Strona 496 z 498

Re: Działania marketingowe

: 23 kwie 2024, o 18:59
autor: jalboss
jaRo 1920 pisze:
23 kwie 2024, o 18:27
Autokar z akcji niebieska krew wygląda ładniej od autokaru drużynowego :oczami: .
Może i tak, ale 39 oddających na 50 000 to trochę :zalamany: słaby wynik

Re: Działania marketingowe

: 23 kwie 2024, o 19:17
autor: 19gorek20
a kto oddaje krew w sobote gdy ustawowo ma zagwarantowane dwa dni wolnego ? Duzo lepszym rozwiazaniem byloby zaproszenie stanowiska z DKMS

Re: Działania marketingowe

: 23 kwie 2024, o 20:13
autor: BROWAReq
Już nawet nie chodzi o to, że to sobota - wielu ludzi oddaje w soboty, żeby mieć spokój i nie spędzić całego dnia w Rckik lub po prostu w wolne dni z powodu pracy, samozatrudnienia itp. Większy wpływ miało to, że mecz był o 17:30, natomiast autokar był od 12 do 15:30.
p.s.
w Rckik również można się zapisać do bazy dawców szpiku POLTRANSPLANT oddając próbkę krwi - z DKMS nie wygląda to tak całkowicie różowo - Polski Poltransplant płaci gruby hajs niemieckiemu DKMS.

Re: Działania marketingowe

: 23 kwie 2024, o 23:24
autor: jajo
w DKMS mozna sie zarejstrowac po spozyciu (z wymazu a nie krwi)
mozna tez potem spozywac bez przeszkod.
umowmy sie, ze to zwlaszcza przy takim meczu jest mega istotny czynnik.

Re: Działania marketingowe

: 24 kwie 2024, o 01:24
autor: jaRo 1920
jalboss pisze:
23 kwie 2024, o 18:59
jaRo 1920 pisze:
23 kwie 2024, o 18:27
Autokar z akcji niebieska krew wygląda ładniej od autokaru drużynowego :oczami: .
Może i tak, ale 39 oddających na 50 000 to trochę :zalamany: słaby wynik
95% społeczeństwa oddaje krew tylko i wyłącznie po te dwa dni wolngoe w robocie. Gdzieś widziałem wykres jak wystrzelił w górę od momentu gdy dodali ten jeden dzień więcej.

W sumie patrząc po ilości najebanych ludzi na meczu, może i dobrze że tylko 39.osob oddało ;)

Re: Działania marketingowe

: 24 kwie 2024, o 06:05
autor: Acid
Jeżeli autobus był faktycznie tylko od 12 do 15.30 i 39 faktycznie oddało krew (a nie ze 39 osób się zgłosiło bo z tego mogło oddać np. tylko jakas cześć) to jest to bardzo dobra liczba. Powiedziałbym bym nawet że nierealna jak na 3,5 godziny pracy ambulansu. Wiem co mówię bo oddaje krew 16 lat w ambulansach...

Re: Działania marketingowe

: 24 kwie 2024, o 22:33
autor: murzinka92
Co to autobusu przywożącego kibiców na stadion, zorganizowanego przez Betclica przed meczem z Widzewem. Szkoda, że taki autobus nie jest czymś co jest organizowane regularnie, nie w ramach akcji krwiodawstwa, ale ogólnie, żeby pomóc kibicom w dotarciu na mecz i żeby rozładować tłum po jego zakończeniu. Kto się porusza komunikacją miejską po meczach na Stadionie Śląskim, wie o czym mówię. Po meczu z Widzewem tramwaje kursowały rzadziej niż zwykle i jak w końcu któryś tramwaj przyjechał to był tak przepełniony, że jeden się zepsuł (rozerwaly się drzwi) i wywalono wszystkich z tramwaju, a nastepny (również przepełniony) się nawet nie zatrzymał. Po meczach z Puszczą, albo innym mniej atrakcyjnym przeciwnikiem, który nie przyciąga tyle kibiców, nie ma tak źle, ale po tych "większych" meczach powrót np. w stronę Rudy Śląskiej graniczy z cudem... Mógłby Klub pogadać z ZTM żeby po meczach puszczał więcej busów/tramwajów, żeby jakoś ten tłum rozładować albo sam zorganizował takie busy jak Betclic. W takiej Warszawie po meczach na Stadionie Narodowym z tego co kojarzę metra kursują jedne po drugim (z tego co pamiętam też darmowe dla osób z biletem) i tam mimo większej widowni takich sytuacji nie ma.

