http://www.ruchchorzow.com.pl/aktualnos ... p-i-tesco/
W razie jeszcze jakiś pytań zadzwoń do grzybka lub do klubu tam ostatnio są bardzo mili i pomocni ludzie i napewno Ci pomogą .
Czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty do 48h roboczych. Po zaksięgowaniu przychodzi mail z potwierdzeniem od SportBonus. Saldo można też sprawdzić tu: https://cwa.bpsupercard.pl/CWA/loginB2Cpage.bp
1. Ściągasz aplikację, aktywujesz link który dostałeś na pocztę (często leci do SPAMu)
Dziynki Daniel. Tak jak pisołeś, som datki.daniel1222 pisze: ↑11 lut 2020, o 12:57Moze aktualizacja zrobila ci sie sama i juz masz najnowsza wersje. Otworz panel z lewej strony aplikacji i powinienes miec opcje "Datki" miedzy "Licytacje" a "Klub"
Jak mosz sklep Google to wejdź w moje aplikacje i tam są aktualizacje aplikacji jakie masz zainstakowane na smartfoniegucio77 pisze: ↑11 lut 2020, o 09:52Mom pytanko odnośnie tych dwóch nowych modułów w apce.
,,Każdy użytkownik aplikacji może teraz w dowolnym momencie dokonać dowolnej wpłaty na konkretny cel, na który w danym momencie zbierane są środki. Druga nowa możliwość wsparcia to SMS-y Premium. Oba narzędzia są bardzo proste w obsłudze, „Niebieskich” można wesprzeć właściwie w kilkanaście sekund."
Probowoł żech zrobć aktualizacja, wloz żech do sklepu, kliknołech w apka Ruchu i niy pokazuje sie mi nikaj ,,aktualizuj" no i co za tym idzie włażonc w ,, cele Ruchu " to idzie wspomóc ino przez zwrotki.
Poprowcie mie jak coś robia źle, abo doradcie mi coś żeby to łogarnąć.
Na pewno masz kasę na koncie?
Użytkownicy przeglądający to forum: kroy i 149 gości