykręcenia. Trzeba mieć świadomość, że RuchTV to tak naprawdę ciężka robota jednej osoby. Żaden z nas nie wie ile czasu zabiera montaż słynnych już w całym kraju kulis. Każdy program to kilkanaście do kilkudziesięciu godzin pracy, a przypominamy, że obecnie mamy 2 cyklicznie wychodzące programy – Kulisy oraz Czas na Szpil. Oprócz tego na płatnym kanale pojawiają się wywiady z legendami oraz wieści z Cichej. Również chcielibyśmy pokazywać Wam więcej, ale Dawid jest jeden i czasem nawet jeśli by chciał – nie da rady ogarnąć większej ilości tematów.
8. brak nowych programów i kontynuacji starych jak „Wieści z grzyba”
8. Nowe programy – Czas na szpil oraz Poznaj Niebieską Legendę. Wieści z Grzyba nie były w ostatnim czasie realizowane z jednej prostej przyczyny – brak nowego towaru. Tak jak napisałem powyżej – nastąpiła zmiana na stanowisku zamawiającego i poprawa powinna być widoczna lada chwila, a co za tym idzie wrócić powinien program Wieści ze Strefy
9. co się dzieje z dystrybucja piwa, dlaczego nie jest wykorzystywana stworzona przez kibiców baza sklepowa i całkowity brak promocji w klubowych mediach, drastyczny spadek sprzedaży
9. Po początkowym „boomie” na piwo Chorzowskie sprzedaż spadła. Przeprowadziliśmy analizę własnych kanałów dystrybucji i widać poważny zjazd, co dowodzi problemów ze spadkiem zainteresowania konsumentów. Takie same sygnały dostajemy od sklepów. Spowodowane jest to głównie ceną. Chorzowskie to piwo kraftowe, a więc nie należy do tanich. Przed nowym rokiem dostaliśmy od browaru nowy cennik, co jeszcze zmniejszy zysk Klubu na piwie i podniesie cenę na półce. Przygotowaliśmy kampanię z nowymi kapslami, co jest dowodem na to, że pokładaliśmy w piwie duże nadzieje, natomiast sytuacja na rynku piwnym jest bardzo trudna i odczuwają to nawet liderzy branży piwnej w kraju, a co dopiero my. Bardzo doceniamy pozyskane przez kibiców punkty dystrybucji piwa, natomiast trzeba też mieć świadomość, że to do danego sklepu należy składanie zamówień. Jeśli towar się sprzedał – trzeba go domówić. Jako klub nie posiadamy przedstawiciela handlowego, ani osoby dedykowanej do piwa, która byłaby w stałym kontakcie z punktami sprzedaży i pomagałaby przeprowadzić cały proces.
10. czy jest możliwość podania ile % sprzedało się nowych koszulek w stosunku do ostatnich lat? oraz czy klub odczuwa to co wielu z nas, że asortyment jest mniejszy, a za tym w ostatnim czasie wpływy ze sprzedaży gadżetów w sklepikach są dużo mniejsze
10. Wpływy ze sprzedaży gadżetów porównując okresy od stycznia do sierpnia 2021 vs 2022 wzrosły o około 15%.
Od podpisania umowy z Nike i startu sprzedaży meczówek (20 kwiecień) sprzedaliśmy około 1400 sztuk meczówek i ta liczba stale rośnie. Taki wynik daje na ten moment 9 miejsce w sprzedaży meczówek w ekstraklasie wg ostatniego raportu sportmarketing.pl za sezon 21/22.
W sezonie 21/22 sprzedaliśmy 2300 meczówek Adidas.
11. Jaki był powód wycofania się ze sprzedaży karnetów na każdą rundę osobno?
11. Z perspektywy Klubu najkorzystniejsze jest kupno przez Kibica karnetu na cały sezon. Jeśli nie ta opcja – to bilet. To daje Klubowi największe przychody. Jeśli rozbijemy karnety na rundy, wielu kibiców zrezygnuje z zakupu karnetu na cały sezon.
12. jak to jest z tym układem i jego zmianami? co w przypadku niepowodzenia zmiany układu wg oczekiwań klubu czy to jakieś ryzyko?
12. W przypadku niepowodzenia wraca stary system spłaty rat układowych, wymagalny na już. Robimy wszystko, aby taka sytuacja nie miała miejsca.
13. skąd wzrost wynagrodzenia w poprzednim sezonie przy redukcji zatrudnienia?
13. Pozycja wynagrodzenia wzrosnąć mogła ze względu na wypłacone premie oraz odprawy za wcześniejsze rozwiązanie kontraktu z zawodnikami (co w końcowym rozrachunku wyszło Klubowi na +)
14. dlaczego osoby dedykowane do kontaktów z emigracja zostały zwolnione?