Kiedy mecze odbywały się na Cichej albo w Gliwicach, to takiego problemu nie było (zdaję sobie sprawę, że były to inne ilości kibicow). W czasie naszego pobytu w Gliwiach były jednakże organizowane autobusy z i do Chorzowa. Czyli jednak się dało. Jako wieloletnia karnetowiczka przyznaję, że aktualnie te "większe" mecze mam ochotę odpuszczać, właśnie ze względu na dojazd i powrót do domu, która trwa czasem nawet ponad 2 godziny.

Skoro Stadion Śląski, będzie naszym domem na następne lata, to chyba warto byłoby się pochylić nad tym problemem.

Re: Działania marketingowe

: 24 kwie 2024, o 22:45
autor: marek79
39 osób się zgłosiło ale oddało 22 co dało właśnie liczbę 10 litrów krwi.

Re: Działania marketingowe

: 25 kwie 2024, o 06:15
autor: Scypion
Nie było mnie tam, ale podobno były jakieś dewastację w tramwajach. Najpierw zadbajmy o swój poziom.

Re: Działania marketingowe

: 6 maja 2024, o 20:19
autor: Rickenn10
Bez dbania o przeszłość nie da się mówić o teraźniejszości naszego Klubu. Na stanowisko 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗷𝗮𝗹𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗱𝘀. 𝗱𝘇𝗶𝗲𝗱𝘇𝗶𝗰𝘁𝘄𝗮 𝗶 𝗵𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 Ruchu Chorzów powołany został Grzegorz Joszko. 🆕

Grzegorz, witamy w Niebieskiej dRużynie! 🤝

🔗 ksruch.com/w/grzegorz-joszko
Ja tam akurat uważam że mamy ważniejsze stanowiska do obsadzenia ale skoro ktoś tak czuję to ;)

Re: Działania marketingowe

: 7 maja 2024, o 08:38
autor: Wilus
Rickenn10 pisze:
6 maja 2024, o 20:19
Bez dbania o przeszłość nie da się mówić o teraźniejszości naszego Klubu. Na stanowisko 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗷𝗮𝗹𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗱𝘀. 𝗱𝘇𝗶𝗲𝗱𝘇𝗶𝗰𝘁𝘄𝗮 𝗶 𝗵𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 Ruchu Chorzów powołany został Grzegorz Joszko. 🆕

Grzegorz, witamy w Niebieskiej dRużynie! 🤝

🔗 ksruch.com/w/grzegorz-joszko
Ja tam akurat uważam że mamy ważniejsze stanowiska do obsadzenia ale skoro ktoś tak czuję to ;)
Może i są inne ważne stanowiska do obsadzenia, ale widać, że ostatnio w klubie jest coraz więcej ludzi na odpowiednich stanowiskach. I tak jest z Grzesiem bo to jest odpowiednia osoba aby to stanowisko piastować. Powodzenia Grzegorz !

