Działania marketingowe

Forum sympatyków KS Ruch Chorzów
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Midway
Posty: 333
Rejestracja: 10 lut 2008, o 13:03
Lokalizacja: Świętochłowice-ZGODA
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5731 Post autor: Midway » 19 lip 2015, o 09:24

Dokładnie! Wstyd, żeby zabrakło picia...to nie są bułki, czy kanapki, które mogą zostać niesprzedane i zmarnowane...termin przydatności Coca-Coli, czy wody nie jest zbytnio krótki, więc tak ciężko zrobić zapasy na co najmniej 2 mecze?
Pierwszy mecz na Cichej 6: 10.04.2004: Ruch Chorzów 2-2 Podbeskidzie Bielsko Biała
Pierwszy wyjazd: Polonia Bytom 0-0 Ruch Chorzów 19.08.2006
Najwyższe zwycięstwo: Ruch Chorzów 6-0 Odra Opole 29.11.2024, Najwyższa porażka: Jagiellonia Białystok 6-0 Ruch Chorzów 15.09.2013
Sukcesy: 1 wicemistrzostwo Polski, 2x 3 miejsce, finał Pucharu Polski x2, awans do Ekstraklasy x2

heinRich
Posty: 4154
Rejestracja: 24 mar 2010, o 09:41
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5732 Post autor: heinRich » 19 lip 2015, o 09:40

Witek46 pisze:
Biszkopt pisze:Kibice sukcesu... tacy to przyjdą nawet za 30zł.
Nie sukcesu lecz jakości. Sukces w sporcie jest ważny ale nie gwarantowany. Gwarantowany musi być wysoki poziom widowiska. Muszą być piłkarze, którzy są w stanie go zapewnić, którzy mają umiejętności i serce do walki.
Jakość dotyczy też obiektu, gdzie mecze są rozgrywane, czystego klopa, miłej knajpy z piwem.
Wtedy kibice przyjdą nawet za 30 zł. A obecnie to rozrywka dla fanatyków, których jest tylu ilu jest.
Ciężko sie z Tobom niy zgodzić

[ Post napisany za posrednictwem urzadzenia mobilnego ]

marek79
Posty: 7491
Rejestracja: 12 sty 2008, o 23:35
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5733 Post autor: marek79 » 19 lip 2015, o 10:09

Midway pisze:Dokładnie! Wstyd, żeby zabrakło picia...to nie są bułki, czy kanapki, które mogą zostać niesprzedane i zmarnowane...termin przydatności Coca-Coli, czy wody nie jest zbytnio krótki, więc tak ciężko zrobić zapasy na co najmniej 2 mecze?

A jakie to sa zapasy na dwa mecze?

300 butelek czy 900 butelek?

[ Post napisany za posrednictwem urzadzenia mobilnego ]

SK1920R
Posty: 204
Rejestracja: 13 sie 2014, o 08:50
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5734 Post autor: SK1920R » 19 lip 2015, o 10:14

co do tych banerów to ogólnie akcja na duży plus
ciężko o cokolwiek co choćby trochę jest w stanie podrasować nasze el stadio, ale ten pomysł jak najbardziej trafiony
jakość tych banerów też chyba całkiem przyzwoita
jedynie to ich rozmieszczenie trochę bez sensu
tył trybuny głównej jest niewidoczny dla 80% kibiców, w dodatku ten mniejszy budynek (kotłownia?) stoi obok i zasłania cały efekt, a tam wpakowali największy baner
tą serię 14 majstrów też dali od strony hali, a tam mało kto przechodzi
natomiast na prostej, która przecież jest najważniejsza, bo pokazywana w TV i tam przewija się najwięcej kibiców to dali kilka banerów z klubowymi legendami
tam właśnie powinny być najlepsze banery a dali najgorsze
cała prosta powinna być opakowana najistotniejszymi banerami, czyli "14-krotni mistrzowie", "Legenda bez końca"
jakby je zrobić w miarę wysokie to widok w TV na pewno lepszy niż te familoki w oddali

pomysł bardzo dobry, ale lokalizacja banerów do poprawy

marek79
Posty: 7491
Rejestracja: 12 sty 2008, o 23:35
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5735 Post autor: marek79 » 19 lip 2015, o 10:25

No i te banery na prosty poprawiaja frekwencja na trybunach :) :) ;)

Zaslonic caly plot i nikt na koronie stoc niy bydzie.