14. Nigdy nie było w klubie osób dedykowanych do kontaktów z Kibicami z Emigracji. Częsty kontakt z FC zza granicy miała Klaudia, która oczywiście nadal pracuje oraz Tadek, który ze względu na swój stan zdrowia przebywa na urlopie bezpłatnym. Nie jest więc prawdą, że ktoś został zwolniony.
15. - z czego wynika zmiana strategii odbudowywania klubu z naciskiem na wynik sportowy?
15. Jesteśmy Klubem Sportowym, więc oczywistym jest, że najważniejszy jest dla nas wynik sportowy. Wiedzieliśmy, że awans do I ligi pozwoli nam kontynuować misję odbudowy, że nie zatrzyma tej rozpędzonej niebieskiej lokomotywy. Na awans do I ligi dawaliśmy sobie 2 lata, natomiast grzechem było nie skorzystać z okazji i nie walczyć o niego już teraz. Żadne akcje marketingowe nie zastąpią dobrych wyników sportowych czy awansu do wyższej klasy rozgrywkowej. Oczywiście nic za wszelką cenę – drużyna nie jest przepłacona a budżet na I zespół jest jednym z najmniejszych w I lidze.
16. od początku umowy z Nike brak koszulek meczowych dla dzieci przyczyny
16. Koszulki meczowe dla dzieci były dostępne, ale z opisanych również powyżej powodów w okrojonej rozmiarówce. Część dziecięcych koszulek meczowych, które do nas docierały została przekazana do Centrum Szkolenia. Na dzień dzisiejszy dostępność koszulek meczowych dla dzieci jest znacznie większa i sukcesywnie będzie się pojawiać większa ilość rzeczy dziecięcych Nike w sklepach.
JIU JITSU ZNACZY MIEKKA SZTUKA - JESTESMY MIECZAKAMI, KTORZY LEJA TWARDZIELI
RODOWICI KATOWICZANIE KS RUCH CHORZOW
RODOWICI KATOWICZANIE KS RUCH CHORZOW
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 21 lis 2009, o 16:52
- Lokalizacja: Glywice(Gleiwitz)
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
Miałem nadzieję na jakieś krótkie reportaże na RUCH TV z meczów drużyn rezerw oraz juniorów starszych ale po przeczytaniu punktu siódmego wiem że o to może być bardzo trudno .viRo_BJJ pisze: ↑8 wrz 2022, o 09:59Panowie poniżej odpowiedzi zarządu na pierwszą część pytań zebranych głównie z Waszych postów.
Po spotkaniu z zarządem odpowiemy na pozostałe pytania, oczywiście jak każdy z nas rozumie, pewne liczby i informacje szczegółowe nie mogą być przekazywane przez klub - jesteśmy spółką giełdową.
1. Marketing słaby
1. W tym miejscu odpowiem na wszystkie tematy dotyczące marketingu. Nie mamy na dzień dzisiejszy w Klubie osób dedykowanych stricte działaniom marketingowym. Wszystkie inicjatywy tworzone są wspólnie i najczęściej przekazywane kibicom za pomocą RuchTV. Od zimy 2021 możliwości marketingowe zostały zmniejszone, głównie przez odejście Kuby Kurzeli, na którego barkach w znacznej większości leżała odpowiedzialność za to co i jak powstaje. Kuba nie został z Klubu zwolniony – odszedł ze względu na swoją sytuację materialną, natomiast zobowiązał się wspierać nas w potrzebie na zasadzie wolontariatu. Zbiegło się to z cięciem kosztów, gdy zauważyliśmy, że znacząco rosną. Postanowiliśmy, że celem nadrzędnym jest awans i sukces sportowy, który sam w sobie będzie motorem napędowym. Zdecydowaliśmy o ograniczeniu budżetu marketingowego, nie robieniu sztuki dla sztuki, która niestety bardzo często nie przekładała się w żaden sposób na Klubową kasę. Oczywiście zdajemy sobie sprawę z tego, że na tym poziomie nie dopuszczalny jest całkowity brak różnych działań marketingowych, więc wdrożyliśmy już pewne działania, które mam nadzieję szybko będą dostrzeżone. Rozważamy również zatrudnienie osoby na stałe, ale dopiero po zapoznaniu się z budżetem, jaki przeznaczy na Ruch miasto, a więc jeszcze w tym roku.
