Działania marketingowe
- Scypion
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 8016
- Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57
Re: Działania marketingowe
Otoz to. Jestesmy w ciemnnej du***. Bolszewicy jakąs promocje robia w Tarnowskich gorach, cos tam krecili w Bielszowicach, jak gdzies jada to widac jakim busem sie przemieszczaja. A my? Dwoch synkow wysłalismy ostatnio do przedszkola i jest news.
- Rickenn10
- Posty: 3825
- Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:02
- Lokalizacja: 1920
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
My to chyba jako jedyni nawet autokaru nie mamy.
Już nawet GKS Jastrzębie ma swój autokar czy Rekord B-B.
Nawet drużyny siatkarskie w większości posiadają swoje. Nie możemy się dumnie pokazać tylko jeździmy jak wycieczka szkolna.
Dużo jest takich rzeczy które składają się na całokształt tego jak jesteśmy obecnie postrzegani.
- HullCityFC
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 3516
- Rejestracja: 6 kwie 2012, o 20:40
- Lokalizacja: England
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Tylko, ze tu panuje narracja ze jeszcze 5 lat temu bylismy w du*** i trzeba dziekowac za to co mamy. Od II ligi w klubie jest balagan organizacyjny. Najlepiej to wygladalo w III lidze. Dwa awanse wszystko przyciemnily
Sory, ale misja pana Siemianowskiego minela. Czas na zmiany i na nowe spojrzenie.
Marketing lezy, Akademia lezy, sklep klubowy lezy, koszulki meczowe dramat, nie mamy ani stadionu ani centrum treningowego. My sie uwazamy na top?
Albo bawimy sie w zawodowy futbol albo nie.
Sory, ale misja pana Siemianowskiego minela. Czas na zmiany i na nowe spojrzenie.
Marketing lezy, Akademia lezy, sklep klubowy lezy, koszulki meczowe dramat, nie mamy ani stadionu ani centrum treningowego. My sie uwazamy na top?
Albo bawimy sie w zawodowy futbol albo nie.
- Scypion
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 8016
- Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57
Re: Działania marketingowe
Te kluby tez nie maja swoich autokarów, to są po prostu oklejone busy, ktore wynajmują. Ostatnio widziałem pieknie obrandowany autobus... Fortuny Głogówek. Ktora diabli wiedza w ktorej lidze gra. O takich rzeczach mówie. Wieczna bylejakość.Rickenn10 pisze: ↑24 paź 2024, o 14:11My to chyba jako jedyni nawet autokaru nie mamy.
Już nawet GKS Jastrzębie ma swój autokar czy Rekord B-B.
Nawet drużyny siatkarskie w większości posiadają swoje. Nie możemy się dumnie pokazać tylko jeździmy jak wycieczka szkolna.
Dużo jest takich rzeczy które składają się na całokształt tego jak jesteśmy obecnie postrzegani.
- Scypion
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 8016
- Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57
Re: Działania marketingowe
Te kluby tez nie maja swoich autokarów, to są po prostu oklejone busy, ktore wynajmują. Ostatnio widziałem pieknie obrandowany autobus... Fortuny Głogówek. Ktora diabli wiedza w ktorej lidze gra. O takich rzeczach mówie. Wieczna bylejakość. Abolutnie nie zgodzę się z tezą, że misja Seweryna Siemanowskiego się zakończyła. Ale twierdze i podtrzymuję, że profesjonalny klub musi rozbudować swoje kadry. Nie tylko sportowe. A tutaj ponownie wjeżdza temat układu włascicielskiego, zaraz potem stadionu i... co tu godac?Scypion pisze: ↑24 paź 2024, o 15:02Rickenn10 pisze: ↑24 paź 2024, o 14:11My to chyba jako jedyni nawet autokaru nie mamy.
Już nawet GKS Jastrzębie ma swój autokar czy Rekord B-B.
Nawet drużyny siatkarskie w większości posiadają swoje. Nie możemy się dumnie pokazać tylko jeździmy jak wycieczka szkolna.
Dużo jest takich rzeczy które składają się na całokształt tego jak jesteśmy obecnie postrzegani.
