Działania marketingowe

Forum sympatyków KS Ruch Chorzów
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Bartorus
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 2397
Rejestracja: 24 paź 2015, o 14:50
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7486 Post autor: Bartorus » 17 cze 2024, o 11:31

klimz(R)owiec pisze:
16 cze 2024, o 17:15
Za czasów patermana i smagora w ogóle nie wykorzystywano potencjału jakim są kibice i ich portfele. Zero ciekawych gadżetów, koszulek, bluz, śmiesznie tanie karnety (w którymś z sezonów płaciłem chyba koło 70 zł za karnet w ekstraklasie). A po pieniądze do miasta, po linii najmniejszego oporu. Teraz z kolei poszło to w drugą stronę. OK, w 3 lidze sami chcieliśmy jak najwięcej przekazywać pieniędzy do klubu. Bilety w formie cegiełek, gadżety na 100lecie. Były to naprawdę fajne gadżety z pomysłem i do tego całkiem całkiem niezłej jakości + gadżety premium.

Aktualnie jest tak, że ciekawych gadżetów brak, koszulek i bluz jak na lekarstwo i słabej jakości, a ceny wypierdolone w kosmos. Nie uważacie, że z sytuacji gdzie w ogóle nie zwracano uwagi na to, żeby na kibicu zarobić, teraz zwyczajnie staliśmy się dojną krową? Miejmy do siebie szacunek i wymagajmy. Jesteśmy w stanie wydać sporo pieniędzy (i klub o tym doskonale wie) ale żądajmy jakości. Niech klub nie zasłania się ciągle #czasem odbudowy albo #ppd. Można było się zgadzać przez pewny czas na lecenie w ch*** ale ile można?

Mam wrażenie, że klub z pełną premedytacja rucha nas z kasy na zasadzie "no przecież na Ruch nie będziecie żałować prawda?"

Przypominam, kibice znacznie przyczyniają się do tego jak wygląda budżet klubu. Karnety, bilety, gadżety, WR. To są miliony złotych, a dalej się pojawią komentarze " najpierw wymagajmy od siebie". Zmierza to w złym kierunku. Obudźmy się. Otwórzcie sobie sklep internetowy i odpowiedzcie sobie, czy tak to powinno wyglądać?

Zero reakcji = pośrednie zgadzanie się na bylejakość. Miało iść stopniowo do przodu, mieliśmy się rozwijać, a robimy kolejny krok do tyłu.

Drogi Wielki Ruchu, czy jest szansa na jakąś reakcje z waszej strony w tym temacie?
Jedną z takich reakcji jest organizacja spotkania z przedstawicielami klubu na walnym. Pozwoli to przekazać jak najwięcej uwag od członków i zastrzeżeń. Dodatkowo będziemy chcieli usłyszeć ile zapowiedzi z zimowego spotkania, zwłaszcza dotyczących sklepu, udało się zrealizować lub na jakim są etapie.

gerhat
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10237
Rejestracja: 19 sie 2002, o 11:34
Lokalizacja: wszyscy wiedzą
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7487 Post autor: gerhat » 17 cze 2024, o 13:14

HullCityFC pisze:
16 cze 2024, o 22:16
Przecież ten syf w klubie trwa od 2021 roku. Jedyny rok gdzie to smigalo to był okres 2019-20 gdy dotyczyło to obchodów 100-lecia. Awanse całkowicie przysłoniły oczy wielu osobom. Cały dział marketingu to jest porażka.

Wysyłka zagraniczna to jest w ogóle dramat. Ludzie zamawiali rzeczy warte kilkaset złotych lub wiecej, a wysyłki nie były realizowane lub były mylone, a kontakt z klubem praktycznie zerowy.

