Działania marketingowe
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10249
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
my to chyba prasujemy sami u siebie w klubie. nie zlecamy na zewnatrz.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
-
- Posty: 401
- Rejestracja: 2 sty 2010, o 12:27
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
- 19.TAUZEN.20
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 353
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 20:03
- Lokalizacja: Niebieskie Katowice
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Jeśli o mnie chodzi wchodząc na sklep czy internetowy czy to w którymś z dwóch stacjonarnych to widząc te niektóre koszulki / bluzy CZARNE, SZARE które dominują to masakra.. Wiele fajnych jest motywów w kolorze czarnym co dla mnie nie ma w ogóle podejścia jeśli chodzi o barwy, chcemy wielce się prezentować na niebiesko a dalej panuje jak widać na Ruchu moda na czarne / szare kolory.. o ile FC robią sobie takie rzeczy to myślę że klub mimo wszystko powinien iść w stronę BARW a nie różnorodności kolorów... Dodatkowo patrząc na co niektóre ceny to są tak wyyyyyjebane w kosmos że się aż ręce załamują. Ja rozumiem zarobek ale niestety nie raz nie dwa nie są to adekwatne ceny do asortymentu.. Teraz sobie niech klub pomyśli jak zaszczepić w młodych jakieś tam niebieskie serce jeśli np wielu z tych bajtli nie stać na np koszulkę czy spodenki itp..
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 1 wrz 2022, o 17:42
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Mi w asortymencie brakuje rzeczy minimalistycznych. Koszulki meczowe, tez powinnismy mieć dedykowane, a nie zwykle katalogowe, bo szczerze, wydając prawie 400zl, dostajemy trykoty, na których nawet herb jest naprasowany.
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 23 lis 2011, o 17:46
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Wepnę się tu z tematem, bo kojarzę, że kiedyś była walka z tego typu zagraniami w innych klubach. Na OLX jest gościu sprzedający drukowane flagi różnych klubów, w tym i naszego. Jakiś mail do marketingu czy coś, aby to zgłosić?
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1PG7Vv/
Wiem, że chyba Widzew/Lech takie coś tępił niedawno dość mocno.
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1PG7Vv/
Wiem, że chyba Widzew/Lech takie coś tępił niedawno dość mocno.
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: 5 sty 2009, o 21:21
- Lokalizacja: Chełm Śląski
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
No to biorąc pod uwagę stan naszej kadry, ceny za karnety i zawirowania że SŚ już wiemy, że karnety same się nie sprzedadzą. Zachęcam szanowny dział marketingu do jakichkolwiek prób opakowania tego "główna" w papierek, bo inaczej za moment będzie płacz, że nie sprzedaliśmy nawet połowy z tego co w zeszłym sezonie. Żeby nie było, że marudzę poniżej macie gotowy pomysł.
Za kilka złotych nakupić piłek, które podpisze pierwsza drużyna (jak już się ukonstytuuje). Piłki o wartości kolekcjonerskiej będą do odbioru począwszy od pierwszego meczu. Kolekcjonerską piłkę otrzymają tylko karnetowicze, w punktach stacjonarnych i podczas każdego meczu domowego, za okazaniem karnetu.
Koszt nieduży, a może pójdzie te kilkadziesiąt, kilkaset karnetów więcej i w końcu jakoś docenicie tych najwierniejszych, a nie tylko jak Załenski: dej, dej, dej.
Za kilka złotych nakupić piłek, które podpisze pierwsza drużyna (jak już się ukonstytuuje). Piłki o wartości kolekcjonerskiej będą do odbioru począwszy od pierwszego meczu. Kolekcjonerską piłkę otrzymają tylko karnetowicze, w punktach stacjonarnych i podczas każdego meczu domowego, za okazaniem karnetu.
Koszt nieduży, a może pójdzie te kilkadziesiąt, kilkaset karnetów więcej i w końcu jakoś docenicie tych najwierniejszych, a nie tylko jak Załenski: dej, dej, dej.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 kwie 2009, o 16:48
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Bardzo dobry pomysł. Jednak logistycznie (do podpisywania i transportu piłki muszą być napompowane - mowa o setkach piłek) i cenowo od piłek lepsze koszulki np. z herbem klubu itp.grzechub pisze: ↑14 cze 2024, o 13:59No to biorąc pod uwagę stan naszej kadry, ceny za karnety i zawirowania że SŚ już wiemy, że karnety same się nie sprzedadzą. Zachęcam szanowny dział marketingu do jakichkolwiek prób opakowania tego "główna" w papierek, bo inaczej za moment będzie płacz, że nie sprzedaliśmy nawet połowy z tego co w zeszłym sezonie. Żeby nie było, że marudzę poniżej macie gotowy pomysł.