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10568
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
piszecie, ze twarde liczby a zarzucacie "wiare".
to ja odpowiadam twardymi liczbami.
kto w tym kraju 4 razy w pol roku (zalozmy ze w rok ze wzgledu na dziwny kalendarz) moze zebrac 30k publicznosc.
to sa twarde liczby.
jak dla mnie to moze 6 klubow.
w takich Kielcach czy Radomiu to maja problem z kompletami na duzo nizszym suficie, a Ty ich do nas porownujesz.
ciekawy watek i duzo ciekawych podwatkow, a czasu malo

rozpisze sie szerzej wieczorem.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
-
- Posty: 8387
- Rejestracja: 1 mar 2008, o 22:56
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Pewnie od poczatku sezonu 2023/24. Po awansie była zmiana systemu biletowego.Rickenn10 pisze: ↑24 paź 2024, o 09:31Pytanie za jaki okres te dane sąadamo_R pisze: ↑24 paź 2024, o 09:28W bazach klubów są zarejestrowani kibice, to głównie osoby, które choć raz rejestrowały zakup biletu na mecz, albo wzięły udział w akcjach promocyjnych i ich dane nadal mogą być wykorzystywane przez kluby np. do prowadzenia działań marketingowych.Rickenn10 pisze: ↑24 paź 2024, o 08:48Legia ponad 260mln przychodu.
Ciekawą statystyką jest liczba kibiców w bazie.
Niby 105k robi wrażenie ale jak sie okazuje więcej ma nawet Cracovia.
Nawet Raków ma więcej, Pogoń 160k nawet szczewa mają prawie 2x tyle co my.
Nawet taki Radomiak ma więcej o ponad 30%.
Legia to w ogóle poza skalą ponad pół miliona...
Ciekawe czy to statystyka ogólna czy obecnie z aktywnymi kartami i sprzedanymi biletami w całym sezonie per osoba.
Co nie zmienia faktu, że nasza baza nie jest tak wielka jakby się mogło wydawać
![]()
-
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 6588
- Rejestracja: 26 maja 2005, o 14:00
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
dokładnie tak u nas była zmiana systemu biletowego, oczywiście też trzeba pamiętać, że w wielu wypadkach jest to razem z gośćmi, którzy byli na danym stadionie, zresztą podejrzewam, że i u nas jest podobnie czyli w tym 100k, macie z 20k Widzewiaków, kilka k szczew, Legii i kilku jeszcze innych klubów, które były na ssl w dobrych liczbach czyli realnie od nas to póki co jakieś 60k, natomiast ze szględu na ten fakt, my dopiero tą bazę tworzymy
Wystarczy by dobrzy ludzie nic nie robili, a zło zatriumfuje. E. Burke
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10568
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
na poczatku, moze najmniej istotny watek.
zgadzam sie z zarzutami o autobus.
nie kojarze dokladnych argumentow przeciw, jakie byly w dziale WR, ale pamietam, ze mnie nie przekonywaly. to byl taki totalny "niedasizm". wszedzie sie da, ale u nas jest calkowicie inna sytuacja.
pamietam tez jak kiedys niebiescy.pl zrobili z tego zart primaaprillisowy, ze mamy nowy autobus. a to byl czas, ze pare ekip takie busy mialy.
dla mnie to jest zaniedbanie marketingu.
nie do konca rozumiem, jednak podawania go jako przyklad wielkosci, potencjalu etc.
rzecz do poprawy i tyle.
narracja jakby sie nic nie zmienialo jest niesprawiedliwa.
zwlaszcza biorac pod uwage ostatnie komunikaty o redukcji zadluzenia.
nie chodzi o narracje, ze 5 lat temu bylismy w du*** i teraz trzeba za wszystko dziekowac i nie miec ambicji.
chodzi o to, zeby miec swiadomosc dzwiganego garbu (prawie wszyscy go sobie zrzucali zakladajac nowe spolki), nieprzyjaznych okolicznosci (teraz przez zmiany w UM czesc sie zmienilo) i trudnosci wykonywaniu szybszsych, sprawniejszych ruchow w takiej sytuacji.
klub potrzebuje transferow do dzialu organizacyjnego.
tak 1-2 sprawnych managerow jak i zwyczajnych rąk do pracy.
tam na juz jest kilka etatow do stworzenia.
