Działania marketingowe
- KOSTA
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1728
- Rejestracja: 8 maja 2003, o 12:32
- Lokalizacja: aus Boerschachte
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Trybuna po działaniu WR
od bajtla po grob zawsze KS RUCH
Kattowitz Boerschachte
Kattowitz Boerschachte
-
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 1032
- Rejestracja: 8 sie 2007, o 20:18
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Jak tak dali bydzie, to sie w czynie społecznym, jak za komuny sami tyn stadion postawiymy.
ZAWSZE NIYBIESKI
- Radvan138
- Posty: 2535
- Rejestracja: 19 lip 2011, o 15:56
- Lokalizacja: iRys
- Kontakt:
-
- Posty: 10374
- Rejestracja: 7 cze 2004, o 10:26
- Lokalizacja: Lokal i Zacja
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Gdyby prawo tego nie zabraniało to byłoby to bardzo realne.
Pierwszy raz przy Cichej: 10.06.1989 r. Ruch - Olimpia 2:1
Pierwszy wyjazd: 3.10.1992 r. Górnik - Ruch 1:1
Najwyższe zwycięstwo: 7:0 ze Stomilem Olsztyn. Najwyższa porażka: 0:6 z... Pogonią Siedlce.
Sukcesy, które świadomie przeżyłem: 1 mistrzostwo Polski, 1 wicemistrzostwo Polski, 3xbrązowy medal, Puchar Polski (1996), finał Pucharu Intertoto (1998).
Pierwszy wyjazd: 3.10.1992 r. Górnik - Ruch 1:1
Najwyższe zwycięstwo: 7:0 ze Stomilem Olsztyn. Najwyższa porażka: 0:6 z... Pogonią Siedlce.
Sukcesy, które świadomie przeżyłem: 1 mistrzostwo Polski, 1 wicemistrzostwo Polski, 3xbrązowy medal, Puchar Polski (1996), finał Pucharu Intertoto (1998).
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10146
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
pytanie może glupie, ale co to za cyfry na tej koszulce z Cieślikiem?
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
- WolnyLogin
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 458
- Rejestracja: 4 lut 2016, o 20:51
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Pytanie na miejscu. Sam mam wątpliwości czy to '10' czy '100' (Klub 100?).
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10146
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
początkowo myślałem, że to 100 rocznica urodzin, ale jeszcze brakuje parę lat.
zaokrąglone liczby 168 - ilość bramke to też nie jest.
wygląda na 10, ale Cieślik z tym numerem grał tylko na początku kariery. Nie łączono wtedy zawodnikow tak bardzo z numerami jak teraz (CR7, RL9 itd) mimo ze odwzorowywały one pozycje, z którymi grali.
dobrze, ze nie tylko ja mam watpliwosci o co chodzi
zaokrąglone liczby 168 - ilość bramke to też nie jest.
wygląda na 10, ale Cieślik z tym numerem grał tylko na początku kariery. Nie łączono wtedy zawodnikow tak bardzo z numerami jak teraz (CR7, RL9 itd) mimo ze odwzorowywały one pozycje, z którymi grali.
dobrze, ze nie tylko ja mam watpliwosci o co chodzi
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10146
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
fajnie, ze te turnieje dla dzieciakow teraz byly im. Duszy i Nieroby
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
-
- Posty: 976
- Rejestracja: 10 kwie 2018, o 18:19
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Toczy się twarda dyskusja że m.in. wraz z końcem ubiegłego sezonu padł nasz marketing i jedziemy tylko na kulisach. Zaproponowano nowy temat, jednak taki już istnieje więc go odświeżam. Żale myślę zostały już wypisane więc możemy zacząć podawać nowe pomysły lub uważacie, że z czymś kōnkretnym należałoby powrócić i dobrze się sprawowało w przeszłości.
-
- Posty: 8299
- Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
- Lokalizacja: Klimzowiec
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Ja może nie o koszuli, ale czy robiliśmy rozeznanie z wejściem z naszymi produktami do innych sklepów?
Czy stand z naszymi gadżetami może stać np. na stacjach paliw, knajpach albo warsztatach samochodowych?
Czy stand z naszymi gadżetami może stać np. na stacjach paliw, knajpach albo warsztatach samochodowych?
