Działania marketingowe

Forum sympatyków KS Ruch Chorzów
Wiadomość
Autor
Elmer
Posty: 10378
Rejestracja: 7 cze 2004, o 10:26
Lokalizacja: Lokal i Zacja
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7381 Post autor: Elmer » 4 sty 2024, o 14:10

Scypion pisze:
4 sty 2024, o 13:48
No to sprzedaz jest. Nakręcajcie kogo sie da. Dlugi rozbrat z futbolem, nowy trener, prezenty na zajaczka i wykręcmy dobra liczbe. Ponizej 30 k bedzie rozczarowaniem
Zajączek to na koniec marca jest. Na Gromniczną prędzej. 😎
Pierwszy raz przy Cichej: 10.06.1989 r. Ruch - Olimpia 2:1
Pierwszy wyjazd: 3.10.1992 r. Górnik - Ruch 1:1
Najwyższe zwycięstwo: 7:0 ze Stomilem Olsztyn. Najwyższa porażka: 0:6 z... Pogonią Siedlce.
Sukcesy, które świadomie przeżyłem: 1 mistrzostwo Polski, 1 wicemistrzostwo Polski, 3xbrązowy medal, Puchar Polski (1996), finał Pucharu Intertoto (1998).

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10153
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7382 Post autor: jajo » 4 sty 2024, o 14:24

scaneRboy pisze:
4 sty 2024, o 08:11
pomijając kwestie infrastrukturalne to uważam, że bilety powinny być droższe. Jak na UKOCHANY klub cena 10 złoty jest trochę uwłaczająca!

- popatrzcie se na cene frytek, kebaba, browara, pizzy, sznurówek, fajek, lodów, chusteczek do nosa, pasty do zębów... to są wydatki, których nawet nie zauważacie, a tygodniowo/miesięcznie wydajecie wielokrotnie więcej niż na ukochany klub.

Dodatkowo jak się czyta tu niektórych jak to trzeba walnąć pięścią w stół i zrobić w klubie porządek z tym czy tamtych to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać.
ale skad ta dycha?
od lat mam karnet i az sprawdzilem ceny.
nawet dziecko, w najtanszym sektorze, w karnecie, zaplaci za mecz prawie 20zl.
dorosly do mlyna prawie 40zl.
Nie ma na Ruch biletow za 10zł!

link do karnetow na wiosne
https://www.ksruch.com/w/karnety-wiosna ... XLw4KoXUDc
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

scaneRboy
Posty: 8311
Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
Lokalizacja: Klimzowiec
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7383 Post autor: scaneRboy » 4 sty 2024, o 15:20

No tak, człowiek kupuje karnet i przestaje zaglądać do cennika, ale... to i tak symboliczne ceny oraz były bilety po dychu, jak się przenieśliśmy na SŚ.
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.

NG1920
Posty: 1164
Rejestracja: 23 lis 2011, o 17:46
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7384 Post autor: NG1920 » 4 sty 2024, o 16:23

W ostatni dzień przed meczem chyba kilkukrotnie była promocja za dyszkę. Do tego te bilety za pół ceny dla "nowych" kibiców.
Jakoś trzeba jednak zbudować tą bazę kibicowską i choćby 1/5 wróciła na topowe mecze to to się już zwraca.

Chcieliście karnetu na rundę wiosenną? Jest
Chcieliście dwupaku na Wartę? Jest

Teraz pora na zapowiedzi filmowe, akcje plakatowe (kiedyś na FC sami drukowaliśmy zwykłe, proste czarno-białe plakaty na A4 i wieszaliśmy gdzie popadnie- nie trzeba czekać na ruch klubu) i jak największą korbę w mediach.

Mirek
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 12445
Rejestracja: 23 lis 2003, o 12:59
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7385 Post autor: Mirek » 4 sty 2024, o 17:12

Elmer pisze:
4 sty 2024, o 14:10
Scypion pisze:
4 sty 2024, o 13:48
No to sprzedaz jest. Nakręcajcie kogo sie da. Dlugi rozbrat z futbolem, nowy trener, prezenty na zajaczka i wykręcmy dobra liczbe. Ponizej 30 k bedzie rozczarowaniem
Zajączek to na koniec marca jest. Na Gromniczną prędzej. 😎
na Walentynki :P :P

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10153
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7386 Post autor: jajo » 4 sty 2024, o 17:21

Mirek pisze:
4 sty 2024, o 17:12
Elmer pisze:
4 sty 2024, o 14:10
Scypion pisze:
4 sty 2024, o 13:48
No to sprzedaz jest. Nakręcajcie kogo sie da. Dlugi rozbrat z futbolem, nowy trener, prezenty na zajaczka i wykręcmy dobra liczbe. Ponizej 30 k bedzie rozczarowaniem
Zajączek to na koniec marca jest. Na Gromniczną prędzej. 😎
na Walentynki :P :P
w sumie patrzac na liczbe kobiet na mecz na meczu ze Slaskiem, to nie bylaby glupia promocja.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

Michal578
Posty: 132
Rejestracja: 28 cze 2007, o 14:29
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7387 Post autor: Michal578 » 4 sty 2024, o 17:29

Jutro sprzedaż gdzie oni zgubili sektor 9G na który kupuje zwykle bilety, teraz pisze 8G a w cenniku nadal 9G

marek79
Posty: 7733
Rejestracja: 12 sty 2008, o 23:35
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7388 Post autor: marek79 » 4 sty 2024, o 19:37

