Strona 457 z 496

Re: Działania marketingowe

: 27 sty 2018, o 20:30
autor: Scypion
Na czym mo polegac ta automatyzacja? Że mi się toi som otworzy? Albo słoniol som łodubie?

Re: Działania marketingowe

: 27 sty 2018, o 22:39
autor: west72
Scypion pisze:Na czym mo polegac ta automatyzacja? Że mi się toi som otworzy? Albo słoniol som łodubie?
automatycznie bal bydzie wpadać do neca przeciwników :hyhy: :hyhy: :hyhy: .
słoniol szkubiemy sami bo to ślonsko tradycjo ..........:rotfl: :rotfl: :rotfl: a tradycja jest jak Legenda Bez Końca ;)

Re: Działania marketingowe

: 28 sty 2018, o 02:38
autor: pRzekliniak
west72 pisze:słoniol szkubiemy
Słoniol sie dubie.
Szkubie sie frelki :)

[ Post napisany za posrednictwem urzadzenia mobilnego ]

Re: Działania marketingowe

: 13 kwie 2018, o 13:19
autor: miechowiner13
grzej pisze:Nie przegrywamy z emerytami. To jest projekt, o którym pisał OSH: http://www.chorzowianin.pl/seniorzy-mal ... -8285.html

Ten mural z BO, to zupełnie inny temat.

Tak dzisiej po artykule o pojawieniu się kolejnej edycji budżetu obywatelskiego to , tak mi się spomniało co tam sie dzieje z projektem ostatnim co wygrał, bo póki co to jakoś nic nie słychać.

Re: Działania marketingowe

: 17 kwie 2018, o 11:19
autor: grzej
@miechowiner13
Mam specyfikację na system informatyczny, mam przygotowane ulice oraz specyfikację wykonania tablic. Muszę to zebrać w całość i przesłać do UM, oni wysyłają zapytanie do firm, wybierają wykonawców i podpisują umowy.
Nie mogę w tym uczestniczyć, ani tego realizować - mogę tylko nadzorować.

Opóźnienie na tę chwilę wynika z mojej strony.

Re: Działania marketingowe

: 18 kwie 2018, o 12:04
autor: miechowiner13
dzięki za odpowiedź

Re: Działania marketingowe

: 1 maja 2018, o 14:52
autor: Adrian.G
Piękna uroczystość. Urodziny Gerarda Cieślika.
Okazjonalny mecz Ruch Chorzów Oldboje - ... Kibice.
Nie dość że praktycznie wogóle nie rozreklamowany (ja np przegapiłem), to serio nie można było zaprosić oldbojów Wisły Kraków ? Dla pana Gerarda Wisła była na 2 miejscu zaraz za Ruchem a i stosunki między kibicami mocno się ociepliły.
Byłby fajny nieduży festyn. Atrakcja dla młodszych kibiców. Okazja na chociaż minimalne ocieplenie wizerunku klubu.

Re: Działania marketingowe

: 25 maja 2018, o 22:00
autor: JoKeRoNŁ
Podłapałem na necie, że Wiśłacy w niedzielę na swoim stadionie organizują Dzien Dziecka. Pytanie do naszego marketingu, jeśli taki mamy- ciężko zorganizować coś podobnego u nas? Okazji jest multum, a ze strony klubu zero walki o kibica. To tylko przykład.

Re: Działania marketingowe

: 25 maja 2018, o 22:23
autor: Elmer
Przecież Simon w sektorze rodzinnym działa. Bez klubu ale działa

Re: Działania marketingowe

: 25 maja 2018, o 22:44
autor: szogun
JoKeRoNŁ pisze:Podłapałem na necie, że Wiśłacy w niedzielę na swoim stadionie organizują Dzien Dziecka. Pytanie do naszego marketingu, jeśli taki mamy- ciężko zorganizować coś podobnego u nas? Okazji jest multum, a ze strony klubu zero walki o kibica. To tylko przykład.
Ty chyba nie widzisz co się dzieje w klubie. Przecież klub nie robi nic by walczyć o kibica, zachęcić do przyjścia. Wszelkie działania jakie robi klub to takie które nie wymagają wydania złotówki na ten cel. W przyszłym sezonie koniec ze zniżkami dla karnetowiczów. A ceny niektórych tu powalą na kolana.

Re: Działania marketingowe

: 25 maja 2018, o 23:14
autor: marek79
A niby czemu maja powalic na kolana?

W tym roku bez znizek kosztowol chyba cos kole 250 zl. Majatek. 20 paczek fajek.


Na szpil z gorolami klub rozdaje w szkolach i dzieciom z Akademii vouchery kaj bajtel z rodzicym moze przyjsc za 1 zl.

Re: Działania marketingowe

: 27 maja 2018, o 19:04
autor: grzej
szogun pisze:
JoKeRoNŁ pisze:Podłapałem na necie, że Wiśłacy w niedzielę na swoim stadionie organizują Dzien Dziecka. Pytanie do naszego marketingu, jeśli taki mamy- ciężko zorganizować coś podobnego u nas? Okazji jest multum, a ze strony klubu zero walki o kibica. To tylko przykład.
Ty chyba nie widzisz co się dzieje w klubie. Przecież klub nie robi nic by walczyć o kibica, zachęcić do przyjścia. Wszelkie działania jakie robi klub to takie które nie wymagają wydania złotówki na ten cel. W przyszłym sezonie koniec ze zniżkami dla karnetowiczów. A ceny niektórych tu powalą na kolana.
Ten dział przestał istnieć. Prawie wszyscy zostali zwolnieni przez Patermana. Został dział obsługujący media (1 os. + kilku wolontariuszy).

Re: Działania marketingowe

: 27 maja 2018, o 20:19
autor: Scypion
Paterman rozjeboł wszystko czego sie chycił. Czy ten układ wierzycielski będzie zbawieniem czy ciągnącą nas ku niższym ligom kulą u nogi? Odpowiedzcie sobie sami widząc jak Janusz planuje szturmować awans juniorami.

Re: Działania marketingowe

: 29 maja 2018, o 20:31
autor: Aveni1920
Moze zaczniemy od samych "kibicow" ? Skocz po piwo ino nie koronne tyskie. Teraz do rzeczy, mamy super kibiców na rodzinnym na pewno szło by złapać jakies gadzety dla bajtli od sponsorow. Ogolnie akcje na fb czy innnych portalach, konkursy ze strony Ruchu byleby wiecej dzieci przychodziło. Druga sprawa , wiecej reklam w bastionach Ruchu! Banery itp., Siemce, Swiony...

Re: Działania marketingowe

: 29 maja 2018, o 22:24
autor: Rafal1920
Frekwencja w ostatnich dwoch szpilach u siebie dopisala. Cieszy ilosc bajtli na sektorze rodzinnym. Wielkie brawa dla Simona. Tak sie zastanawiom co by szlo zrobic zeby zapelnic sektor za bramkom na luku?? Tam tyz szlo by posadzic dzieciakow ino troszka starszych, moze jakies tansze bilety w szkolach czy cos w tym stylu, moze wziac przyklad z Wisly i fundnac lebkom flaga ( cos na wzor wislackiej Mloda Armia Bialej Gwiazdy )?