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 6 cze 2018, o 11:24
Re: Działania marketingowe
Dla mnie niezagospodarowany temat to lotnisko pyrzowice, w każdym europejskim mieście jakim byłem można było dostać gadżety lokalnych drużyn i to niekoniecznie jakichś dużych np. w Podgoricy była to lokalna drużyna kobieca piłki ręcznej. W Pyrzowicach jest kilka sklepów z "pamiątkami" można byłoby tam wejść.
Co do działań na przyszłość to sądzę, że sprzedaż pakietowa biletów byłaby świetna, jeśli nie uda się zorganizować meczu z Wisłą na Śląskim (a sądzę, że zakaz piro o który wnioskuje dyrektor stadionu śląskiego przez bieżnie wyklucza taką opcję) to trzeba zrobić jakiś pakiet, kup 2 bilety (na mecz z Wisłą i mecz następny czyli z Resovią) i sprzedawać to z pierwszeństwem.
Co do działań na przyszłość to sądzę, że sprzedaż pakietowa biletów byłaby świetna, jeśli nie uda się zorganizować meczu z Wisłą na Śląskim (a sądzę, że zakaz piro o który wnioskuje dyrektor stadionu śląskiego przez bieżnie wyklucza taką opcję) to trzeba zrobić jakiś pakiet, kup 2 bilety (na mecz z Wisłą i mecz następny czyli z Resovią) i sprzedawać to z pierwszeństwem.
-
- Posty: 8299
- Rejestracja: 4 wrz 2008, o 08:31
- Lokalizacja: Klimzowiec
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Reklamy na lotnisku były, gdy mieliśmy za sponsora WEGLOKOKS.
"Jak Ruch będzie wygrywał, to więcej do szczęścia mi nie trzeba" - Gerard Cieślik w ostatnim wywiadzie.
- jajo
- Wspiera "Wielki Ruch"
- Posty: 10146
- Rejestracja: 12 gru 2003, o 18:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
tyle, ze te pakiety to miecz obusieczny.
z jednej strony pokazuja: kup bilet na powiedzmy Resovie, to wejdziesz na Wisłe.
z drugiej strony pokazuja: nie musisz kupic karnetu, jak co sobie kupisz pakiecik.
z jednej strony pokazuja: kup bilet na powiedzmy Resovie, to wejdziesz na Wisłe.
z drugiej strony pokazuja: nie musisz kupic karnetu, jak co sobie kupisz pakiecik.
wieRzę, że coś co trwało tyle lat, nie da się zdmuchnąć tak jak domek z kart...
-
- Posty: 1155
- Rejestracja: 23 lis 2011, o 17:46
- Kontakt:
Re: Działania marketingowe
Należałoby przeprowadzić mały wywiad, dlaczego ludzie kupują karnety. Mimo tych kilku ciekawych meczów, osobiście nie bałem się tego, że na jakiś mecz nie wejdę, bo zawsze kupowałem na początku sprzedaży. Dla mnie karnet to po pierwsze wygoda, po drugie nie muszę pamiętać o tym, żeby go kupić i się logować co mecz, po trzecie dodatkowa motywacja- mam karnet, więc nawet jak będzie dupiata pogoda albo coś, to na mecz pójdę, bo i tak mam bilet.
Zresztą ten sezon można powiedzieć, że jest wyjątkowo obłożony meczami z większymi klubami niż poprzednio, a przede wszystkim nieźle kibicowsko. Za rok może być nie być takiej pompy i nie być też takich okazji na sprzedaże pakietów.
Zresztą ten sezon można powiedzieć, że jest wyjątkowo obłożony meczami z większymi klubami niż poprzednio, a przede wszystkim nieźle kibicowsko. Za rok może być nie być takiej pompy i nie być też takich okazji na sprzedaże pakietów.
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 6 cze 2018, o 11:24
Re: Działania marketingowe
Karnet daje Ci benefit w takiej formie, że po pierwsze masz tańszy bilet bo wychodzi w zależności od tego czy przedłużasz czy nie za normalny bilet na sektory 22 zł lub 19 zł. Po drugie masz darmowe wejścia na puchar Polski (w tym wypadku trafiły im się derby więc nie da się lepiej) oraz ewentualne baraże.
Więc benefit wynikający z kupna karnetu jest widoczny nie trzeba dodatkowo tego boostować ekskluzywnością.
Na końcu najważniejsze jest dobro klubu, więc myślę, że karnetowcy tym bardziej, że oni mają pewny udział w obu meczach nie będą mieli problemu z taką promocją.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot], OSH, pepson19R20, pyjter1920, WolnyLogin i 146 gości