Te 150-200 tys. z Cichej to chyba z całego sezonu :)
Popatrzcie jaka była frekwencja na Cichej i ceny biletów.

gerhat
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10289
Rejestracja: 19 sie 2002, o 11:34
Lokalizacja: wszyscy wiedzą
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7389 Post autor: gerhat » 4 sty 2024, o 22:09

marek79 pisze:
4 sty 2024, o 19:37
Te 150-200 tys. z Cichej to chyba z całego sezonu :)
Popatrzcie jaka była frekwencja na Cichej i ceny biletów.
Dochód z dnia meczu to nie tylko frekwencja, to różnica miedzy przychodami ze sprzedaży biletów, gadżetów, gastro itd a kosztami wynajmu, logistyki ochrony. Na C6 koszt wynajmu stadionu wynosił 0 (słownie: zero-złotych-polskich) zatem już na starcie mieliśmy kilkadziesiąt kafli w kieszeni.

Czy na SŚ da się zarabiać w dniu meczowym? Da się ale nie przy biletach za 20 zeta i to chyba bez względu ma frekwencję.
Mecz ze Śląskiem aczkolwiek fajny wizerunkowo ze względu na frekwencję i klikalność dochodu bezpośredniego nie przyniósł głownie ze względu na niskie ceny promocyjnych biletów dlatego takie promki to nie może być standard

marek79
Posty: 7733
Rejestracja: 12 sty 2008, o 23:35
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7390 Post autor: marek79 » 4 sty 2024, o 22:22

W dalszym ciągu ciężko mi uwierzyć w taki dochód.
Nawet licząc, że stadion był wynajmowany za 0 zł to już za media trzeba było zapłacić. Do tego ochrona, która kosztuje minimum kilkadziesiąt tys. zł. Na żarciu zarabia DUO FEST.
Prędzej dziś meczowy na Cichej jest w okolicach 50- 100 tys. I to jak jest komplet.

gerhat
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10289
Rejestracja: 19 sie 2002, o 11:34
Lokalizacja: wszyscy wiedzą
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7391 Post autor: gerhat » 4 sty 2024, o 22:40

Sądzisz że Duo Fest jest tam na krzywy ryj i klub nic z tego nie ma a loże komercyjne i gadżety w dniu meczu rozdawane są za darmo?
Koszt ochrony i mediów na SŚ i C6 wg ciebie to jest to samo? Masz słabe pojęcie o tych sprawach

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10153
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7392 Post autor: jajo » 5 sty 2024, o 00:28

z DUOFESTu w ten czy inny sposob mamy, ale z tych kioskow spozywczych juz nie.
prezes tez mowil, ze wynik ze Slaskiem nie byl tak satysfakcjonujacy, ze wzgledu na to, ze to byl 1 mecz. rozumiem, ze koszty adaptacji obiekty, chocby branding zostal wciagniety w koszty tego konkretnego spotkania. ciekawe jak bedzie wygladal taki bilans meczu z 30k na wiosne.

mam tez wrazenie, ze niezaleznie od stadionu klub nie wlicza w dochod karnetow, jakby to nie byl przychod z dnia meczowego (a proporcjonalnie jest) a calkowicie inna kategoria przychodu.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

heli
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 6209
Rejestracja: 26 maja 2005, o 14:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7393 Post autor: heli » 5 sty 2024, o 08:04

jajo pisze:
5 sty 2024, o 00:28
z DUOFESTu w ten czy inny sposob mamy, ale z tych kioskow spozywczych juz nie.
prezes tez mowil, ze wynik ze Slaskiem nie byl tak satysfakcjonujacy, ze wzgledu na to, ze to byl 1 mecz. rozumiem, ze koszty adaptacji obiekty, chocby branding zostal wciagniety w koszty tego konkretnego spotkania. ciekawe jak bedzie wygladal taki bilans meczu z 30k na wiosne.

mam tez wrazenie, ze niezaleznie od stadionu klub nie wlicza w dochod karnetow, jakby to nie byl przychod z dnia meczowego (a proporcjonalnie jest) a calkowicie inna kategoria przychodu.
trzeba pamiętać, że też w promocję na pierwszy mecz trochę poszło, a kilka z podmiotów organizujących zbiorczo mieli taniej bilety
Wystarczy by dobrzy ludzie nic nie robili, a zło zatriumfuje. E. Burke

piotrhalak
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 1355
Rejestracja: 3 lut 2008, o 20:58
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7394 Post autor: piotrhalak » 5 sty 2024, o 11:55

Panowie. Tak dla zobrazowania. Tylko mecz ze Śląskiem przyniósł dochód (i tak mniejszy, niż można było się spodziewać) pozostałe mecze to już strata.
takie tam

Buger
Posty: 1298
Rejestracja: 21 wrz 2005, o 17:18

Re: Działania marketingowe

#7395 Post autor: Buger » 15 sty 2024, o 11:33

Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć dlaczego sklep
Internetowy Ruchu wygląda jak wygląda (czyt kompletny brak artykułów) ? Jest tutaj ktoś kto mógłby takie pytanie zadać jeśli ma jakiś kontakt z ludźmi pracującymi w R? Jeśli klubu nie stać na zatrudnienie dodatkowej osoby dedykowanej tylko do ogarniania tematów sklepowych to jesteśmy niżej niż wszyscy myślimy pod względem organizacji.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot], MakeRson, niebieski98, pedro-sbl, WolnyLogin i 282 gości