Za kilka złotych nakupić piłek, które podpisze pierwsza drużyna (jak już się ukonstytuuje). Piłki o wartości kolekcjonerskiej będą do odbioru począwszy od pierwszego meczu. Kolekcjonerską piłkę otrzymają tylko karnetowicze, w punktach stacjonarnych i podczas każdego meczu domowego, za okazaniem karnetu.
Koszt nieduży, a może pójdzie te kilkadziesiąt, kilkaset karnetów więcej i w końcu jakoś docenicie tych najwierniejszych, a nie tylko jak Załenski: dej, dej, dej.
- lacky24
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 paź 2020, o 17:53
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Już kiedyś taka akcja była. Mnie w ogóle nie zachęciłaby do zakupu karnetu. Mam taką piłkę, nawet nie wiem gdzie leży, pewnie kurzy się gdzieś w kącie jakiejś szafy. Może dla nowego kibica byłoby to coś, ale dla starych kibiców zbędny element, który trafi w kąt. Ja nie prowadzę w domu muzeum. Co prawda jacyś kolekcjonerzy się trafią, ale to nie będzie 100% karnetowiczów. Kolekcjonerzy sami sobie kupią ball i zbiorą podpisy na własną rękę.grzechub pisze: ↑14 cze 2024, o 13:59No to biorąc pod uwagę stan naszej kadry, ceny za karnety i zawirowania że SŚ już wiemy, że karnety same się nie sprzedadzą. Zachęcam szanowny dział marketingu do jakichkolwiek prób opakowania tego "główna" w papierek, bo inaczej za moment będzie płacz, że nie sprzedaliśmy nawet połowy z tego co w zeszłym sezonie. Żeby nie było, że marudzę poniżej macie gotowy pomysł.
Za kilka złotych nakupić piłek, które podpisze pierwsza drużyna (jak już się ukonstytuuje). Piłki o wartości kolekcjonerskiej będą do odbioru począwszy od pierwszego meczu. Kolekcjonerską piłkę otrzymają tylko karnetowicze, w punktach stacjonarnych i podczas każdego meczu domowego, za okazaniem karnetu.
Koszt nieduży, a może pójdzie te kilkadziesiąt, kilkaset karnetów więcej i w końcu jakoś docenicie tych najwierniejszych, a nie tylko jak Załenski: dej, dej, dej.
Debiut na Cichej: 09.12.2006 Górny Śląsk - Polska
Debiut na Ruchu: 14.04.2007 Ruch - Zagłębie S.
Debiut na Ruchu: 14.04.2007 Ruch - Zagłębie S.
- _BiADACZ_
- Posty: 4497
- Rejestracja: 7 mar 2006, o 17:10
- Lokalizacja: wh
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
To było wtedy coś na zasadzie, że pierwsze 10 czy 100 osób dostało piłkę z ekstraklasy, a potem zaś co było z tymi piłkami. Nie pamiętam z jakiej już okazji, ale miałem dwie.
"Jesteśmy zawsze tam, gdzie nasz Ruch Chorzów gra..."
-
- Posty: 3451
- Rejestracja: 29 sty 2008, o 10:18
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Sklep AC MILAN:
https://store.acmilan.com/en-ee/collect ... -milan-man
95% to czerwony lub czarny.
Tego oczekuję też w naszym sklepie. Granat, jasnoniebieski czy niebieski plus biały. Proste. Można mieszać, melanż itd.
https://store.acmilan.com/en-ee/collect ... -milan-man
95% to czerwony lub czarny.
Tego oczekuję też w naszym sklepie. Granat, jasnoniebieski czy niebieski plus biały. Proste. Można mieszać, melanż itd.
Niebieskie serce od 1988 R.
"PRECZ z polityczną poprawnością!"
"PRECZ z polityczną poprawnością!"