problem jest taki, ze zaraz lud bedzie tu burzyl, rzucal sie o wyplaty, zarzucal marnotrawstwo itd.
jak mozna sapac o to, ze Siemion sie usmiecha, to jak pojdzie sapac o to, ze jakis manager zarabia 20k, a specjalista 8.
takze zarzucacie przesadny optymizm, to odpowiedźcie na niego liczbami.
ktore to sa te kluby, ktore moga gromadzic po 30k czesciej niz 1-2 razy w roku?
ktos pisze, ze twarde liczby lajkami na socialach pokazuja, ze Zabole sa z przodu.
a ja odpowiem, ze twarde liczby frekwencyjne, ze jednak z tylu.
mimo to zgodze sie, ze potencjal na te chwile maja wiekszy, ciut ale jednak wiekszy.
osoba Podolskiego to szalony handicap.
z tym, ze jak moge ich nie lubic, to oni sa tak jak my klubem, ktory grzeje region, ktoremu sie kibicuje kilkadziesiat km od Zabrza.
to samo mozna powiedziec o Legii, Amice, Wisle i Widzewie.
zrozumiem jeszcze jak ktos uzna, ze kluby wojewodztwa jak Pogon, Jaga, czy Slask tez maja wiekszy potencjal, ze wzgledu na uprzywilejowana pozycje geograficzna.
mozna to skontrowac, ze to my jestesmy w najwiekszej metropolii i zeby taka Jaga mogla pobierac z 4milionowej ludnosci, to by sie musiala zapuscic do Warszawy albo Wilna.
wracajac do sociali pytanie jest tez takie, ile ktory klub w nie zainwestowal.
to nie zerojedynkowy wyznacznik popularnosci.
trzebaby sprawdzic naklady poswiecone na tych followersow. i poprzez wykup reklam, ale tez przez to ile osob nad tymi socialami pracuje.
domyslam sie, ze u nas to bedzie najmniej w jakims top20 w Polsce.
jeszcze inna kwestia jest to, jakie te media generuja ogladalnosci. ilu z followersow to tzw. martwi uzytkownicy, a ilu daje lajki etc.
z tego co kojarze to nasz YT juz np. czesto bywal w top3, a nawet wygrywal takie miesieczne rywalizacje mimo ogolnie 6 miejsca.
No i wracam do tego, ze ciagle mowimy o potencjale, a te nasze liczby: 4 frekwencja, 6 YT, 9 sociale, 6-10 klikalnosc to sa ciagle w czasach kryzysu.
zgadzam sie z zarzutami o autobus.
nie kojarze dokladnych argumentow przeciw, jakie byly w dziale WR, ale pamietam, ze mnie nie przekonywaly. to byl taki totalny "niedasizm". wszedzie sie da, ale u nas jest calkowicie inna sytuacja.
pamietam tez jak kiedys niebiescy.pl zrobili z tego zart primaaprillisowy, ze mamy nowy autobus. a to byl czas, ze pare ekip takie busy mialy.
dla mnie to jest zaniedbanie marketingu.
nie do konca rozumiem, jednak podawania go jako przyklad wielkosci, potencjalu etc.
rzecz do poprawy i tyle.
z tym sie tez nie zgodze.HullCityFC pisze: ↑24 paź 2024, o 14:17Tylko, ze tu panuje narracja ze jeszcze 5 lat temu bylismy w du*** i trzeba dziekowac za to co mamy. Od II ligi w klubie jest balagan organizacyjny. Najlepiej to wygladalo w III lidze. Dwa awanse wszystko przyciemnily
Sory, ale misja pana Siemianowskiego minela. Czas na zmiany i na nowe spojrzenie.
Marketing lezy, Akademia lezy, sklep klubowy lezy, koszulki meczowe dramat, nie mamy ani stadionu ani centrum treningowego. My sie uwazamy na top?
