I co ku*** mamy cały czas historią żyć, je***j się w łeb, bi ten kraj albo cmentarze, albo wyklęci albo życie historią.arcio pisze: ↑11 mar 2025, o 15:24Nie pamiętasz gdzie byliśmy w 2019 roku?Rickenn10 pisze: ↑11 mar 2025, o 12:54Dla tych co mają Instagrama.
Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira![]()
Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.![]()
Działania marketingowe
-
- Posty: 944
- Rejestracja: 27 wrz 2005, o 19:47
- Lokalizacja: TATOOINE
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
OFICJALNY KLUB ŚLONZOKÓW/R\, NIY GOROLI, NIY LWOWIOKÓW
- Rickenn10
- Posty: 3824
- Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
- Lokalizacja: 1920
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
A wiesz co to sarkazm/ironia? Arcio właśnie tego użył...JEDI_V pisze: ↑11 mar 2025, o 16:52I co ku*** mamy cały czas historią żyć, je***j się w łeb, bi ten kraj albo cmentarze, albo wyklęci albo życie historią.arcio pisze: ↑11 mar 2025, o 15:24Nie pamiętasz gdzie byliśmy w 2019 roku?Rickenn10 pisze: ↑11 mar 2025, o 12:54Dla tych co mają Instagrama.
Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira![]()
Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.![]()

- KamilPøl
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 116
- Rejestracja: 17 gru 2023, o 23:20
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Obecnie żyjemy historią, wspomnieniem o potędze z przeszłości, niczym Polacy wspomnieniem o potędze Polski za Husarii…. Jak wiadomo ch… to daje bo liczy się przyszłość.
1933•1934•1935•1936•1938•1951•1952•1953•1960•1968• 1974•1975•1979•1989
- Scypion
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 8016
- Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57
Re: Działania marketingowe
Bez tej historii niewiele różnilibyśmy sie od takiego Bełchatowa czy innej Wisły Płock. To właśnie ta historia i minione pokolenia spowodowały ze mamy taki potencjał kibicowski, wiec z respektem. Oczywiście, na tym fundamencie należy budować a nie tylko patrzeć w przeszłość i robić z siebie dziadów. Kiedy ten klub zakładano to juz wtedy działacze stawiali sobie za cel prymat w polskiej piłce a nie popierdywanie z cicha w kącie bo nos nie stać. Mam dość słuchania, że nos nie stać. Jeżeli stac nas na zrobienie meczu na 50k to jak moze nas nie byc stac na kilku dodatkowych pracownikow? Tu trzeba naciskac na udziałowców Ruchu, albo sie biorą za ten klub na poważnie albo niech wystawią swoje akcje na sprzedaż, bo taki marazm w jakim tkwimy nie prowadzi do niczego dobrego.
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10565
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
a jakby ktos chcial bardziej biznesowo, to robiac taka analize SWOT, pod literka S znalazlaby sie wlasnie nasza historia.Scypion pisze: ↑11 mar 2025, o 17:28Bez tej historii niewiele różnilibyśmy sie od takiego Bełchatowa czy innej Wisły Płock. To właśnie ta historia i minione pokolenia spowodowały ze mamy taki potencjał kibicowski, wiec z respektem. Oczywiście, na tym fundamencie należy budować a nie tylko patrzeć w przeszłość i robić z siebie dziadów. Kiedy ten klub zakładano to juz wtedy działacze stawiali sobie za cel prymat w polskiej piłce a nie popierdywanie z cicha w kącie bo nos nie stać. Mam dość słuchania, że nos nie stać. Jeżeli stac nas na zrobienie meczu na 50k to jak moze nas nie byc stac na kilku dodatkowych pracownikow? Tu trzeba naciskac na udziałowców Ruchu, albo sie biorą za ten klub na poważnie albo niech wystawią swoje akcje na sprzedaż, bo taki marazm w jakim tkwimy nie prowadzi do niczego dobrego.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
-
- Posty: 944
- Rejestracja: 27 wrz 2005, o 19:47
- Lokalizacja: TATOOINE
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
O co niektórych bez argumentów to sarkazm się zawiesił bez prawa resetu.Rickenn10 pisze: ↑11 mar 2025, o 16:56A wiesz co to sarkazm/ironia? Arcio właśnie tego użył...JEDI_V pisze: ↑11 mar 2025, o 16:52I co ku*** mamy cały czas historią żyć, je***j się w łeb, bi ten kraj albo cmentarze, albo wyklęci albo życie historią.arcio pisze: ↑11 mar 2025, o 15:24Nie pamiętasz gdzie byliśmy w 2019 roku?Rickenn10 pisze: ↑11 mar 2025, o 12:54Dla tych co mają Instagrama.
Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira![]()
Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.![]()
![]()
OFICJALNY KLUB ŚLONZOKÓW/R\, NIY GOROLI, NIY LWOWIOKÓW
- Radvan138
- Posty: 2617
- Rejestracja: 19 lip 2011, o 15:56
- Lokalizacja: iRys
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Scypion pisze: ↑11 mar 2025, o 17:28Mam dość słuchania, że nos nie stać. Jeżeli stac nas na zrobienie meczu na 50k to jak moze nas nie byc stac na kilku dodatkowych pracownikow? Tu trzeba naciskac na udziałowców Ruchu, albo sie biorą za ten klub na poważnie albo niech wystawią swoje akcje na sprzedaż, bo taki marazm w jakim tkwimy nie prowadzi do niczego dobrego.