[ Post napisany za posrednictwem urzadzenia mobilnego ]

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10640
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5736 Post autor: jajo » 19 lip 2015, o 13:32

SK1920R pisze:co do tych banerów to ogólnie akcja na duży plus
ciężko o cokolwiek co choćby trochę jest w stanie podrasować nasze el stadio, ale ten pomysł jak najbardziej trafiony
jakość tych banerów też chyba całkiem przyzwoita
jedynie to ich rozmieszczenie trochę bez sensu
tył trybuny głównej jest niewidoczny dla 80% kibiców, w dodatku ten mniejszy budynek (kotłownia?) stoi obok i zasłania cały efekt, a tam wpakowali największy baner
tą serię 14 majstrów też dali od strony hali, a tam mało kto przechodzi
natomiast na prostej, która przecież jest najważniejsza, bo pokazywana w TV i tam przewija się najwięcej kibiców to dali kilka banerów z klubowymi legendami
tam właśnie powinny być najlepsze banery a dali najgorsze
cała prosta powinna być opakowana najistotniejszymi banerami, czyli "14-krotni mistrzowie", "Legenda bez końca"
jakby je zrobić w miarę wysokie to widok w TV na pewno lepszy niż te familoki w oddali

pomysł bardzo dobry, ale lokalizacja banerów do poprawy
Mocno obrandowana jest ta część od storny trybuny, ale to akurat dobrze. Może tam wchdozi 10% widzów, ale w tym są działacze przyjezdni, sponsorzy i media. To przed nimi najważniejsze, żeby pokazywać się z tej mistrzowskiej strony.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

SK1920R
Posty: 204
Rejestracja: 13 sie 2014, o 08:50
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5737 Post autor: SK1920R » 19 lip 2015, o 18:24

OK, niech będzie, że na głównej też, ale jak już robić to całość porządnie
a właśnie najwięcej ludzi zobaczy to wszystko przed telewizorami, dlatego prosta powinna być najlepiej obwieszona
młodsze pokolenia w Polsce kojarzą nas niestety z przestarzałym stadionem, a to od razu kojarzy się z biedą
z kibiców w wieku 10-35 pewno niewielu wie, że jesteśmy najbardziej utytułowanym klubem w tym kraju - dla nich rozpoznawalne są Legia, Amika czy Wisła
dlatego na prostej powinien się pojawić dupny baner typu "14-krotni Mistrzowie", do tego gwiazdki i daty
też data powstania, albo coś a'la ten baner na "9" o dumie Górnego Śląska
może coś z historii (np. pierwszy herb klubowy albo coś o Powstaniach Śląskich)
dobrze też opakować sektor "5" i młyn, bo one są w ujęciu kamer TV
na chwilę obecną na prostej jest 8 banerów z ikonami klubowymi, ale one nie wnoszą żadnego przekazu ludziom co siedzą przed telewizorami na drugim krańcu Polski ("ot, dali fotki jakiś kopaczy, bo nie mają się czym pochwalić")

Awatar użytkownika
Scypion
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 8020
Rejestracja: 20 sie 2003, o 17:57

Re: Działania marketingowe

#5738 Post autor: Scypion » 19 lip 2015, o 18:42

jajo pisze:Akcja ma sens, ale to rozwiązanie w Chorzowie dość słabe. Tak jak napisałeś, pewnie w większości bilety pobrali ludzie co na Ruch chodzą i zamiast kupić bilet za 15zł, to kupili za złotówke.

Żeby miała sens trzeba ją połączyć z parafiami, zakładami pracy, szkołami, itd. Tzn Farorz X z parafii X bierze X ministrantów na mecz po 1zł. Wtedy można zakładać, że dla większości to będzie pierwszy mecz na Ruchu. Tak samo jakiś nauczyciel w szkole, czy kierownik swoich pracowników. Taka akcja ma duży sens. Akcja na zasadzie "niech ludzie z Chorzowa przyjdą odebrać bilety po złotówkę" już ma średni.

