Działania marketingowe
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10612
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
https://www.ggmgastro.com/pl-pl-pln/kos ... RkQAvD_BwE
zebyscie mieli pojecie o czym rozmawiamy.
bo wydaje mi sie, ze liczycie sobie ceny sprzetow jak do prywatnego mieszkania.
wieksze mieszkanie ciezko wyremontowac za 100k, a wy chcecie za tyle wyremontowac dupny lokal gastronimiczny.
ta knajpa w wersji lekko zmodyfikoawnej to bedzie ciulstwo.
tam by trzeba zrobic od cholery rzeczy od nowa.
kible, pewnie cala instalacje, skoro wiecznie mieli z tym problem.
te lawostoly to przynajmniej odreaustarowac.
calosc telewizorow, naglosnienia etc.
no i najdrozsza rzecz kuchnia. bo to na pewno nie jest tak, ze tam 2 lata stoja stare piece i wszystko sie nadaje do korzystania.
zebyscie mieli pojecie o czym rozmawiamy.
bo wydaje mi sie, ze liczycie sobie ceny sprzetow jak do prywatnego mieszkania.
wieksze mieszkanie ciezko wyremontowac za 100k, a wy chcecie za tyle wyremontowac dupny lokal gastronimiczny.
ta knajpa w wersji lekko zmodyfikoawnej to bedzie ciulstwo.
tam by trzeba zrobic od cholery rzeczy od nowa.
kible, pewnie cala instalacje, skoro wiecznie mieli z tym problem.
te lawostoly to przynajmniej odreaustarowac.
calosc telewizorow, naglosnienia etc.
no i najdrozsza rzecz kuchnia. bo to na pewno nie jest tak, ze tam 2 lata stoja stare piece i wszystko sie nadaje do korzystania.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
-
- Posty: 945
- Rejestracja: 27 wrz 2005, o 19:47
- Lokalizacja: TATOOINE
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Nie widziałeś a oceniasz, w niemczech ta przyczepka na każdym festiwalu zarabia grube tysiące euro na czysto dziennieAdam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 14:53Ja nie myślę o robocie po łebkach, pospawać, odkupić najtańszy szajs i jazda. Dałem tylko przykład, ze jak chcesz coś zrobić to zrób to solidnie. Jeśli mowa o knajpie, to jasne, możesz odmalować, postawić kegi w browcem, i już możesz kasować. Jeśli chcesz mieć jakość, to nie możesz iść na skróty. I tak jak kolega wyżej wspomniał, najdroższy jest sprzęt gastronomiczny.

OFICJALNY KLUB ŚLONZOKÓW/R\, NIY GOROLI, NIY LWOWIOKÓW
- kroy
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1811
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 14:39
- Lokalizacja: Siemce
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
No to otwieraj knajpe, chętnie wpadnęmaxior pisze: ↑17 paź 2024, o 14:57Klamki ze złota?jajo pisze: ↑17 paź 2024, o 14:20a część gastronomiczna?
to są najdroższe rzeczy.
Stara delta, warka to pol banki w wersji ekonomicznej.
a realnie to kolo miliona.
ps. jakby to oczywiscie nie mialo byc wszystko jak Warce (z zatkanym wiecznie kiblem), 20 letnimi telwizorami i doklejona eRka.No chyba ze TV za pół mln. Knajpa juz jest, trzeba tylko lekko zmodyfikowac.
Ale ja widzę , że świat już prawie runął.. I co ?
I mam ku*** dobry humor !
I mam ku*** dobry humor !