dokladnie to samo mialem na mysli w temacie co z tym Ruchem. ciagle opowiadanie jak to jestesmy biedni. nie, nie jestesmy biedni. bycie nie uber bogatym nie znaczy ze jest sie biednym. niestety, ale ta nasza mentalnosc biedaka nie pomaga. jako klub niby jestesmy dumni z historii, ale oby tak nie za bardzo zeby sie nie wychylac. tak to wyglada niestety.
-
- Posty: 583
- Rejestracja: 21 sie 2008, o 14:33
- Lokalizacja: Friedenshutte
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Widzę że nie tylko mnie wk***ia gadka o ciągłej biedzie w tym klubie!!!! Ale czasami też tak sobie myślę że!!!! Może takie biedowanie, ciągłe narzekanie na brak kasy,braku rąk do pracy nic nie robienie w kierunku zrobienia z Ruchu w pełni profesjonalnie funkcjonującego klubu, jest dla kogoś wygodne i opłacalne!!!! Ale to tylko domysły starego kibica!!!! 





I'm not anti system!!!!
This system is anti me !!!!!!!!!!!
Pierwszy raz na Cichej 6
Ruch- Zagłębie Sosnowiec 11.08.1984r 2:2
This system is anti me !!!!!!!!!!!
Pierwszy raz na Cichej 6
Ruch- Zagłębie Sosnowiec 11.08.1984r 2:2
- jalboss
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1326
- Rejestracja: 12 sie 2002, o 07:50
- Lokalizacja: gdzieniegdzie!
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
jajo pisze: ↑11 mar 2025, o 17:36a jakby ktos chcial bardziej biznesowo, to robiac taka analize SWOT, pod literka S znalazlaby sie wlasnie nasza historia.Scypion pisze: ↑11 mar 2025, o 17:28Bez tej historii niewiele różnilibyśmy sie od takiego Bełchatowa czy innej Wisły Płock. To właśnie ta historia i minione pokolenia spowodowały ze mamy taki potencjał kibicowski, wiec z respektem. Oczywiście, na tym fundamencie należy budować a nie tylko patrzeć w przeszłość i robić z siebie dziadów. Kiedy ten klub zakładano to juz wtedy działacze stawiali sobie za cel prymat w polskiej piłce a nie popierdywanie z cicha w kącie bo nos nie stać. Mam dość słuchania, że nos nie stać. Jeżeli stac nas na zrobienie meczu na 50k to jak moze nas nie byc stac na kilku dodatkowych pracownikow? Tu trzeba naciskac na udziałowców Ruchu, albo sie biorą za ten klub na poważnie albo niech wystawią swoje akcje na sprzedaż, bo taki marazm w jakim tkwimy nie prowadzi do niczego dobrego.
Tylko szkoda, że nasze służby historyczne tak mało sie udzielają medialnie. Przecież mamy Dyrektora od Historii? Może jakiś wywiad, jakieś ciekawostki itp.?
NIEBIESCY KIBICE MÓWIĄ...
-
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10228
- Rejestracja: 19 sie 2002, o 11:34
- Lokalizacja: wszyscy wiedzą
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Ale mam bekęRickenn10 pisze: ↑11 mar 2025, o 12:54Dla tych co mają Instagrama.
Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira![]()
Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.



Etatowy operator licznika na forum ciepie się o licznik na Insta



Zazdrość czy pozbycie się konkurencji?
To tak jakby kolega moRi95 dający zapowiedzi meczowe na forum krytykował „Czas na szpil”