Nauczyciel w sobota Ci pojdzie kas z dzicmi? Nie znosz tych nieroboli

Awatar użytkownika
jajo
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 10640
Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5739 Post autor: jajo » 19 lip 2015, o 19:56

Znom, znom. Na taki Chorzów bydzie ciężko znaleźć 10, ale pewnie jest paru kibiców wśród tyj grupy zawodowyj.
Chodzi o ogólne założenie. Przyciąganie nowych, a nie robienie promocji do obecnych.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...

pbb
Posty: 335
Rejestracja: 15 kwie 2009, o 11:12
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5740 Post autor: pbb » 19 lip 2015, o 22:27

jajo pisze:Znom, znom. Na taki Chorzów bydzie ciężko znaleźć 10, ale pewnie jest paru kibiców wśród tyj grupy zawodowyj.
Chodzi o ogólne założenie. Przyciąganie nowych, a nie robienie promocji do obecnych.
Dokładnie, w tym kierunku to powinno być .. jakiś sztand w wikend np. na AKS-ie w Chorzowie czy - za tydzień we Plazie na Rudzie. Z banerem, że bilety za złotek.. Konkursy w radio, na jakichś portalach
Obniżanie cen obecnym klientom, już jak widać nie przynosi efektów. Niestety, bo obiektywnie przyznać trzeba że wczorajsza frekwencja przy tych ostatnich akcjach jest żenująca.

Awatar użytkownika
Duszello
Posty: 1553
Rejestracja: 8 kwie 2011, o 19:09
Lokalizacja: Niebieskie Świętochłowice
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5741 Post autor: Duszello » 19 lip 2015, o 23:30

Mi sie wydaje ze okres urlopowy tez swoje robi, dodatkowo skwar jak cholera ,kupa nad wodom, w ogrodku itd. Pora tez tako srednio.

[ Post napisany za posrednictwem urzadzenia mobilnego ]

19aRtuR20
Posty: 8387
Rejestracja: 1 mar 2008, o 22:56
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5742 Post autor: 19aRtuR20 » 19 lip 2015, o 23:37

Duszello pisze:Mi sie wydaje ze okres urlopowy tez swoje robi, dodatkowo skwar jak cholera ,kupa nad wodom, w ogrodku itd. Pora tez tako srednio.

[ Post napisany za posrednictwem urzadzenia mobilnego ]
Ino zawsze jest coś... robota, szkoła, urlop, rolada u teściowy, urodziny, wesele... za gorko, za zimno, leje, wieje... za wczas, za pozno, w piatek, w poniedziałek, w niedziela, w sobota...

MkF
Wspiera "Wielki Ruch"
Wspiera "Wielki Ruch"
Posty: 1328
Rejestracja: 23 paź 2004, o 11:50
Lokalizacja: GóRny Śląsk
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5743 Post autor: MkF » 20 lip 2015, o 00:06

19aRtuR20 pisze:
Duszello pisze:Mi sie wydaje ze okres urlopowy tez swoje robi, dodatkowo skwar jak cholera ,kupa nad wodom, w ogrodku itd. Pora tez tako srednio.

[ Post napisany za posrednictwem urzadzenia mobilnego ]
Ino zawsze jest coś... robota, szkoła, urlop, rolada u teściowy, urodziny, wesele... za gorko, za zimno, leje, wieje... za wczas, za pozno, w piatek, w poniedziałek, w niedziela, w sobota...
czas ustawić życie pod RUCH ! a nie na odwrót !! :super:

marek79
Posty: 7491
Rejestracja: 12 sty 2008, o 23:35
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5744 Post autor: marek79 » 20 lip 2015, o 00:49

Jakby byl nowy stadion klimatyzowany z salami bankietowymi to urodziny, roczki, chrzciny, impreza u tesciowy oraz deszcz , slonce, snieg nie bylby problemem :) :) ;)

[ Post napisany za posrednictwem urzadzenia mobilnego ]

viperR
Posty: 3405
Rejestracja: 14 maja 2010, o 07:46
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Re: Działania marketingowe

#5745 Post autor: viperR » 20 lip 2015, o 07:53

marek79 pisze:
Midway pisze:Dokładnie! Wstyd, żeby zabrakło picia...to nie są bułki, czy kanapki, które mogą zostać niesprzedane i zmarnowane...termin przydatności Coca-Coli, czy wody nie jest zbytnio krótki, więc tak ciężko zrobić zapasy na co najmniej 2 mecze?

A jakie to sa zapasy na dwa mecze?

300 butelek czy 900 butelek?

[ Post napisany za posrednictwem urzadzenia mobilnego ]
czas wprowadzic "kartki" i bedzie porzadek ;)
i kazdemu wystarczy ;)

poza tym kiedys byla juz chyba rozkmina ze tzw "catering" nie jest klubowy tylko chyba prywatna osoba to ma.. jesli jestem w bledzie to sorry. jesli to sie nie zmienilo to do Klubu akurat pretensji miec nie mozna.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], piotrhalak i 13 gości