Strona 466 z 496

Re: Działania marketingowe

: 26 kwie 2021, o 20:05
autor: KOSTA
Trybuna po działaniu WR :cwaniak:

Re: Działania marketingowe

: 26 kwie 2021, o 21:47
autor: True Blue
Jak tak dali bydzie, to sie w czynie społecznym, jak za komuny sami tyn stadion postawiymy.

Re: Działania marketingowe

: 27 kwie 2021, o 23:55
autor: Radvan138
True Blue pisze:
26 kwie 2021, o 21:47
Jak tak dali bydzie, to sie w czynie społecznym, jak za komuny sami tyn stadion postawiymy.
I to nie jest gupi pomysl 😉

Re: Działania marketingowe

: 28 kwie 2021, o 10:18
autor: Elmer
Gdyby prawo tego nie zabraniało to byłoby to bardzo realne.

Re: Działania marketingowe

: 19 paź 2021, o 19:02
autor: jajo
pytanie może glupie, ale co to za cyfry na tej koszulce z Cieślikiem?

Re: Działania marketingowe

: 19 paź 2021, o 19:58
autor: WolnyLogin
Pytanie na miejscu. Sam mam wątpliwości czy to '10' czy '100' (Klub 100?).

Re: Działania marketingowe

: 19 paź 2021, o 21:00
autor: jajo
początkowo myślałem, że to 100 rocznica urodzin, ale jeszcze brakuje parę lat.
zaokrąglone liczby 168 - ilość bramke to też nie jest.
wygląda na 10, ale Cieślik z tym numerem grał tylko na początku kariery. Nie łączono wtedy zawodnikow tak bardzo z numerami jak teraz (CR7, RL9 itd) mimo ze odwzorowywały one pozycje, z którymi grali.

dobrze, ze nie tylko ja mam watpliwosci o co chodzi :)

Re: Działania marketingowe

: 21 gru 2021, o 21:43
autor: jajo
fajnie, ze te turnieje dla dzieciakow teraz byly im. Duszy i Nieroby :)

Re: Działania marketingowe

: 23 sie 2022, o 22:02
autor: tynbydziedobry
Toczy się twarda dyskusja że m.in. wraz z końcem ubiegłego sezonu padł nasz marketing i jedziemy tylko na kulisach. Zaproponowano nowy temat, jednak taki już istnieje więc go odświeżam. Żale myślę zostały już wypisane więc możemy zacząć podawać nowe pomysły lub uważacie, że z czymś kōnkretnym należałoby powrócić i dobrze się sprawowało w przeszłości.

Re: Działania marketingowe

: 23 sie 2022, o 22:16
autor: scaneRboy
Ja może nie o koszuli, ale czy robiliśmy rozeznanie z wejściem z naszymi produktami do innych sklepów?

Czy stand z naszymi gadżetami może stać np. na stacjach paliw, knajpach albo warsztatach samochodowych?

Re: Działania marketingowe

: 23 sie 2022, o 22:24
autor: silesianspartan
Dla mnie niezagospodarowany temat to lotnisko pyrzowice, w każdym europejskim mieście jakim byłem można było dostać gadżety lokalnych drużyn i to niekoniecznie jakichś dużych np. w Podgoricy była to lokalna drużyna kobieca piłki ręcznej. W Pyrzowicach jest kilka sklepów z "pamiątkami" można byłoby tam wejść.


Co do działań na przyszłość to sądzę, że sprzedaż pakietowa biletów byłaby świetna, jeśli nie uda się zorganizować meczu z Wisłą na Śląskim (a sądzę, że zakaz piro o który wnioskuje dyrektor stadionu śląskiego przez bieżnie wyklucza taką opcję) to trzeba zrobić jakiś pakiet, kup 2 bilety (na mecz z Wisłą i mecz następny czyli z Resovią) i sprzedawać to z pierwszeństwem.

Re: Działania marketingowe

: 23 sie 2022, o 22:34
autor: scaneRboy
Reklamy na lotnisku były, gdy mieliśmy za sponsora WEGLOKOKS.

Re: Działania marketingowe

: 23 sie 2022, o 22:35
autor: jajo
tyle, ze te pakiety to miecz obusieczny.
z jednej strony pokazuja: kup bilet na powiedzmy Resovie, to wejdziesz na Wisłe.
z drugiej strony pokazuja: nie musisz kupic karnetu, jak co sobie kupisz pakiecik.

Re: Działania marketingowe

: 23 sie 2022, o 22:39
autor: NG1920
Należałoby przeprowadzić mały wywiad, dlaczego ludzie kupują karnety. Mimo tych kilku ciekawych meczów, osobiście nie bałem się tego, że na jakiś mecz nie wejdę, bo zawsze kupowałem na początku sprzedaży. Dla mnie karnet to po pierwsze wygoda, po drugie nie muszę pamiętać o tym, żeby go kupić i się logować co mecz, po trzecie dodatkowa motywacja- mam karnet, więc nawet jak będzie dupiata pogoda albo coś, to na mecz pójdę, bo i tak mam bilet.

Zresztą ten sezon można powiedzieć, że jest wyjątkowo obłożony meczami z większymi klubami niż poprzednio, a przede wszystkim nieźle kibicowsko. Za rok może być nie być takiej pompy i nie być też takich okazji na sprzedaże pakietów.

Re: Działania marketingowe

: 23 sie 2022, o 22:40
autor: silesianspartan
jajo pisze:
23 sie 2022, o 22:35
tyle, ze te pakiety to miecz obusieczny.
z jednej strony pokazuja: kup bilet na powiedzmy Resovie, to wejdziesz na Wisłe.
z drugiej strony pokazuja: nie musisz kupic karnetu, jak co sobie kupisz pakiecik.
Karnet daje Ci benefit w takiej formie, że po pierwsze masz tańszy bilet bo wychodzi w zależności od tego czy przedłużasz czy nie za normalny bilet na sektory 22 zł lub 19 zł. Po drugie masz darmowe wejścia na puchar Polski (w tym wypadku trafiły im się derby więc nie da się lepiej) oraz ewentualne baraże.

Więc benefit wynikający z kupna karnetu jest widoczny nie trzeba dodatkowo tego boostować ekskluzywnością.

Na końcu najważniejsze jest dobro klubu, więc myślę, że karnetowcy tym bardziej, że oni mają pewny udział w obu meczach nie będą mieli problemu z taką promocją.