-
- Posty: 7881
- Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
- Lokalizacja: Klimzowiec
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Już tak nie narzekajcie, u nas jeśli chodzi o media klubowe absolutnym filarem jest robota Asceta i jego flagowe dzieło w postaci kulis. Te kulisy to jest coś na prawdę dużego.W dzisiejszych czasach, gdzie ludzie są w stanie skupić uwagę na filmikach trwających 10-15 sekund takie kulisy trzymające za gardło przez nieomal godzinę to jest naprawdę dzieło. Myślę, że to powinien być punkt wyjścia do dalszych działań. Owszem, nasze media społecznościowe powinny być spójne, ciekawe, przykuwające i w dużej ilości (bo tak działają rolki), być może Ascet powinien poszukać osób do pomocy, ale finalnie odbiorca tych treści powinien prędzej czy później trafić na kulisy. One są tak zrobione, że potrafią zbudować emocje trwale wiążące odbiorcę z klubem.Rickenn10 pisze: ↑11 mar 2025, o 12:54Dla tych co mają Instagrama.
Zerknijcie sobie na profile np takich drużyn jak Motor, Wisła czy Legia.
Zobaczcie w jakich tonacjach kolorystycznych wszystko płynie na profilu. Jak promowane są koszulki meczowe jakie nawiązanie np do Mięciela zrobiła legia do retro koszulek Daewoo z wykorzystaniem do sesji Daewoo Nubira![]()
Z reguły dzień po meczu na relacjach wpadają galerie, zdjęcia w pionie ukazujące dużo emocji na trybunach na boisku i samych zawodników.
Wchodzisz u nas i rzuca Ci się na szyję promocja z max burgers. Co trzeci post to licznik biletów że na mecz z Wisłą Płock jest już 8000.
Jakby tak spojrzeć na nasz profil na mediach społecznościowych to niewiele ciekawego się tam dzieje jest chaos nie ma za bardzo wizji fotograficznej posty są wrzucane po prostu jak leci.
Wizerunek w mediach społecznościowych jest teraz na topie. Takie rzeczy jak licznik meczu z Termalica czy Płockiem to nie wiem czy konieczność udostępniania tego jako osobny post bo takie liczby na nikim nie robią wrażenia a trochę słabo że tylko takimi informacjami jako klub możemy się chwalić w mediach.
Przeglądam sobie ostatnio wiele profili na mediach właśnie i pod tym kątem wypadamy bardzo słabo.
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.
- Rickenn10
- Posty: 3824
- Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
- Lokalizacja: 1920
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
A co ma piernik do wiatraka?
Widać nie masz zielonego pojęcia o czym mowa, ale rozumiem że media społecznościowe to mogą być za wysokie progi dla Ciebie stąd Twoje pier...

Serio nie widzisz różnicy w tym że gość z forum sobie liczy frekwencję a tym że klub który chce być profesjonalny wrzuca na media co 2 post z liczbą biletów bo więcej nie ma do zaoferowania odbiorcom których jest kilkadziesiąt tysięcy? Serio tego nie rozróżniasz?

Tak z ciekawości... Masz Instagrama kolego gerhat?
- kroy
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1792
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 14:39
- Lokalizacja: Siemce
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Tutaj pewnie dominuje Albicla (żarcikRickenn10 pisze: ↑12 mar 2025, o 08:06A co ma piernik do wiatraka?
Widać nie masz zielonego pojęcia o czym mowa, ale rozumiem że media społecznościowe to mogą być za wysokie progi dla Ciebie stąd Twoje pier...![]()
Serio nie widzisz różnicy w tym że gość z forum sobie liczy frekwencję a tym że klub który chce być profesjonalny wrzuca na media co 2 post z liczbą biletów bo więcej nie ma do zaoferowania odbiorcom których jest kilkadziesiąt tysięcy? Serio tego nie rozróżniasz?
Tak z ciekawości... Masz Instagrama kolego gerhat?

Ja mam jeden problem a mianowicie serię alkoholi limitowanych.
Kiedyś prawie co rok była jakaś flaszka - Glenlivet, Jack Daniels, Absolut, Wódka Silesia, Woodford a od kilku lat nie ma nic.
Nie rozumiem jak to możliwe że kiedyś się dało a już się nie da. Jeśli ktoś z marketingu to czyta to mogę pomóc skontaktować się z osobami w różnych markach alkoholowych które mogę pomóc.
Ale ja widzę , że świat już prawie runął.. I co ?
I mam ku*** dobry humor !
I mam ku*** dobry humor !
- Rickenn10
- Posty: 3824
- Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
- Lokalizacja: 1920
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Jak żartowoł to dopiero go ciulna w łebkroy pisze: ↑12 mar 2025, o 10:27Tutaj pewnie dominuje Albicla (żarcikRickenn10 pisze: ↑12 mar 2025, o 08:06A co ma piernik do wiatraka?
Widać nie masz zielonego pojęcia o czym mowa, ale rozumiem że media społecznościowe to mogą być za wysokie progi dla Ciebie stąd Twoje pier...![]()
Serio nie widzisz różnicy w tym że gość z forum sobie liczy frekwencję a tym że klub który chce być profesjonalny wrzuca na media co 2 post z liczbą biletów bo więcej nie ma do zaoferowania odbiorcom których jest kilkadziesiąt tysięcy? Serio tego nie rozróżniasz?
Tak z ciekawości... Masz Instagrama kolego gerhat?)
Ja mam jeden problem a mianowicie serię alkoholi limitowanych.
Kiedyś prawie co rok była jakaś flaszka - Glenlivet, Jack Daniels, Absolut, Wódka Silesia, Woodford a od kilku lat nie ma nic.
Nie rozumiem jak to możliwe że kiedyś się dało a już się nie da. Jeśli ktoś z marketingu to czyta to mogę pomóc skontaktować się z osobami w różnych markach alkoholowych które mogę pomóc.


-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 10 kwie 2018, o 18:19
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
w styczniu i lutym byliśmy najbardziej medialnym klubem 1 ligi. porównując do eks bylibyśmy w pierwszej 10. Główna zasługa otoczki meczu z Wisłą.
https://x.com/IMMonitoring/status/18990 ... 1QzVQ&s=19
https://x.com/IMMonitoring/status/18990 ... 1QzVQ&s=19
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 46 gości