- Adam1983
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 2629
- Rejestracja: 7 paź 2009, o 10:48
- Lokalizacja: Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Aaa to stąd ino ten grill. Oni tam ino wursty i kapusta wpieprzają, więc wymagań nie mają, dlatego taki hajsJEDI_V pisze: ↑17 paź 2024, o 16:12Nie widziałeś a oceniasz, w niemczech ta przyczepka na każdym festiwalu zarabia grube tysiące euro na czysto dziennieAdam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 14:53Ja nie myślę o robocie po łebkach, pospawać, odkupić najtańszy szajs i jazda. Dałem tylko przykład, ze jak chcesz coś zrobić to zrób to solidnie. Jeśli mowa o knajpie, to jasne, możesz odmalować, postawić kegi w browcem, i już możesz kasować. Jeśli chcesz mieć jakość, to nie możesz iść na skróty. I tak jak kolega wyżej wspomniał, najdroższy jest sprzęt gastronomiczny.![]()

-
- Posty: 945
- Rejestracja: 27 wrz 2005, o 19:47
- Lokalizacja: TATOOINE
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Pewnie dla ciebie footrack musi mieć frutti di mare i wysublimowane smaki i dania, sam cel footrafków to proste i szybkie danie do zjedzenia z ręki w kilka minut i tanio, ale ty wiesz lepiej, następne dwie lewe ręce co wszystko zlecają, wszystko widział i wszystko wie. Bez odbioru bo nie zamierzam się z koniem kopać.Adam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 19:14Aaa to stąd ino ten grill. Oni tam ino wursty i kapusta wpieprzają, więc wymagań nie mają, dlatego taki hajsJEDI_V pisze: ↑17 paź 2024, o 16:12Nie widziałeś a oceniasz, w niemczech ta przyczepka na każdym festiwalu zarabia grube tysiące euro na czysto dziennieAdam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 14:53Ja nie myślę o robocie po łebkach, pospawać, odkupić najtańszy szajs i jazda. Dałem tylko przykład, ze jak chcesz coś zrobić to zrób to solidnie. Jeśli mowa o knajpie, to jasne, możesz odmalować, postawić kegi w browcem, i już możesz kasować. Jeśli chcesz mieć jakość, to nie możesz iść na skróty. I tak jak kolega wyżej wspomniał, najdroższy jest sprzęt gastronomiczny.![]()
Hylę czoła i gratuluję sukcesu.
OFICJALNY KLUB ŚLONZOKÓW/R\, NIY GOROLI, NIY LWOWIOKÓW
-
- Posty: 7489
- Rejestracja: 12 sty 2008, o 23:35
- Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Pewnie to ten co w kebabie kraftowe mięso z bułką wypiekaną na miejscu.JEDI_V pisze: ↑18 paź 2024, o 07:35Pewnie dla ciebie footrack musi mieć frutti di mare i wysublimowane smaki i dania, sam cel footrafków to proste i szybkie danie do zjedzenia z ręki w kilka minut i tanio, ale ty wiesz lepiej, następne dwie lewe ręce co wszystko zlecają, wszystko widział i wszystko wie. Bez odbioru bo nie zamierzam się z koniem kopać.Adam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 19:14Aaa to stąd ino ten grill. Oni tam ino wursty i kapusta wpieprzają, więc wymagań nie mają, dlatego taki hajsJEDI_V pisze: ↑17 paź 2024, o 16:12Nie widziałeś a oceniasz, w niemczech ta przyczepka na każdym festiwalu zarabia grube tysiące euro na czysto dziennieAdam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 14:53Ja nie myślę o robocie po łebkach, pospawać, odkupić najtańszy szajs i jazda. Dałem tylko przykład, ze jak chcesz coś zrobić to zrób to solidnie. Jeśli mowa o knajpie, to jasne, możesz odmalować, postawić kegi w browcem, i już możesz kasować. Jeśli chcesz mieć jakość, to nie możesz iść na skróty. I tak jak kolega wyżej wspomniał, najdroższy jest sprzęt gastronomiczny.![]()
Hylę czoła i gratuluję sukcesu.
Kto był na San Siro a podejrzewam, że na innych też znajdzie to widział, że tam w dniu meczu stoi z 50-80 foodtruckow na bazie tira lub autobusu sprzedające najprostsze panini w cenie 6-8 euro. Wszystkie oświetlone z muzyką tworzą otoczkę meczu. Tam znajdzie się najprostsze jedzenie typu kanapki czy frytki z burgerami robionymi w 2-3 minuty.
- Adam1983
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 2629
- Rejestracja: 7 paź 2009, o 10:48
- Lokalizacja: Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Wypraszam sobie. Doskonale wiem co to jest i czym się to je. Lubie owoce morza a wczoraj odziwo jadłem kebsa w cieście ze średnimJEDI_V pisze: ↑18 paź 2024, o 07:35Pewnie dla ciebie footrack musi mieć frutti di mare i wysublimowane smaki i dania, sam cel footrafków to proste i szybkie danie do zjedzenia z ręki w kilka minut i tanio, ale ty wiesz lepiej, następne dwie lewe ręce co wszystko zlecają, wszystko widział i wszystko wie. Bez odbioru bo nie zamierzam się z koniem kopać.Adam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 19:14Aaa to stąd ino ten grill. Oni tam ino wursty i kapusta wpieprzają, więc wymagań nie mają, dlatego taki hajsJEDI_V pisze: ↑17 paź 2024, o 16:12Nie widziałeś a oceniasz, w niemczech ta przyczepka na każdym festiwalu zarabia grube tysiące euro na czysto dziennieAdam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 14:53Ja nie myślę o robocie po łebkach, pospawać, odkupić najtańszy szajs i jazda. Dałem tylko przykład, ze jak chcesz coś zrobić to zrób to solidnie. Jeśli mowa o knajpie, to jasne, możesz odmalować, postawić kegi w browcem, i już możesz kasować. Jeśli chcesz mieć jakość, to nie możesz iść na skróty. I tak jak kolega wyżej wspomniał, najdroższy jest sprzęt gastronomiczny.![]()
Hylę czoła i gratuluję sukcesu.