Re: Działania marketingowe

: 7 maja 2024, o 09:03
autor: Rickenn10
Wilus pisze:
7 maja 2024, o 08:38
Rickenn10 pisze:
6 maja 2024, o 20:19
Bez dbania o przeszłość nie da się mówić o teraźniejszości naszego Klubu. Na stanowisko 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗷𝗮𝗹𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗱𝘀. 𝗱𝘇𝗶𝗲𝗱𝘇𝗶𝗰𝘁𝘄𝗮 𝗶 𝗵𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 Ruchu Chorzów powołany został Grzegorz Joszko. 🆕

Grzegorz, witamy w Niebieskiej dRużynie! 🤝

🔗 ksruch.com/w/grzegorz-joszko
Ja tam akurat uważam że mamy ważniejsze stanowiska do obsadzenia ale skoro ktoś tak czuję to ;)
Może i są inne ważne stanowiska do obsadzenia, ale widać, że ostatnio w klubie jest coraz więcej ludzi na odpowiednich stanowiskach. I tak jest z Grzesiem bo to jest odpowiednia osoba aby to stanowisko piastować. Powodzenia Grzegorz !
Nie twierdzę że nie. Mam nadzieję że jest to przyszłościowe podejście odnośnie nowego stadionu i muzeum i wszystkiego co z tym może być związane.
Natomiast obecnie jesteśmy blisko spadku do 1 ligi bo zawiódł pion sportowy i zarządzający więc po prostu uważam że w obecnej chwili na czym innym powinniśmy się skupić ale tak jak mówię jeżeli ktoś czuje że teraz jest lepszy moment na coś takiego to okej ;)

Re: Działania marketingowe

: 7 maja 2024, o 10:20
autor: Bialy
Rickenn10 pisze:
7 maja 2024, o 09:03
Wilus pisze:
7 maja 2024, o 08:38
Rickenn10 pisze:
6 maja 2024, o 20:19
Bez dbania o przeszłość nie da się mówić o teraźniejszości naszego Klubu. Na stanowisko 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗷𝗮𝗹𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗱𝘀. 𝗱𝘇𝗶𝗲𝗱𝘇𝗶𝗰𝘁𝘄𝗮 𝗶 𝗵𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 Ruchu Chorzów powołany został Grzegorz Joszko. 🆕

Grzegorz, witamy w Niebieskiej dRużynie! 🤝

🔗 ksruch.com/w/grzegorz-joszko
Ja tam akurat uważam że mamy ważniejsze stanowiska do obsadzenia ale skoro ktoś tak czuję to ;)
Może i są inne ważne stanowiska do obsadzenia, ale widać, że ostatnio w klubie jest coraz więcej ludzi na odpowiednich stanowiskach. I tak jest z Grzesiem bo to jest odpowiednia osoba aby to stanowisko piastować. Powodzenia Grzegorz !
Nie twierdzę że nie. Mam nadzieję że jest to przyszłościowe podejście odnośnie nowego stadionu i muzeum i wszystkiego co z tym może być związane.
Natomiast obecnie jesteśmy blisko spadku do 1 ligi bo zawiódł pion sportowy i zarządzający więc po prostu uważam że w obecnej chwili na czym innym powinniśmy się skupić ale tak jak mówię jeżeli ktoś czuje że teraz jest lepszy moment na coś takiego to okej ;)
O to, to! Jestem ciekaw czy u nas nastąpią jakieś zmiany na stanowiskach odpowiedzialnych za te nie wypalone transfery, decyzję itd. Przydałby się ktoś kto ma jakiekolwiek pojęcie na ten temat.

Re: Działania marketingowe

: 7 maja 2024, o 10:34
autor: pedro-sbl
Na pewno pozytywno rola i dobrze, ze takie stanowisko zostalo stworzone. Natomiast, potencjal moze byc niywykorzystany jesli niy bydzie odpowiedniego zarzadzania z gory. Potrzeba nom dyrektora ds marketingu i sprzedazy, kiery nakresli wizja, strategia i wprowadzi odpowiednie procesy.

Re: Działania marketingowe

: 7 maja 2024, o 11:35
autor: scaneRboy
pedro-sbl pisze:
7 maja 2024, o 10:34
Potrzeba nom dyrektora ds marketingu i sprzedazy, kiery nakresli wizja, strategia i wprowadzi odpowiednie procesy.
Nikogo i niczego z góry nie przekreślając ja patrze na takie podejście podejrzliwym okiem.


https://www.youtube.com/watch?v=vDt0yeiZu0E