2. Słaba promocja karnetów
2. Każdy ma prawo do swojej oceny. W naszej ocenie nie była ona słaba. Na pewno dało się wyciągnąć z tego więcej, chociażby wykorzystując euforię po awansie do I ligi, natomiast należy pamiętać, że przez długi okres byliśmy zblokowani wymianą systemu biletowego na nowy. Mimo „słabej” promocji karnetów udało się sprzedać prawie 3800 sztuk, co jest dla nas wynikiem powyżej oczekiwań. W przyszłości jesteśmy otwarci na wspólne działanie z Kibicami i wytworzenie „mody” na posiadanie karnetu. Należy pamiętać też, że znacznie więcej zarabiamy jako Klub na biletach, jest to stały zastrzyk gotówki w klubowej kasie, stąd zależy nam na jak najwyższej frekwencji i jak największej ilości sprzedanych biletów
3. Slaby asortyment /brak rozmiarówek koszulek meczowych
3. Zgadzamy się, że w pewnym momencie zabrakło ciągłości jeśli chodzi o zamówienia nowych rzeczy czy uzupełnianie starych, dobrze rotujących produktów. Mimo stałych próśb Zarządu o bieżące uzupełnianie bestsellerów nie działało to tak, jak powinno. W związku z powyższym podjęliśmy decyzję o przekazaniu tematu zamówień jednej dedykowanej osobie. Efekty powinny być widoczne w bardzo krótkim czasie.
Brak rozmiarówek koszulek meczowych to problem większości klubów w Polsce. Jest to spowodowane tym, co dzieje się obecnie na świecie. Za obsługę produktów NIKE odpowiada dedykowana osoba i wierzcie nam, że robi wszystko aby ściągać do nas jak największe partie towaru. Obecnie posiadamy koszulki meczowe w pełnej rozmiarówce.
4. - Brak akcji marketingowych
4. odpowiedź powyżej
5. zwolnienie osób z marketingu
5. Nikt z działu marketingu nie został zwolniony
6. brak zatowarowania
6. odpowiedź powyżej
7. Ruch TV na którym nic nie ma,
7. RuchTV to jedna z najlepszych telewizji klubowych w Polsce. Kanał wygenerował znaczący zysk od początku założenia – gdyby nic się na nim nie działo takie liczby byłyby niemożliwe do wykręcenia. Trzeba mieć świadomość, że RuchTV to tak naprawdę ciężka robota jednej osoby. Żaden z nas nie wie ile czasu zabiera montaż słynnych już w całym kraju kulis. Każdy program to kilkanaście do kilkudziesięciu godzin pracy, a przypominamy, że obecnie mamy 2 cyklicznie wychodzące programy – Kulisy oraz Czas na Szpil. Oprócz tego na płatnym kanale pojawiają się wywiady z legendami oraz wieści z Cichej. Również chcielibyśmy pokazywać Wam więcej, ale Dawid jest jeden i czasem nawet jeśli by chciał – nie da rady ogarnąć większej ilości tematów.
8. brak nowych programów i kontynuacji starych jak „Wieści z grzyba”
8. Nowe programy – Czas na szpil oraz Poznaj Niebieską Legendę. Wieści z Grzyba nie były w ostatnim czasie realizowane z jednej prostej przyczyny – brak nowego towaru. Tak jak napisałem powyżej – nastąpiła zmiana na stanowisku zamawiającego i poprawa powinna być widoczna lada chwila, a co za tym idzie wrócić powinien program Wieści ze Strefy
9. co się dzieje z dystrybucja piwa, dlaczego nie jest wykorzystywana stworzona przez kibiców baza sklepowa i całkowity brak promocji w klubowych mediach, drastyczny spadek sprzedaży
9. Po początkowym „boomie” na piwo Chorzowskie sprzedaż spadła. Przeprowadziliśmy analizę własnych kanałów dystrybucji i widać poważny zjazd, co dowodzi problemów ze spadkiem zainteresowania konsumentów. Takie same sygnały dostajemy od sklepów. Spowodowane jest to głównie ceną. Chorzowskie to piwo kraftowe, a więc nie należy do tanich. Przed nowym rokiem dostaliśmy od browaru nowy cennik, co jeszcze zmniejszy zysk Klubu na piwie i podniesie cenę na półce. Przygotowaliśmy kampanię z nowymi kapslami, co jest dowodem na to, że pokładaliśmy w piwie duże nadzieje, natomiast sytuacja na rynku piwnym jest bardzo trudna i odczuwają to nawet liderzy branży piwnej w kraju, a co dopiero my. Bardzo doceniamy pozyskane przez kibiców punkty dystrybucji piwa, natomiast trzeba też mieć świadomość, że to do danego sklepu należy składanie zamówień. Jeśli towar się sprzedał – trzeba go domówić. Jako klub nie posiadamy przedstawiciela handlowego, ani osoby dedykowanej do piwa, która byłaby w stałym kontakcie z punktami sprzedaży i pomagałaby przeprowadzić cały proces.