Albo bawimy sie w zawodowy futbol albo nie.
narracja jakby sie nic nie zmienialo jest niesprawiedliwa.
zwlaszcza biorac pod uwage ostatnie komunikaty o redukcji zadluzenia.
nie chodzi o narracje, ze 5 lat temu bylismy w du*** i teraz trzeba za wszystko dziekowac i nie miec ambicji.
chodzi o to, zeby miec swiadomosc dzwiganego garbu (prawie wszyscy go sobie zrzucali zakladajac nowe spolki), nieprzyjaznych okolicznosci (teraz przez zmiany w UM czesc sie zmienilo) i trudnosci wykonywaniu szybszsych, sprawniejszych ruchow w takiej sytuacji.
klub potrzebuje transferow do dzialu organizacyjnego.
tak 1-2 sprawnych managerow jak i zwyczajnych rąk do pracy.
tam na juz jest kilka etatow do stworzenia.
problem jest taki, ze zaraz lud bedzie tu burzyl, rzucal sie o wyplaty, zarzucal marnotrawstwo itd.
jak mozna sapac o to, ze Siemion sie usmiecha, to jak pojdzie sapac o to, ze jakis manager zarabia 20k, a specjalista 8.
takze zarzucacie przesadny optymizm, to odpowiedźcie na niego liczbami.
ktore to sa te kluby, ktore moga gromadzic po 30k czesciej niz 1-2 razy w roku?
ktos pisze, ze twarde liczby lajkami na socialach pokazuja, ze Zabole sa z przodu.
a ja odpowiem, ze twarde liczby frekwencyjne, ze jednak z tylu.
mimo to zgodze sie, ze potencjal na te chwile maja wiekszy, ciut ale jednak wiekszy.
osoba Podolskiego to szalony handicap.
z tym, ze jak moge ich nie lubic, to oni sa tak jak my klubem, ktory grzeje region, ktoremu sie kibicuje kilkadziesiat km od Zabrza.
to samo mozna powiedziec o Legii, Amice, Wisle i Widzewie.
zrozumiem jeszcze jak ktos uzna, ze kluby wojewodztwa jak Pogon, Jaga, czy Slask tez maja wiekszy potencjal, ze wzgledu na uprzywilejowana pozycje geograficzna.
mozna to skontrowac, ze to my jestesmy w najwiekszej metropolii i zeby taka Jaga mogla pobierac z 4milionowej ludnosci, to by sie musiala zapuscic do Warszawy albo Wilna.
wracajac do sociali pytanie jest tez takie, ile ktory klub w nie zainwestowal.
to nie zerojedynkowy wyznacznik popularnosci.
trzebaby sprawdzic naklady poswiecone na tych followersow. i poprzez wykup reklam, ale tez przez to ile osob nad tymi socialami pracuje.
domyslam sie, ze u nas to bedzie najmniej w jakims top20 w Polsce.
jeszcze inna kwestia jest to, jakie te media generuja ogladalnosci. ilu z followersow to tzw. martwi uzytkownicy, a ilu daje lajki etc.
z tego co kojarze to nasz YT juz np. czesto bywal w top3, a nawet wygrywal takie miesieczne rywalizacje mimo ogolnie 6 miejsca.
No i wracam do tego, ze ciagle mowimy o potencjale, a te nasze liczby: 4 frekwencja, 6 YT, 9 sociale, 6-10 klikalnosc to sa ciagle w czasach kryzysu.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
-
- Posty: 1639
- Rejestracja: 23 lis 2011, o 17:46
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Wszystko to, jak i cały ten temat i nie tylko można podsumować jednym zdaniem. Jak chcemy być zdrowym i solidnym klubem o dobrych podstawach, to większych wzmocnień potrzebujemy w kadrach i strukturach organizacyjnych (mowa o specjalistach, a nie samych etatach), niż w trzonie sportowym.
- Radvan138
- Posty: 2617
- Rejestracja: 19 lip 2011, o 15:56
- Lokalizacja: iRys
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Potrzeba specjalistow a narazie mamy wolontariuszy. Na specjalistow trzeba kasy, ktora bez specjalistow ciezko jest zarobic. Mnie ciagle zastanawia odejscie Marka i calkowite usuniecie sie ze sceny Marcina. Tego pierwszego chyba najbardziej brakuje.NG1920 pisze: ↑25 paź 2024, o 15:54Wszystko to, jak i cały ten temat i nie tylko można podsumować jednym zdaniem. Jak chcemy być zdrowym i solidnym klubem o dobrych podstawach, to większych wzmocnień potrzebujemy w kadrach i strukturach organizacyjnych (mowa o specjalistach, a nie samych etatach), niż w trzonie sportowym.