- klimz(R)owiec
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 192
- Rejestracja: 8 lip 2010, o 13:08
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Za czasów patermana i smagora w ogóle nie wykorzystywano potencjału jakim są kibice i ich portfele. Zero ciekawych gadżetów, koszulek, bluz, śmiesznie tanie karnety (w którymś z sezonów płaciłem chyba koło 70 zł za karnet w ekstraklasie). A po pieniądze do miasta, po linii najmniejszego oporu. Teraz z kolei poszło to w drugą stronę. OK, w 3 lidze sami chcieliśmy jak najwięcej przekazywać pieniędzy do klubu. Bilety w formie cegiełek, gadżety na 100lecie. Były to naprawdę fajne gadżety z pomysłem i do tego całkiem całkiem niezłej jakości + gadżety premium.
Aktualnie jest tak, że ciekawych gadżetów brak, koszulek i bluz jak na lekarstwo i słabej jakości, a ceny wypierdolone w kosmos. Nie uważacie, że z sytuacji gdzie w ogóle nie zwracano uwagi na to, żeby na kibicu zarobić, teraz zwyczajnie staliśmy się dojną krową? Miejmy do siebie szacunek i wymagajmy. Jesteśmy w stanie wydać sporo pieniędzy (i klub o tym doskonale wie) ale żądajmy jakości. Niech klub nie zasłania się ciągle #czasem odbudowy albo #ppd. Można było się zgadzać przez pewny czas na lecenie w ch*** ale ile można?
Mam wrażenie, że klub z pełną premedytacja rucha nas z kasy na zasadzie "no przecież na Ruch nie będziecie żałować prawda?"
Przypominam, kibice znacznie przyczyniają się do tego jak wygląda budżet klubu. Karnety, bilety, gadżety, WR. To są miliony złotych, a dalej się pojawią komentarze " najpierw wymagajmy od siebie". Zmierza to w złym kierunku. Obudźmy się. Otwórzcie sobie sklep internetowy i odpowiedzcie sobie, czy tak to powinno wyglądać?
Zero reakcji = pośrednie zgadzanie się na bylejakość. Miało iść stopniowo do przodu, mieliśmy się rozwijać, a robimy kolejny krok do tyłu.
Drogi Wielki Ruchu, czy jest szansa na jakąś reakcje z waszej strony w tym temacie?
Aktualnie jest tak, że ciekawych gadżetów brak, koszulek i bluz jak na lekarstwo i słabej jakości, a ceny wypierdolone w kosmos. Nie uważacie, że z sytuacji gdzie w ogóle nie zwracano uwagi na to, żeby na kibicu zarobić, teraz zwyczajnie staliśmy się dojną krową? Miejmy do siebie szacunek i wymagajmy. Jesteśmy w stanie wydać sporo pieniędzy (i klub o tym doskonale wie) ale żądajmy jakości. Niech klub nie zasłania się ciągle #czasem odbudowy albo #ppd. Można było się zgadzać przez pewny czas na lecenie w ch*** ale ile można?
Mam wrażenie, że klub z pełną premedytacja rucha nas z kasy na zasadzie "no przecież na Ruch nie będziecie żałować prawda?"
Przypominam, kibice znacznie przyczyniają się do tego jak wygląda budżet klubu. Karnety, bilety, gadżety, WR. To są miliony złotych, a dalej się pojawią komentarze " najpierw wymagajmy od siebie". Zmierza to w złym kierunku. Obudźmy się. Otwórzcie sobie sklep internetowy i odpowiedzcie sobie, czy tak to powinno wyglądać?
Zero reakcji = pośrednie zgadzanie się na bylejakość. Miało iść stopniowo do przodu, mieliśmy się rozwijać, a robimy kolejny krok do tyłu.
Drogi Wielki Ruchu, czy jest szansa na jakąś reakcje z waszej strony w tym temacie?
- Stasiu19R20
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 910
- Rejestracja: 14 lis 2009, o 09:33
- Lokalizacja: Siemianowice-Bytków
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Podpisuje się rękami i nogami. Wydaje w coul pieniędzy na Ruch, a na końcu i tak słyszymy ze jest bieda i ch**.klimz(R)owiec pisze: ↑dzisiaj, o 17:15Za czasów patermana i smagora w ogóle nie wykorzystywano potencjału jakim są kibice i ich portfele. Zero ciekawych gadżetów, koszulek, bluz, śmiesznie tanie karnety (w którymś z sezonów płaciłem chyba koło 70 zł za karnet w ekstraklasie). A po pieniądze do miasta, po linii najmniejszego oporu. Teraz z kolei poszło to w drugą stronę. OK, w 3 lidze sami chcieliśmy jak najwięcej przekazywać pieniędzy do klubu. Bilety w formie cegiełek, gadżety na 100lecie. Były to naprawdę fajne gadżety z pomysłem i do tego całkiem całkiem niezłej jakości + gadżety premium.