Organizacyjnie to jesteśmy w III lidze.
Rozumiem podnoszenie poprzeczki marketingowi, sklepowi czy w ogóle klubowi ale pisanie o syfie w klubie to z grubsza przesada - komuś tu się czasy pomyliły

Radzionków
Posty: 41
Rejestracja: 18 maja 2010, o 18:35
Lokalizacja: WoRms (DE)
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7488 Post autor: Radzionków » 17 cze 2024, o 18:37

O sklepie i wysyłce za granicę a raczej jej braku już pisałem...szok przeżyłem w niedzielę gdy dostałem życzenia urodzinowe SMS od Piasta...

staRvin
Posty: 1208
Rejestracja: 14 lip 2003, o 02:09
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7489 Post autor: staRvin » 17 cze 2024, o 21:01

gerhat pisze:
17 cze 2024, o 13:14
HullCityFC pisze:
16 cze 2024, o 22:16
Przecież ten syf w klubie trwa od 2021 roku. Jedyny rok gdzie to smigalo to był okres 2019-20 gdy dotyczyło to obchodów 100-lecia. Awanse całkowicie przysłoniły oczy wielu osobom. Cały dział marketingu to jest porażka.

Wysyłka zagraniczna to jest w ogóle dramat. Ludzie zamawiali rzeczy warte kilkaset złotych lub wiecej, a wysyłki nie były realizowane lub były mylone, a kontakt z klubem praktycznie zerowy.

Organizacyjnie to jesteśmy w III lidze.
Rozumiem podnoszenie poprzeczki marketingowi, sklepowi czy w ogóle klubowi ale pisanie o syfie w klubie to z grubsza przesada - komuś tu się czasy pomyliły
Tyz myślą że przesada bo jest dużo lepiej niż było. Licza ze wreszcie będą jakieś mycki z daszkiem, bo bajtel 4 letni durs mi godo że chce mycka z Ruchu. Dzień ojca się zbliża tyz szkoda że nie ma tych koszulek co były „z ojca na syna” dużo ludzi by pewnie kupiło. Może mie się zdowo ale choby my stanęli w miejscu jeśli chodzi nowe gadżety i kolekcje.

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10607
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7490 Post autor: jajo » 19 cze 2024, o 18:49

HullCityFC pisze:
16 cze 2024, o 22:16
Przecież ten syf w klubie trwa od 2021 roku. Jedyny rok gdzie to smigalo to był okres 2019-20 gdy dotyczyło to obchodów 100-lecia. Awanse całkowicie przysłoniły oczy wielu osobom. Cały dział marketingu to jest porażka.

Wysyłka zagraniczna to jest w ogóle dramat. Ludzie zamawiali rzeczy warte kilkaset złotych lub wiecej, a wysyłki nie były realizowane lub były mylone, a kontakt z klubem praktycznie zerowy.

Organizacyjnie to jesteśmy w III lidze.
mysle, ze zasluga byl covid a nie stulecie.
po pierwsze nie organizujac co 2 tygodnie imprezy masowej, ograniczone zasoby kadrowe w klubie mialy wiecej czasu, zeby zajac sie gadzetami.
po drugie, bo czesc pracownikow, ktora w Ruchu nie jest na pelnych etatach, miala duzo wolnego czasu i pewnie bardziej sie mogla w klub zaangazowac.
po trzecie, ludzie siedzieli w domach i mogli wiecej na Ruch wydac, bardziej sie "oplacalo" cos fajnego robic.
no i po 4 w sprzezeniu z punktem 3, to co pisales, czyli 100 lecie. jedyna taka rocznica za naszego zycia, kazdy chcial cos kupic. wiele pomyslow sie klebilo przez lata, zeby taie cos na 100 lecie robic.

ps. okreslenie "dział" to jest mocno na wyrost.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

19gorek20
Posty: 2519
Rejestracja: 16 cze 2009, o 19:30
Lokalizacja: ???
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7491 Post autor: 19gorek20 » 19 cze 2024, o 19:16

Tylko błagam niech nikt nie pisze że u nas się nie da
https://x.com/LegiaWarszawa/status/1802 ... QRwFA&s=19