Pasja jest fajna i w ogole, ale my potrzebujemy mocnych struktur i ludzi ktorzy znaja sie i sa dobrzy jak nie najlepsi w swojej robocie. Jak sa do tego jeszcze naszyki kibicami to juz w ogole plus
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 3 sie 2024, o 10:36
Re: Działania marketingowe
Potrzeba właściciela z hajsem, króry będzie chciał sięgnąć w sporcie po krajowe trofea. Inaczej się nie da.
- kroy
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1795
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 14:39
- Lokalizacja: Siemce
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Ja powiem przekornie, ze lepszy sprawny legionista niż mało sprawny Niebieski.Radvan138 pisze: ↑25 paź 2024, o 16:35Potrzeba specjalistow a narazie mamy wolontariuszy. Na specjalistow trzeba kasy, ktora bez specjalistow ciezko jest zarobic. Mnie ciagle zastanawia odejscie Marka i calkowite usuniecie sie ze sceny Marcina. Tego pierwszego chyba najbardziej brakuje.NG1920 pisze: ↑25 paź 2024, o 15:54Wszystko to, jak i cały ten temat i nie tylko można podsumować jednym zdaniem. Jak chcemy być zdrowym i solidnym klubem o dobrych podstawach, to większych wzmocnień potrzebujemy w kadrach i strukturach organizacyjnych (mowa o specjalistach, a nie samych etatach), niż w trzonie sportowym.
Pasja jest fajna i w ogole, ale my potrzebujemy mocnych struktur i ludzi ktorzy znaja sie i sa dobrzy jak nie najlepsi w swojej robocie. Jak sa do tego jeszcze naszyki kibicami to juz w ogole plus
Praca to jedno a miłość do klubu to drugie. Oczywiście, ze gdy udaje się to połączyć to sytuacja jest idealna - jest to jednak bardzo ciężkie
Ale ja widzę , że świat już prawie runął.. I co ?
I mam ku*** dobry humor !
I mam ku*** dobry humor !
-
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1186
- Rejestracja: 1 sie 2018, o 18:27
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
HullCityFC pisze: ↑24 paź 2024, o 14:17Tylko, ze tu panuje narracja ze jeszcze 5 lat temu bylismy w du*** i trzeba dziekowac za to co mamy. Od II ligi w klubie jest balagan organizacyjny. Najlepiej to wygladalo w III lidze. Dwa awanse wszystko przyciemnily
Sory, ale misja pana Siemianowskiego minela. Czas na zmiany i na nowe spojrzenie.
Ta narracja, że chwilę temu graliśmy na zadupiach, wyczerpała się bardzo słusznie.
Nie zgodzę się co do Siemiona. To przede wszystkim uczciwy człowiek. Popełnia błędy, ale mnie to nie dziwi przy tylu zmiennych. Podjął się niemożliwego i dajmy mu szansę, bo zasługuje na nią jak nikt inny.
-
- Posty: 10185
- Rejestracja: 7 cze 2004, o 10:26
- Lokalizacja: Lokal i Zacja
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Zgadzam się. Wolę uczciwego, popełniającego błędy Siemiona niż złodzieja. A kilku tych drugich już było. Nigdy więcej.
Pierwszy raz przy Cichej: 10.06.1989 r. Ruch - Olimpia 2:1
Pierwszy wyjazd: 3.10.1992 r. Górnik - Ruch 1:1
Najwyższe zwycięstwo: 7:0 ze Stomilem Olsztyn. Najwyższa porażka: 0:6 z... Pogonią Siedlce.
Sukcesy, które świadomie przeżyłem: 1 mistrzostwo Polski, 1 wicemistrzostwo Polski, 3xbrązowy medal, Puchar Polski (1996), finał Pucharu Intertoto (1998).
Pierwszy wyjazd: 3.10.1992 r. Górnik - Ruch 1:1
Najwyższe zwycięstwo: 7:0 ze Stomilem Olsztyn. Najwyższa porażka: 0:6 z... Pogonią Siedlce.
Sukcesy, które świadomie przeżyłem: 1 mistrzostwo Polski, 1 wicemistrzostwo Polski, 3xbrązowy medal, Puchar Polski (1996), finał Pucharu Intertoto (1998).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: BandzioR, Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 79 gości