Ruch w TV

Forum sympatyków KS Ruch Chorzów
Wiadomość
Autor
baggio10
Posty: 1
Rejestracja: 9 lis 2018, o 12:45
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3706 Post autor: baggio10 » 9 lis 2018, o 12:49

Witam,
Poszukuje osób które posiadają w swoich archiwach całych spotkań między Ruch-Widzew. Ja mam pare takich meczy i chętnie się wymienię. Jakby był ktos zainteresowany to prosże pisąc na priv.

Awatar użytkownika
Scypion
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 6557
Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3707 Post autor: Scypion » 14 lis 2018, o 13:24

Jest kibicem Ruchu. Bywa na meczach. Obrazil sie na klub po wydaniu ksiazki na 75- lecie za kero mu Rogala nie zaplacil. W ksiazkach zdarzo mu sie popelnic bledy. Jest trudny wrecz niemozliwy we wspolpracy.
"Some folk we never forget
Some kind we never forgive
Haven’t seen the end of it yet
We’ll fight as long as we live"

grzechub
Posty: 1487
Rejestracja: 5 sty 2009, o 21:21
Lokalizacja: Chełm Śląski
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3708 Post autor: grzechub » 6 gru 2018, o 09:44

Nie ma tematu Ruch w radiu, więc wciepuja tukej.
Dziś w radiowej 3 był krotki reportaż o Ruchu z cyklu jedenastka z okazji 100rocznicy Niepodległej. Pozytywny przekaz, wspomnienie o najbardziej utytulowanym klubie w Polsce i 14 mistrzach kraju plus krótko laurka dla Cieślika.

Awatar użytkownika
Lateralus
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 341
Rejestracja: 5 kwie 2010, o 20:21
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3709 Post autor: Lateralus » 6 gru 2018, o 20:32

Powtórka w niedziela w programie Trzecia Strona Medalu

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 7255
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3710 Post autor: jajo » 7 gru 2018, o 16:56

w "sportowym wieczorze" wczoraj na TVP Sport w rubryce "znalezione w sieci" pokazali wpis z naszego twittera o akcji mikołajkowej i powiedzieli, że kibice obdarowali dzieci 250 paczkami z prezentami.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

Td
Posty: 42
Rejestracja: 14 sie 2006, o 08:49
Lokalizacja: Chorzów Stary
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3711 Post autor: Td » 28 sty 2019, o 09:57


Rafal1920
Posty: 2007
Rejestracja: 13 kwie 2009, o 21:03
Lokalizacja: Siemce
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3712 Post autor: Rafal1920 » 28 sty 2019, o 13:21

Fajnie się na to patrzy :ok:

Rafik
Posty: 1055
Rejestracja: 5 paź 2010, o 21:53
Lokalizacja: Rydy
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3713 Post autor: Rafik » 3 lut 2019, o 13:53

ma ktoś na video benefis Gucia ??

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 7255
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3714 Post autor: jajo » 1 mar 2019, o 23:48

w sportowym wieczorze reklamowali zakupienie praw do transmisji meczow II Ligi. Powiedzieli, ze bedzie mozna ogladac m.in. mecze 14 krotnego MP Ruchu Chorzów i 4 krotnego MP Widzewa Łódź. Skrót z naszego meczu Ekstraklsowego do tego podlozyli.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

Awatar użytkownika
Ozor
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 11063
Rejestracja: 4 paź 2003, o 20:03
Lokalizacja: CHII
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3715 Post autor: Ozor » 2 mar 2019, o 16:21

Rafik pisze:
3 lut 2019, o 13:53
ma ktoś na video benefis Gucia ??
co znaczy na video?

Awatar użytkownika
Mikoruch
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 570
Rejestracja: 10 sie 2002, o 17:47
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3716 Post autor: Mikoruch » 2 mar 2019, o 22:51

Ozor pisze:
2 mar 2019, o 16:21
Rafik pisze:
3 lut 2019, o 13:53
ma ktoś na video benefis Gucia ??
co znaczy na video?
Kaseta vhs 🤣🤣🤣
Może ma ktoś zdjęcia z tego szpilu na rzutniku analogowym starego typu 😎

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 7255
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3717 Post autor: jajo » 2 mar 2019, o 23:05

Depozit4 pisze:
2 mar 2019, o 21:22
Rafik pisze:
3 lut 2019, o 13:53
ma ktoś na video benefis Gucia ??
Z tego co pamietam nie bylo to w tv PL ale moge sie mylic jak cos to mnie poprowcie.Za 8 dni w tvp Katowice o 13:00.
bylo na Polsacie Sport.

ci co maja dostep do TVP 3 Katowice ruszacdupy na C6. poogladac w tv moga ci z innych regionow tvp3.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

Awatar użytkownika
Ozor
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 11063
Rejestracja: 4 paź 2003, o 20:03
Lokalizacja: CHII
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3718 Post autor: Ozor » 3 mar 2019, o 11:48

Rafik pisze:
3 lut 2019, o 13:53
ma ktoś na video benefis Gucia ??
chyba mam ale zobaczymy czy mi jeszcze CD czyta , poinformuję :)

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 7255
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3719 Post autor: jajo » 6 mar 2019, o 18:54

wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

Awatar użytkownika
czoRny
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 3500
Rejestracja: 4 wrz 2007, o 23:30
Lokalizacja: Glezgoł
Kontakt:

Re: Ruch w TV

#3720 Post autor: czoRny » 6 mar 2019, o 22:41

gosc.... :ok:
19.11.1947-24.10.2012 R.I.P
http://www.youtube.com/watch?v=DHz_RYOoWo4

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], niebieski98, Sibkisimek i 15 gości