-
- Posty: 100
- Rejestracja: 24 wrz 2017, o 20:45
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
o, wojna o wurst - dawno nie było 

- Radvan138
- Posty: 2626
- Rejestracja: 19 lip 2011, o 15:56
- Lokalizacja: iRys
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
za***iscie. Konkurencja jest duza a robiac taki przychod to serio sukces. Graty. Co tam sprzedajesz?JEDI_V pisze: ↑17 paź 2024, o 16:12Nie widziałeś a oceniasz, w niemczech ta przyczepka na każdym festiwalu zarabia grube tysiące euro na czysto dziennieAdam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 14:53Ja nie myślę o robocie po łebkach, pospawać, odkupić najtańszy szajs i jazda. Dałem tylko przykład, ze jak chcesz coś zrobić to zrób to solidnie. Jeśli mowa o knajpie, to jasne, możesz odmalować, postawić kegi w browcem, i już możesz kasować. Jeśli chcesz mieć jakość, to nie możesz iść na skróty. I tak jak kolega wyżej wspomniał, najdroższy jest sprzęt gastronomiczny.![]()
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 1 wrz 2022, o 17:42
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Currywurst i frytki tam sprzedaje.Radvan138 pisze: ↑18 paź 2024, o 12:29za***iscie. Konkurencja jest duza a robiac taki przychod to serio sukces. Graty. Co tam sprzedajesz?JEDI_V pisze: ↑17 paź 2024, o 16:12Nie widziałeś a oceniasz, w niemczech ta przyczepka na każdym festiwalu zarabia grube tysiące euro na czysto dziennieAdam1983 pisze: ↑17 paź 2024, o 14:53Ja nie myślę o robocie po łebkach, pospawać, odkupić najtańszy szajs i jazda. Dałem tylko przykład, ze jak chcesz coś zrobić to zrób to solidnie. Jeśli mowa o knajpie, to jasne, możesz odmalować, postawić kegi w browcem, i już możesz kasować. Jeśli chcesz mieć jakość, to nie możesz iść na skróty. I tak jak kolega wyżej wspomniał, najdroższy jest sprzęt gastronomiczny.![]()
-
- Posty: 1728
- Rejestracja: 14 maja 2022, o 17:02
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Cieszy że wywiązała się dyskusja na ten temat. Kwota dostosowania tego lokalu do jakichś użytkowych standardów oczywiście może być bardzo różna, samo odświeżenie lokalu nie powinno kosztować fortuny, bo akurat drewniano-ceglany wystrój wygląda dobrze, a też sama koncepcja tapet z wycinkami starych gazet (jaka była w Warce) również byłaby ciekawym rozwiązaniem w kontekście naszego klubu i naszej historii. Niektórzy pisali o kosztach sprzętu gastronomicznego - zgoda, że tutaj nie ma mowy o drodze na skróty, ale pytanie czy ten lokal ma być również na takim poziomie gastro jaki ma np. Widzew, czy ma to być raczej pub, na zasadzie serwowania prostych przekąsek do piwa + dart, bilard i szpile w TV. Nie wiem czy na kolejną restaurację jest po prostu u nas klient.
- jalboss
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1327
- Rejestracja: 12 sie 2002, o 07:50
- Lokalizacja: gdzieniegdzie!
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Ludzie, klub nie daje rady ze sklepem internetowym (dawno nie kupowałem, więc sorry jak coś się zmieniło), a wy chcecie profesjonalną knajpę im dać do prowadzenia.
Najpierw stabilizacja sportowa potem rozwój pozasportowy - oczywiście nie dotyczy sklepu klubowego, bo ten również powinien się rozwijać.
Najpierw stabilizacja sportowa potem rozwój pozasportowy - oczywiście nie dotyczy sklepu klubowego, bo ten również powinien się rozwijać.
NIEBIESCY KIBICE MÓWIĄ...