10. czy jest możliwość podania ile % sprzedało się nowych koszulek w stosunku do ostatnich lat? oraz czy klub odczuwa to co wielu z nas, że asortyment jest mniejszy, a za tym w ostatnim czasie wpływy ze sprzedaży gadżetów w sklepikach są dużo mniejsze
10. Wpływy ze sprzedaży gadżetów porównując okresy od stycznia do sierpnia 2021 vs 2022 wzrosły o około 15%.
Od podpisania umowy z Nike i startu sprzedaży meczówek (20 kwiecień) sprzedaliśmy około 1400 sztuk meczówek i ta liczba stale rośnie. Taki wynik daje na ten moment 9 miejsce w sprzedaży meczówek w ekstraklasie wg ostatniego raportu sportmarketing.pl za sezon 21/22.
W sezonie 21/22 sprzedaliśmy 2300 meczówek Adidas.
11. Jaki był powód wycofania się ze sprzedaży karnetów na każdą rundę osobno?
11. Z perspektywy Klubu najkorzystniejsze jest kupno przez Kibica karnetu na cały sezon. Jeśli nie ta opcja – to bilet. To daje Klubowi największe przychody. Jeśli rozbijemy karnety na rundy, wielu kibiców zrezygnuje z zakupu karnetu na cały sezon.
12. jak to jest z tym układem i jego zmianami? co w przypadku niepowodzenia zmiany układu wg oczekiwań klubu czy to jakieś ryzyko?
12. W przypadku niepowodzenia wraca stary system spłaty rat układowych, wymagalny na już. Robimy wszystko, aby taka sytuacja nie miała miejsca.
13. skąd wzrost wynagrodzenia w poprzednim sezonie przy redukcji zatrudnienia?
13. Pozycja wynagrodzenia wzrosnąć mogła ze względu na wypłacone premie oraz odprawy za wcześniejsze rozwiązanie kontraktu z zawodnikami (co w końcowym rozrachunku wyszło Klubowi na +)
14. dlaczego osoby dedykowane do kontaktów z emigracja zostały zwolnione?
14. Nigdy nie było w klubie osób dedykowanych do kontaktów z Kibicami z Emigracji. Częsty kontakt z FC zza granicy miała Klaudia, która oczywiście nadal pracuje oraz Tadek, który ze względu na swój stan zdrowia przebywa na urlopie bezpłatnym. Nie jest więc prawdą, że ktoś został zwolniony.
15. - z czego wynika zmiana strategii odbudowywania klubu z naciskiem na wynik sportowy?
15. Jesteśmy Klubem Sportowym, więc oczywistym jest, że najważniejszy jest dla nas wynik sportowy. Wiedzieliśmy, że awans do I ligi pozwoli nam kontynuować misję odbudowy, że nie zatrzyma tej rozpędzonej niebieskiej lokomotywy. Na awans do I ligi dawaliśmy sobie 2 lata, natomiast grzechem było nie skorzystać z okazji i nie walczyć o niego już teraz. Żadne akcje marketingowe nie zastąpią dobrych wyników sportowych czy awansu do wyższej klasy rozgrywkowej. Oczywiście nic za wszelką cenę – drużyna nie jest przepłacona a budżet na I zespół jest jednym z najmniejszych w I lidze.
16. od początku umowy z Nike brak koszulek meczowych dla dzieci przyczyny
16. Koszulki meczowe dla dzieci były dostępne, ale z opisanych również powyżej powodów w okrojonej rozmiarówce. Część dziecięcych koszulek meczowych, które do nas docierały została przekazana do Centrum Szkolenia. Na dzień dzisiejszy dostępność koszulek meczowych dla dzieci jest znacznie większa i sukcesywnie będzie się pojawiać większa ilość rzeczy dziecięcych Nike w sklepach.
Szanuję to i Szanuję bardzo pracę ASCETA .
sławcio
- KOSTA
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1668
- Rejestracja: 8 maja 2003, o 12:32
- Lokalizacja: aus Boerschachte
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
ViRo na te odpowiedzi powinien być na forum osobny temat a może też udostępniać to na mediach społ. PozdR
od bajtla po grob zawsze KS RUCH
Kattowitz Boerschachte
Kattowitz Boerschachte
- kroy
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1803
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 14:39
- Lokalizacja: Siemce
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
Fajnie, ze klub się odniósł do pytań.
Widać tutaj, ze każdemu zależy na wspólnym dobrze - Ruchu
Widać tutaj, ze każdemu zależy na wspólnym dobrze - Ruchu
Ale ja widzę , że świat już prawie runął.. I co ?
I mam ku*** dobry humor !
I mam ku*** dobry humor !
- Adam1983
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 2627
- Rejestracja: 7 paź 2009, o 10:48
- Lokalizacja: Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: Co z tym Ruchem?
I dzięki temu połowa teorii spiskowych zostało wyjaśnionych.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Rickenn10 i 82 gości