Aktualnie jest tak, że ciekawych gadżetów brak, koszulek i bluz jak na lekarstwo i słabej jakości, a ceny wypierdolone w kosmos. Nie uważacie, że z sytuacji gdzie w ogóle nie zwracano uwagi na to, żeby na kibicu zarobić, teraz zwyczajnie staliśmy się dojną krową? Miejmy do siebie szacunek i wymagajmy. Jesteśmy w stanie wydać sporo pieniędzy (i klub o tym doskonale wie) ale żądajmy jakości. Niech klub nie zasłania się ciągle #czasem odbudowy albo #ppd. Można było się zgadzać przez pewny czas na lecenie w ch*** ale ile można?
Mam wrażenie, że klub z pełną premedytacja rucha nas z kasy na zasadzie "no przecież na Ruch nie będziecie żałować prawda?"
Przypominam, kibice znacznie przyczyniają się do tego jak wygląda budżet klubu. Karnety, bilety, gadżety, WR. To są miliony złotych, a dalej się pojawią komentarze " najpierw wymagajmy od siebie". Zmierza to w złym kierunku. Obudźmy się. Otwórzcie sobie sklep internetowy i odpowiedzcie sobie, czy tak to powinno wyglądać?
Zero reakcji = pośrednie zgadzanie się na bylejakość. Miało iść stopniowo do przodu, mieliśmy się rozwijać, a robimy kolejny krok do tyłu.
Drogi Wielki Ruchu, czy jest szansa na jakąś reakcje z waszej strony w tym temacie?
![Obrazek](http://i54.tinypic.com/kbvek2.png)
Tradycja nie zginie, chwała nie przeminie, Ruch Chorzów jeszcze wróci na należne mu miejsce!!!
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 26 cze 2021, o 20:02
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Sklep to jest porażka już chyba od awansu do 1 ligi i od tego czasu nie pamietom zebych tam kupił cokolwiek oprócz meczowki.Stasiu19R20 pisze: ↑dzisiaj, o 18:36Podpisuje się rękami i nogami. Wydaje w coul pieniędzy na Ruch, a na końcu i tak słyszymy ze jest bieda i ch**.klimz(R)owiec pisze: ↑dzisiaj, o 17:15Za czasów patermana i smagora w ogóle nie wykorzystywano potencjału jakim są kibice i ich portfele. Zero ciekawych gadżetów, koszulek, bluz, śmiesznie tanie karnety (w którymś z sezonów płaciłem chyba koło 70 zł za karnet w ekstraklasie). A po pieniądze do miasta, po linii najmniejszego oporu. Teraz z kolei poszło to w drugą stronę. OK, w 3 lidze sami chcieliśmy jak najwięcej przekazywać pieniędzy do klubu. Bilety w formie cegiełek, gadżety na 100lecie. Były to naprawdę fajne gadżety z pomysłem i do tego całkiem całkiem niezłej jakości + gadżety premium.
Aktualnie jest tak, że ciekawych gadżetów brak, koszulek i bluz jak na lekarstwo i słabej jakości, a ceny wypierdolone w kosmos. Nie uważacie, że z sytuacji gdzie w ogóle nie zwracano uwagi na to, żeby na kibicu zarobić, teraz zwyczajnie staliśmy się dojną krową? Miejmy do siebie szacunek i wymagajmy. Jesteśmy w stanie wydać sporo pieniędzy (i klub o tym doskonale wie) ale żądajmy jakości. Niech klub nie zasłania się ciągle #czasem odbudowy albo #ppd. Można było się zgadzać przez pewny czas na lecenie w ch*** ale ile można?
Mam wrażenie, że klub z pełną premedytacja rucha nas z kasy na zasadzie "no przecież na Ruch nie będziecie żałować prawda?"
