Strona 458 z 496

Re: Działania marketingowe

: 21 wrz 2018, o 15:32
autor: grzej
grzej pisze:
17 kwie 2018, o 11:19
@miechowiner13
Mam specyfikację na system informatyczny, mam przygotowane ulice oraz specyfikację wykonania tablic. Muszę to zebrać w całość i przesłać do UM, oni wysyłają zapytanie do firm, wybierają wykonawców i podpisują umowy.
Nie mogę w tym uczestniczyć, ani tego realizować - mogę tylko nadzorować.

Opóźnienie na tę chwilę wynika z mojej strony.
Informacyjnie odnośnie BO:
Urząd zorganizował przetargi i wybrał wykonawców:
- treści na tablice,
- mapy, która będzie umieszczona na stronie www UM
- tablicy
Trwa uzyskiwanie zgód właścicieli budynków oraz konserwatora zabytków. Od tego zależy ostateczna ilość tablic.

Już wiem czemu dla dla urzędników lepszy byłby mural...

Re: Działania marketingowe

: 14 paź 2018, o 18:56
autor: matik95
Mam pytanie, odnosnie wydania własnego piwa, energetyku ( nie ukrywam , ze duzo blizej mi to złocistego trunku :D ). Nie sposob porównywac nas do Rts-u bo jestesmy na przeciwnych biegunach odbudowy klubu, ale widzewskie robotnicze bije rekordy popularności. Wiem, ze nie jest kolorowo, ze asortyment w sklepie klubowym woła o pomste do nieba, ale jestem czlowiekiem wielkiej wiary i mam pytanie czy sprzedaż własnego browaru jest w ogole rozpatrywana,realna ? , biorac pod uwage również skomplikowaną sytuacje podziałów kibicowskich na GŚ , co może byc problem w zakresie dystrybucji.

Re: Działania marketingowe

: 14 paź 2018, o 19:54
autor: kibol-siem-ce
Było już piwo NIEBIESKIE z browaru jak sie nie myla raciborskiego, po wypiciu go stwierdzom ze dobrze ze go niy ma.

Re: Działania marketingowe

: 14 paź 2018, o 20:01
autor: BROWAReq
W Grzybku to nawet smyczki się kupić nie da ;)

Re: Działania marketingowe

: 14 paź 2018, o 22:52
autor: Elmer
kibol-siem-ce pisze:
14 paź 2018, o 19:54
Było już piwo NIEBIESKIE z browaru jak sie nie myla raciborskiego, po wypiciu go stwierdzom ze dobrze ze go niy ma.
Ciekawe, bo prawie każde piwo z Browaru Racibórz jest bardzo dobre. Niebieskiego nie piłem

Re: Działania marketingowe

: 14 paź 2018, o 22:57
autor: Scypion
To bylo chyba jeszcze przed nowym wlascicielem Raciborza. Som browary kontraktowe. Warzysz co chcesz dowosz etykieta i mosz bro. Ew z jakimis kraftowcami pogodac. Z recraftu czy alternatywy dla przykladu

Re: Działania marketingowe

: 14 paź 2018, o 23:12
autor: adamo_R
Browary kontraktowe som dobre. Warzysz co chcesz, ale musisz mieć wiedza. Z piwem Niebieskim to było to ,że skład ( słód i chmiel to sproszkowane produkty, jakość zerowa) ) smak wyszedł gówniany.

Re: Działania marketingowe

: 15 paź 2018, o 00:00
autor: Bartorus
Pamiętajcie, że jeśli chcecie robić piwo klubowe z eRką klubową itp itd to nie jest to obecnie możliwe ze względu na umowę z Tyskim.

Re: Działania marketingowe

: 15 paź 2018, o 06:05
autor: Scypion
Słod i chmiel w postaci granulatow uzywa calo branza. Przeciez nie mom na mysli tego ze Chrapek z Patermanem i Fornalakiem maja sami to uwarzyć.

Re: Działania marketingowe

: 15 paź 2018, o 17:50
autor: Rafik
Robotnicze klasa jedno z lepszych piwsk jakie degustowałem a było tego trocha

Re: Działania marketingowe

: 15 paź 2018, o 21:57
autor: Radvan138
Bartorus pisze:
15 paź 2018, o 00:00
Pamiętajcie, że jeśli chcecie robić piwo klubowe z eRką klubową itp itd to nie jest to obecnie możliwe ze względu na umowę z Tyskim.
Co to za umowa?

Re: Działania marketingowe

: 16 paź 2018, o 08:34
autor: Lightman
Radvan138 pisze:
15 paź 2018, o 21:57
Bartorus pisze:
15 paź 2018, o 00:00
Pamiętajcie, że jeśli chcecie robić piwo klubowe z eRką klubową itp itd to nie jest to obecnie możliwe ze względu na umowę z Tyskim.
Co to za umowa?
Partnerska. Tyskie jest Partnerem klubu, mają swoje punkty podczas meczu i sprzedają browce.

Re: Działania marketingowe

: 16 paź 2018, o 11:34
autor: kobrrra
Scypion pisze:
15 paź 2018, o 06:05
Słod i chmiel w postaci granulatow uzywa calo branza. Przeciez nie mom na mysli tego ze Chrapek z Patermanem i Fornalakiem maja sami to uwarzyć.
Tym bardziej, że wszyscy pijemy teraz piwo, które oni i ich poprzednicy mniej lub bardziej świadomie uwarzyli.

Re: Działania marketingowe

: 16 paź 2018, o 20:03
autor: robotrix
Lightman pisze:
16 paź 2018, o 08:34
Radvan138 pisze:
15 paź 2018, o 21:57
Bartorus pisze:
15 paź 2018, o 00:00
Pamiętajcie, że jeśli chcecie robić piwo klubowe z eRką klubową itp itd to nie jest to obecnie możliwe ze względu na umowę z Tyskim.
Co to za umowa?
Partnerska. Tyskie jest Partnerem klubu, mają swoje punkty podczas meczu i sprzedają browce.
Moze jo je slepy ale jeszcze niy widziolech w tym sezonie piwa na stadionie...
Pepsi z flaszki i woda

Re: Działania marketingowe

: 16 paź 2018, o 20:49
autor: MaRko22
Współpraca z Tyskim w mojej ocenie dotyczy tzw. dnia meczowego, ale nie wyklucza to sprzedaży do sklepów detalicznych. Dystrybucja nie jest żadnym problemem. Każda większą sieć hurtowni pokroju Makro, Eurocash czy Selgrosa podpisze umowę jeżeli piwo będzie schodziło. Klub podpisując umowę z browarem zamawia określoną partie piwa, które już powstało (np. Raciborskie Klasyczne tylko z własną etykieta), dystrybucja prosto do hirtowni. Wystarczy jeden przedstawiciel handlowy, który będzie budować siatkę sprzedazy. Koszt startu to ok. kilkadziesiąt tysięcy + jeden etat, samochód, materiały reklamowe, promocje - do 15 tys/msc. Sprzedaż piwa, napoi oraz innych rzeczy z miesiaca na miesiąc będzie się zwiększać. Taka inwestycja po kilku miesiącach zacznie generować przychód.