Awatar użytkownika
MakeRson
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 298
Rejestracja: 27 sie 2009, o 11:58
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7492 Post autor: MakeRson » 19 cze 2024, o 19:29

Jakby się dało, to już by były 😝
Niebieskie Mysłowice

19gorek20
Posty: 2519
Rejestracja: 16 cze 2009, o 19:30
Lokalizacja: ???
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7493 Post autor: 19gorek20 » 20 cze 2024, o 23:35

zakonczenie roku szkolnego to moze klub powinien ruszyc z jakas akcja dla uczniow z czerwonym paskiem / swiadectwem / 5 z dowolnego przedmiotu albo cokolwiek zeby jutro i sobote zajrzeli do sklepu
Tak samo przespalismy dzien ojca ktory juz w niedziele a fajnych i ciekawych prezentow 0...

Awatar użytkownika
Radvan138
Posty: 2626
Rejestracja: 19 lip 2011, o 15:56
Lokalizacja: iRys
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7494 Post autor: Radvan138 » 21 cze 2024, o 10:49

19gorek20 pisze:
20 cze 2024, o 23:35
zakonczenie roku szkolnego to moze klub powinien ruszyc z jakas akcja dla uczniow z czerwonym paskiem / swiadectwem / 5 z dowolnego przedmiotu albo cokolwiek zeby jutro i sobote zajrzeli do sklepu
Tak samo przespalismy dzien ojca ktory juz w niedziele a fajnych i ciekawych prezentow 0...
Marketingowo to ten klub jest w spiaczce od min 3 lat

BROWAReq
Posty: 171
Rejestracja: 2 mar 2009, o 11:27
Lokalizacja: N K
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7495 Post autor: BROWAReq » 21 cze 2024, o 12:00

Przecież się poprawili - na Dzień Matki wydali ładne kubki, których nie dało się kupić po dwóch dniach już nigdzie bo zamówili ich tyle, że szkoda gadać. Teraz tego problemu nie ma z okazji Dnia Ojca, ponieważ... nie ma nic na tę okazję...

tomicher
Posty: 566
Rejestracja: 29 lip 2004, o 13:28
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7496 Post autor: tomicher » 21 cze 2024, o 12:15

BROWAReq pisze:
21 cze 2024, o 12:00
Przecież się poprawili - na Dzień Matki wydali ładne kubki, których nie dało się kupić po dwóch dniach już nigdzie bo zamówili ich tyle, że szkoda gadać.
To teraz już wiem dlaczego wspomnieli o nich na chyba 2 dni przed samym Dniem Matki, żeby czasem ktoś nie pomyślał żeby je kupić :wstyd: :hyhy: :rotfl:
Obrazek

tynbydziedobry
Posty: 1504
Rejestracja: 10 kwie 2018, o 18:19
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7497 Post autor: tynbydziedobry » 21 cze 2024, o 15:00

chcieliście kubki no to są :P

staRvin
Posty: 1208
Rejestracja: 14 lip 2003, o 02:09
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7498 Post autor: staRvin » 21 cze 2024, o 15:11

Szkoda że nie ma tych koszulek…

Awatar użytkownika
KamilPøl
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 116
Rejestracja: 17 gru 2023, o 23:20
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7499 Post autor: KamilPøl » 26 cze 2024, o 11:33

Uważam że trzeba pochwalić za koszulki RUCH x octagon bo naprawdę fajne.
1933•1934•1935•1936•1938•1951•1952•1953•1960•1968• 1974•1975•1979•1989

tomicher
Posty: 566
Rejestracja: 29 lip 2004, o 13:28
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#7500 Post autor: tomicher » 26 cze 2024, o 12:00

tynbydziedobry pisze:
21 cze 2024, o 15:00
chcieliście kubki no to są :P
nawet zdążyłem go tym razem kupić ! :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot], HullCityFC, OSH i 59 gości