Przypominam, kibice znacznie przyczyniają się do tego jak wygląda budżet klubu. Karnety, bilety, gadżety, WR. To są miliony złotych, a dalej się pojawią komentarze " najpierw wymagajmy od siebie". Zmierza to w złym kierunku. Obudźmy się. Otwórzcie sobie sklep internetowy i odpowiedzcie sobie, czy tak to powinno wyglądać?
Zero reakcji = pośrednie zgadzanie się na bylejakość. Miało iść stopniowo do przodu, mieliśmy się rozwijać, a robimy kolejny krok do tyłu.
Drogi Wielki Ruchu, czy jest szansa na jakąś reakcje z waszej strony w tym temacie?
Jest lato a w naszym sklepie jeden rozmiar polowki… o zwykłych T-shirtach szkoda godac bo te wzory to tak jeszcze z lot 2000.. porażka
-
- Posty: 724
- Rejestracja: 5 gru 2017, o 16:50
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Zgadzam się w 100%. Dajemy dużo i chcemy dawać dużo, ale dostańmy coś w zamian. Sklep jest w tragicznej formie, klubowi ciężko zorganizować np. obiecaną akcję z retro koszulkami czy wprowadzić lifestylowe ciuchy. W dodatku ceny wołają o pomstę do nieba, 200zł za czarną bluzę z „prawilnym” motywem wygenerowanym przez AI to dla mnie gruba przesada, zacznijmy coś wymagać od klubu bo to jest nie do zaakceptowania.klimz(R)owiec pisze: ↑dzisiaj, o 17:15Za czasów patermana i smagora w ogóle nie wykorzystywano potencjału jakim są kibice i ich portfele. Zero ciekawych gadżetów, koszulek, bluz, śmiesznie tanie karnety (w którymś z sezonów płaciłem chyba koło 70 zł za karnet w ekstraklasie). A po pieniądze do miasta, po linii najmniejszego oporu. Teraz z kolei poszło to w drugą stronę. OK, w 3 lidze sami chcieliśmy jak najwięcej przekazywać pieniędzy do klubu. Bilety w formie cegiełek, gadżety na 100lecie. Były to naprawdę fajne gadżety z pomysłem i do tego całkiem całkiem niezłej jakości + gadżety premium.
Aktualnie jest tak, że ciekawych gadżetów brak, koszulek i bluz jak na lekarstwo i słabej jakości, a ceny wypierdolone w kosmos. Nie uważacie, że z sytuacji gdzie w ogóle nie zwracano uwagi na to, żeby na kibicu zarobić, teraz zwyczajnie staliśmy się dojną krową? Miejmy do siebie szacunek i wymagajmy. Jesteśmy w stanie wydać sporo pieniędzy (i klub o tym doskonale wie) ale żądajmy jakości. Niech klub nie zasłania się ciągle #czasem odbudowy albo #ppd. Można było się zgadzać przez pewny czas na lecenie w ch*** ale ile można?
Mam wrażenie, że klub z pełną premedytacja rucha nas z kasy na zasadzie "no przecież na Ruch nie będziecie żałować prawda?"
Przypominam, kibice znacznie przyczyniają się do tego jak wygląda budżet klubu. Karnety, bilety, gadżety, WR. To są miliony złotych, a dalej się pojawią komentarze " najpierw wymagajmy od siebie". Zmierza to w złym kierunku. Obudźmy się. Otwórzcie sobie sklep internetowy i odpowiedzcie sobie, czy tak to powinno wyglądać?
Zero reakcji = pośrednie zgadzanie się na bylejakość. Miało iść stopniowo do przodu, mieliśmy się rozwijać, a robimy kolejny krok do tyłu.
Drogi Wielki Ruchu, czy jest szansa na jakąś reakcje z waszej strony w tym temacie?
-
- Posty: 1069
- Rejestracja: 10 kwie 2018, o 18:19
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
otwórzmy kolejne stoisko albo sklep. na pewno pomoże
wiecznie marudzenie na personel, odebrać nie ma komu, mail za 10 razem odpowiedzą po roku. albo bluza za 250 albo koszulki z dupnymi grafikami. chyba że tymi czarnymi kolorami chcieli dopasować do tego jak wszystko wygląda.
![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], blue1920, Google [Bot], Google Adsense [Bot], HullCityFC, Stasiu19R20, tuRin i 138 gości