- kroy
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1811
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 14:39
- Lokalizacja: Siemce
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Mavo1920 pisze: ↑18 paź 2024, o 18:19Cieszy że wywiązała się dyskusja na ten temat. Kwota dostosowania tego lokalu do jakichś użytkowych standardów oczywiście może być bardzo różna, samo odświeżenie lokalu nie powinno kosztować fortuny, bo akurat drewniano-ceglany wystrój wygląda dobrze, a też sama koncepcja tapet z wycinkami starych gazet (jaka była w Warce) również byłaby ciekawym rozwiązaniem w kontekście naszego klubu i naszej historii. Niektórzy pisali o kosztach sprzętu gastronomicznego - zgoda, że tutaj nie ma mowy o drodze na skróty, ale pytanie czy ten lokal ma być również na takim poziomie gastro jaki ma np. Widzew, czy ma to być raczej pub, na zasadzie serwowania prostych przekąsek do piwa + dart, bilard i szpile w TV. Nie wiem czy na kolejną restaurację jest po prostu u nas klient.
Ta dyskusja to jest science-fiction porównywalne do tematu o stadionie

Ale ja widzę , że świat już prawie runął.. I co ?
I mam ku*** dobry humor !
I mam ku*** dobry humor !
-
- Posty: 1507
- Rejestracja: 10 kwie 2018, o 18:19
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
tyle w temacie. trzeci stacjonarny otwarty ale i tak wszystko leży. gdzie dopiero otwierać milion lokali usługowych na stadionie.jalboss pisze: ↑18 paź 2024, o 20:10Ludzie, klub nie daje rady ze sklepem internetowym (dawno nie kupowałem, więc sorry jak coś się zmieniło), a wy chcecie profesjonalną knajpę im dać do prowadzenia.
Najpierw stabilizacja sportowa potem rozwój pozasportowy - oczywiście nie dotyczy sklepu klubowego, bo ten również powinien się rozwijać.
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10612
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
nie no, klub nie ma srodkow na taka inwestycje.
nie ma tez do tego ludzi. obecny sklad nie wyrabia z biezacymi tematami.
nie ma tez np. nikogo kto by pociagnal sprzedaz Chorzowskiego.
natomiast to nie znaczy, ze knajpa to jest sci-fi.
trzeba to zrobic przy wspolpracy z jakims gastronomem.
Ruch daje brand oficjalnej knajpy kibicow, wysyla wg umowy zawodnikow co jakis czas, daje nr telefonu do legend, pomaga przy akcjach promocyjnych.
calosc inwestycji i prowadzenia lokalu lezy po stronie gastronoma.
strony dziela sie zyskami.
niech to bedzie do momentu splaty inwestycji 80-20 dla gastronoma. po wyjsciu na 0, juz np 50-50.
zalety:
- klub nie traci na tym zasobow ludzkich i finansowych
- klub moze zarobic bez ryzyka
- klub ma kolejne miejsce, w ktorym moze szerzyc indentyfikacje mieszkancow z klubem, rozwija przywiazanie.
- klub rozszerza swoja sprzedaz przez kolejny punkt, nie ma powodow, zeby barmanka nie mogla sprzedac bilet w sobote o 23 gosciowi, ktory moze sie skusi po 5 piwie, a w poniedzialek rano juz niekoniecznie. gadzety w jakiejs wezszej formule tez moglyby byc sprzedawane
- element dajacy podstawe do rozwoju marki "Chorzowskie"
nie ma tez do tego ludzi. obecny sklad nie wyrabia z biezacymi tematami.
nie ma tez np. nikogo kto by pociagnal sprzedaz Chorzowskiego.
natomiast to nie znaczy, ze knajpa to jest sci-fi.
trzeba to zrobic przy wspolpracy z jakims gastronomem.
Ruch daje brand oficjalnej knajpy kibicow, wysyla wg umowy zawodnikow co jakis czas, daje nr telefonu do legend, pomaga przy akcjach promocyjnych.
calosc inwestycji i prowadzenia lokalu lezy po stronie gastronoma.
strony dziela sie zyskami.
niech to bedzie do momentu splaty inwestycji 80-20 dla gastronoma. po wyjsciu na 0, juz np 50-50.
zalety:
- klub nie traci na tym zasobow ludzkich i finansowych
- klub moze zarobic bez ryzyka
- klub ma kolejne miejsce, w ktorym moze szerzyc indentyfikacje mieszkancow z klubem, rozwija przywiazanie.
- klub rozszerza swoja sprzedaz przez kolejny punkt, nie ma powodow, zeby barmanka nie mogla sprzedac bilet w sobote o 23 gosciowi, ktory moze sie skusi po 5 piwie, a w poniedzialek rano juz niekoniecznie. gadzety w jakiejs wezszej formule tez moglyby byc sprzedawane
- element dajacy podstawe do rozwoju marki "Chorzowskie"
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: 19gorek20, Bamboleo1, Google [Bot], Google Adsense [Bot], OSH i 59 gości